[MESEČNO SREČANJE] Pogovor z marketinško odličnimi podjetji

19.06.2018 ob 17:00
Na junijskem mesečnem srečanju se bomo družili z zmagovalci nagrade marketinška odličnost 2018. Družili se bomo s predstavniki podjetij, ki so z razvojem marketinške miselnosti v podjetju dosegla odlične rezultate. Z nami bodo Aleksandra Kregar (Droga Kolinska / Atlantic Grupa), Anže Miklavec (ZKOTZ) in Barbara Hafner (Knauf Insulation) Pogovor bo vodila svetovalka za marketing Ana Putrih. Udeležba na mesečnem srečanju je za vse člane DMS brezplačna. Pričakujemo vas v torek, 19. junija 2018, ob 17. uri (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, Dvorana A). >> PRIJAVA
Zmagovalec v kategoriji  velikih B2C podjetij in prejemnik velike nagrade marketinška odličnost 2018: DROGA KOLINSKA, d.d.

Podjetje Droga Kolinska, sicer del Atlantic Grupe, si je naziv velikega zmagovalca nagrade marketinška odličnost 2018 prislužilo z nastopom v branži, v kateri deluje, kjer je eno izmed najbolj inovativnih na trgu, pogumno vstopa v nove kategorije ali pa jih celo ustvarja. Pri tem je potrebno poudariti, da podjetje tekmuje na štiridesetih svetovnih trgih in pri tem na nekaterih najbolj zahtevnih in konkurenčnih evropskih trgih tudi zmaguje. "Veseli smo, da je stroka prepoznala naše delo in dosežke, za katere je zares zaslužna marketinška miselnost, ki jo živimo tako v podjetju Droga Kolinska kot tudi na ravni celotne Atlantic Grupe. V svoje delo vlagamo veliko strasti in truda, pa tudi poguma. Nagrada je zagotovo potrditev, da se je ta pogum izplačal. Prepričani smo, da je to šele začetek našega uspeha in da se bomo na tem odru še videli," je po prejemu nagrade dejal predsednik uprave podjetja Enzo Smrekar. Ker je rast eden od treh temeljnih elementov organizacijske kulture podjetja, je jasno, da imajo v Drogi Kolinski natančno izdelane načrte za razvoj in ekspanzijo – skozi nove trge, nove izdelke, skozi razvoj posameznih obstoječih kategorij in skozi razvoj kadrov. Načrti za prihodnost so jasni: "Najprej bomo močno utrdili vse spremembe, ki smo jih izvedli v letu 2017 in v začetku letošnjega leta. Nova organizacija, razvijanje kompetenc, uvedba novih orodij namreč potrebujejo čas, da se utrdijo. Istočasno bomo krepili kulturo, ki postavlja potrošnika v središče razmišljanja podjetja in gradili vpliv ter strateško pozicijo marketinga."
 
 

Zmagovalec v kategoriji B2B podjetij: KNAUF INSULATION, d.o.o. , Škofja Loka

Podjetje Knauf Insulation si je nagrado marketinška odličnost 2018 zaslužila s poslovanjem v izjemno koncentrirani panogi, ki jo obvladuje nekaj podjetij. Razloge je moč pripisati tudi dobremu poznavanju lastnih kupcev, ki jih postavljajo v središče delovanja in ciljnemu usmerjanju aktivnosti marketinga. Ta je vključen v vseh fazah od načrtovanja do upravljanju proračuna. Podjetje ima poglobljen vpogled v celoten nakupni proces, ki mu prilagaja vse marketinške aktivnosti. "Naše aktivnosti so bile pogosto zelo edinstvene in zlasti znotraj panoge pionirske, včasih tudi precej drzne. Zaradi posebnosti naše dejavnosti običajno rezultati prihajajo z večjim ali manjšim zamikom, zato je tudi merjenje učinkovitosti in vrednotenje teh aktivnosti precejšen izziv. Nagrada nam pomeni priznanje, da razumemo proces preobrazbe marketinga zadnjega obdobja, tudi proces transformacije klasičnih komunikacijskih kanalov v digitalne," razmišljajo v podjetju. Velik poudarek dajejo povezovanju marketinga, prodaje in razvoja, s čimer uspešno razvijajo nove inovativne produkte. Prepoznani so tudi kot podjetje, ki znotraj stroke deli znanje. Vodilo prodaje njihovih izdelkov je energetska učinkovitost, ki potrebuje nenehno ozaveščanje pa tudi urejanje področja z zakonodajnega vidika. Z marketinško miselnostjo želijo tudi v prihodnje dosegati zastavljene poslovne cilje: "Poskrbeli bomo za še bolj natančno in ciljano usmerjene aktivnosti, še višjo stopnjo digitalizacije na vseh področjih, višjo stopnjo testiranja marketinških produktov na referenčnih skupinah ter analiziro učinkovitosti naših marketinških produktov, velik pomen pa dajemo tudi izobraževanju, saj v bližini tovarne gradimo nov izobraževalni center trajnostne gradnje."

   

Zmagovalec v kategoriji  malih in srednjih B2C podjetij: ZKOTZ, d.o.o.

Podjetje ZKOTZ je nagrado marketinška odličnost 2018 prejelo zaradi jasnega izražanja, da ima podjetje marketinško miselnost in držo v svojem DNK. Podjetje je začelo z inovativnim produktom v zasičeni kategoriji in je z drugačnim pristopom in predstavitvijo na kickstarter platformi pritegnilo dovolj investitorjev, da je lahko začelo z masovno proizvodnjo. Ves vodstveni kader v podjetju ima marketinško izobrazbo in sledijo marketinškemu načinu razmišljanja. "Veliko priznanje je, da te stroka, v kateri si včasih kot študent poslušal predavanja, prepozna za marketinško odličnega. V sodobnem marketingu hitre spremembe in hitro prilagajanje trgu delajo rezultate. Brez letnih marketinških strategij, ampak z ambicioznimi kratkoročnimi mesečnimi plani. Imamo še zelo visoke ambicije, želimo biti najboljši in največji za vsako od dveh naših blagovnih znamk," v prihodnost optimistično zrejo v podjetju. Z izdelano predstavo, da se brez prilagajanja spremembam ne bodo večno obdržali na vrhu, dnevno inovirajo in iščejo nove ideje. Podjetje raste iz leta v leto in ustvarja marketinško usmerjeno korporativno kulturo, v kateri ne manjka poguma in agilnosti, ki sta dve ključni komponenti sodobnega marketinga. Ob vsem tem pa podjetje dosega tudi visoko dobičkonosnost. 

Pogovor s predstavniki podjetij bo vodila svetovalka za marketing Ana Putrih, izkušena marketinška strokovnjakinja, ki je dolga leta delovala v agencijskih vodah (Pristop, Grey Ljubljana). Pri svojem delu je sodelovala z nekaterimi navečjimi slovenskimi podjetji, bila pa je tudi članica drugostopenjske komisije za podelitev nagrade marketinška odličnost.

Udeležba na mesečnem srečanju je za vse člane DMS brezplačna. Za nečlane je cena kotizacije 50 € + DDV.




DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem