[MESEČNO SREČANJE] Offline ni mrtev – priložnosti v nedigitalnem svetu

24.04.2017 ob 17:00
Aprilsko mesečno srečanje bo namenjeno iskanju preleta med online in offline svetom. Digital je trendovski, vedno se govori o online komunikacijah in rešitvah, online izkušnji kupcev. A še vedno obstaja svet, ki se ne dogaja na spletu in je za določene cilje, ciljne skupine in izdelke še vedno izjemno primeren in nujen. V bistvu je najbolje iskati prelet obojega. Mesečno srečanje bo namenjeno ravno osvetlitvi tega izziva – kako najti primerno kombinacijo. Sodelovanje so že potrdili: Maša Butara in Jan Omahen (Luna TBWA), Jernej Špende (Grey Ljubljana), Denis Hilčer in Mitja Tuškej (Formitas BBDO). Pričakujemo vas v ponedeljek, 24. aprila ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA

     
   
  

Najprej nam bodo Maša Butara, Jan Omahen (Luna TBWA) in Jernej Špende (Grey Ljubljana) delili svoje izkušnje in primere učinkovitega prepletanja obeh svetov.

  • Maša Butara in Jan Omahen bosta na primerih marketinških kampanij Laško Dvoboj in Lidl 10 let pokazala, kako s prepletom online in offline svetov priti do boljših rezultatov.
  • Jernej Špende za mesečno srečanje napoveduje »Meje med offline in online svetom izginjajo. Smo sploh še kdaj zares offline, če imamo pametni telefon praktično vedno pri sebi?* Ko ga utišamo v gledališču, med vzletom in pristankom letala, ko ostanemo brez signala ali s prazno baterijo? Offline zveni kot stara definicija dolgčasa – čas, ko si povezan (zgolj) sam s seboj. Nočna mora ... ali pristno razkošje miru. Govorili bomo o ciljnih skupinah, točkah dotika in navadah v offline svetu, ki jih digitalizacija še ni uspela povsem nadgraditi.«
  • Denis Hilčer nam bo na kratko osvetlil, zakaj je bil, je in bo osebni stik za ljudi zelo pomemben. Zakaj v marketingu in prodaji osebnega stika nikoli ne smemo zanemariti, pozabiti?
  • Srečanje bo zaokrožil pogovor z Mitjo Tuškejem (Formitas BBDO) o ozadju akcije »Štartaj, Slovenija!« Kako se je začelo in kako je prišlo do končne oblike, zakaj prepletanje online in offilne, kdo vse se je »našel« v akciji in kakšni so rezultati.

Srečanje bo koristno za vse, ki želijo prevetriti ali preveriti svoj miks aktivnosti v »online in offilne svetu«.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem