[MESEČNO SREČANJE] Ogrevanje pred Marketinško (r)evolucijo

21.05.2018 ob 17:00
Majsko mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije bo ogrevanje pred Slovensko marketinško konferenco. Spraševali se bomo, ali se je marketing v zadnjih letih spremenil, (r)evolucioniral ali pa je morda še vedno enak kot pred leti. V našo družbo smo povabili Aleksandro Kregar (Atlantic Grupa / Droga Kolinska), Mitjo Tuškeja (Formitas), Matjaža Robinšaka (Valicon) in Darka Dujiča (Ceneje). V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 21. maja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Dogodek bo trajal do 18:30. >>PRIJAVA
Vsak izmed gostov bo pokazal marketinški primer, akcijo, koncept, ki se pred 5 leti ne bi mogel zgoditi in tudi takšnega, ki je še vedno aktualen danes, a je obstajal že pred leti. Primerom bo sledila debata o spremembah v marketingu in o trendih, ki se do danes niso spremenili. Čaka nas zanimivo ogrevanje pred letošnjo 23. SMK, katere osrednja tema je ravno (r)evolucija v marketingu. 29. in 30. maja bomo v Portorožu predstavili še več primerov dobre marketinške prakse.

Spoznajte goste majskega mesečnega srečanja:

Aleksandra Kregar je zaposlena v skupini Atlantic Grupa, ki je v letu 2010 prevzela podjetje Droga Kolinska. Do oktobra 2016 je bila direktorica Centralnega marketinga, odgovorna za širjenje in postavitev novih marketinških principov, modelov in znanj na nivoju Atlantic Grupe. Oktobra 2016 je prevzela novo funkcijo direktorja Korporativne strategije, kar je v skladu z razvojem internacionalizacije poslovanja in implementacije novih strateških smeri Atalntic Grupe.

V prehrambeni industriji deluje od leta 2000 (podjetje Droga), v letu 2005 je sodelovala v združitvenem procesu (združitev Droge in Kolinske, nakup Grand Prom in Štark v Srbiji) ter sodelovala pri postavitvi politike združenega podjetja. V letu 2007 je intenzivno sodelovala z družbo Stern & Stewart, ki je pripravila izhodišča strateškega razvoja Droge Kolinske: novo strategijo fokusa, novo organizacijsko strukturo in temelje za spremljanje uspešnosti razvoja podjetja. Pred prihodom na Drogo Kolinsko je bila Aleksandra zaposlena v Renault Slovenija kot Brand manager.

Mitja Tuškej (Formitas) v agenciji Formitas deluje že 25 let, 5 let je direktor medijske agencije Direct Media. Mojster opazovanja znamk in zaljubljenec v trende, ne glede na to ali so podloženi s preteklostjo ali pa izhajajo iz sedanjosti in prihodnost napovedujejo.

Njegov moto: »Znamka nima objektivnega obstoja, znamka je zbir percepcij, ki jih v glavah nosijo potrošniki.« Moto, ki govori o percepciji znamke izhaja iz njegove dolgoletne ‘obsedenosti’ s študijem različnih dejstev, ki povzročajo, da je neka znamka uspešna že desetletja, druga, ki je nekoč bila uspešna pa je v nekem obdobju preprosto pregorela. Odkril je, da je korelacija med uspešno prodajo izdelkov neke znamke in njeno percepcijo izjemno močna. Bolje je znamka v glavah potrošnikov ‘zapisana’ in bolj je osredotočena na to, kar v svoji biti je, bolj je uspešna. Te ugotovitve ga ves čas vodijo v nova razmišljanja in nova spoznanja – kot na primer ta, da močno povezuje uporabo znamk in medijev z življenjskim slogom potrošnikov. Oblikoval je 11 tipičnih življenjskih slogov, ki jih uporablja pri kreiranju komunikacijskih in medijskih strategij. 

Matjaž Robinšak (Valicon) je razvijalec novih produktov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Matjaž je specialist za področje storitvenega sektorja in področja informacijsko komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem.  Že med študijem družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede je aktivno sodeloval pri projektu Centra za metodologijo in informatiko RIS (raba interneta v Sloveniji). Družbi Valicon (takrat še CATI) se je pridružil leta 2002. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je sledil tako na trge bivše Jugoslavije kot tudi na trge vzhodne Evrope in Ruske Federacije.
Različni analitični pristopi pri reševanju naročnikovih izzivov so že od vsega začetka njegovo glavno področje delovanja. Z učinki in učinkovitostjo trženjskih aktivnosti se ukvarja že od začetka dela na Valiconu. V splošnem pa na Valiconu pokriva še področje razvoja novih storitev in produktov, merjenja tržnega potenciala, področje inovacij medorganizacijskega trga (B2B), upravljanje odnosov s strankami in področje moči ter arhitekture blagovnih znamk.

Mag. Darko Dujič je izvršni direktor in partner skupine Ceneje, ki upravlja vodilne platforme za primerjalno nakupovanje v regiji. Svojo poslovno kariero je posvetil transformaciji poslovnih modelov za uporabo najnovejših potrošniških tehnologij, razvoju machine learning in deep learning pristopov v poslovanju ter uvajanju novih, v kupca usmerjenih in na podatkih temelječih pristopov v segmentu trgovine.

Vzpostavitev največjega virtualnega tržišča za primerjalno nakupovanje v regiji z več kot 1.000 trgovci in več kot 2 milijonoma aktivnih ponudb, vodenje Googlovega oddelka za razvoj poslovanja v regiji Adriatik ter vloge strateškega direktorja marketinga in razvoja formatov v Mercatorju, direktorja GfK Slovenija in Google Growth ambasadorja so le nekatere izmed njegovih aktivnosti. Poleg tega redno predava o poslovni transformaciji in novem vedenju potrošnikov na različnih poslovnih dogodkih ter svetuje podjetjem glede vprašanj digitalne transformacije.
PRIJAVA

Prijava na dogodek je za člane DMS brezplačna. Za nečlane je cena udeležbe na mesečnem srečanju 50€ + DDV.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem