[MESEČNO SREČANJE] Prihodnost raziskovanja v marketingu

27.03.2017 ob 18:00
Na marčevskem mesečnem srečanju bomo govorili o novostih in izzivih raziskovanja v marketingu. Pri tem bomo pogledali tako interne kot tudi eksterne podatke, ki so marketingašem dostopni. Pri eksternih podatkih bomo odgovorili tudi na to, ali je »pojdi na cesto, vprašaj potencialne kupce ali (oz. za katero vrednost) bi kupili tvoj izdelek« res dovolj za tržno raziskavo in preverili, kaj iz sveta metodologij startup-ov je koristno uporabiti pri raziskovanju. Pri internih podatkih  bomo spoznali primer, kako te podatke sploh nadzirati, kakšne uporabne analize in zaključke lahko delamo z njimi in kako še izboljšati analitiko. Pričakujemo vas v ponedeljek, 27. marca ob 18:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA





  
      
Alexis Zrimec (Abelium), Meta Arh (Arhea), Petra Oseli (Valicon), Matija Torlak (Big Bang)


Alexis Zrimec (Abelium) in Meta Arh (Arhea)
V prispevku bosta predavatelja odgovorila, kje in kako se združujeta svet tržnega raziskovanja in start-upov. Alexis Zrimec bo na zelo jasen in enostaven način predstavil, kaj je start-up in kaj ni, kaj je njegovo bistvo in kje v procesu vstopijo različna orodja, med njimi največkrat tržne raziskave. S tem bo odgovoril na vprašanje, ali je »pojdi na cesto, vprašaj potencialne kupce ali (oz. za katero vrednost) bi kupili tvoj izdelek« res dovolj. Meta ga bo dopolnila s primeri 3 podjetij, ki so ta dva svetova že združili in uporabili v praksi. Na koncu  bosta podala tudi zmagovalno formulo za raziskovalce v najširšem pomenu besede, tudi če je skrit v start-upovcu.

Petra Oseli (Valicon): Raziskovanje potrošnikov danes – od klasične raziskave do online izkušnje
V prispevku bodo prikazani praktični primeri, kaj danes vse pomeni raziskovanje potrošnikov. Videli bomo, zakaj in kako je pri razvoju novosti, izboljševanju produktov, odpiranju trga potrebno kombinirati različne oblike raziskovanja, zakaj in kako čim hitreje zbirati različne podatke o vedenju potrošnikov, ki dajo jasno sliko ciljnega potrošnika, potenciala in kakšno storitev/izdelek bodo dejansko kupovali. Petra bo kombinirala »klasične« in novejše pristope, izhajala bo iz svojih izkušenj pri delu z uveljavljenimi organizacijami in start-upi.

Matija Torlak (Big Bang): Growth hacking pri obvladovanju internih podatkov
V prispevku bo na praktičen način prikazan proces dela Growth Hacking, kako izjemno pohitriti sistem obvladovanja, analiziranja in odločanja na osnovi internih podatkov o prodaji, kanalih, nakupni poti potrošnika in ostalih podatkov, ki jih podjetje zbira in obvladuje. Pristop, ki je uporaben tako za majhne kot za velike marketinške time oz. podjetja.
  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem