[MESEČNO SREČANJE] Novi uspehi športnega marketinga

24.09.2018 ob 17:00
Septembrsko mesečno srečanje bomo tradicionalno posvetili področju športnega marketinga. Na dogodku bomo gostili Aljo Učakar (Ljubljanske mlekarne), Dragana Perendijo (SportMediaFocus), Alenko Potočnik Anžič (Gorenje), Uroša Kuzmiča (Zavarovalnica Triglav) in Milana Eržena (Bahrain Merida Pro Cycling Team). V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 24. septembra, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). >> PRIJAVA
Kako se v športnem marketingu odzvati ob poškodbi športnega partnerja?

Tudi letos bomo predstavili nekaj zanimivih primerov iz sveta športnega marketinga. Alja Učakar (Ljubljanske mlekarne) in Dragan Perendija (SportMediaFocus) bosta pokazala, kaj lahko narediš, ko se tvoj športni partner tik pred sezono poškoduje in tako odpade njegovo aktivno sodelovanje na tekmovanjih. Gosta bosta izkušnje predstavila na primeru naše vrhunske alpske smučarke Ilke Štuhec in blagovne znamke Alpsko mleko.

Kako uspešno je Gorenje s pomočjo rokometa prodrl na tuje trge?

Pred letom dni smo slišali, kakšne marketinške načrte je imelo Gorenje na področju rokometa, še posebej Evropskega prvenstva v rokometu 2018. V tokratnem prispevku bo Alenka Potočnik Anžič (Gorenje) razkrila, kako v podjetju ocenjujejo uspešnost svojih aktivnosti, kaj so dosegli in kaj bi lahko še izboljšali. Izjemen primer, ko bomo lahko skoraj "v živo" videli ocenjevanje marketinških aktivnosti.

Kako v aktivnosti športnega marketinga vključiti svoje poslovne partnerje?

Prvič bomo posebej spregovorili tudi o »business hospitality« oziroma o tem, kako svoje poslovne partnerje vključevati v aktivnosti športnega marketinga. Skozi Planico, ATP Umag in druge projekte športnega marketinga bomo odkrili pristope, izkušnje in uspehe Zavarovalnice Triglav na tem področju. Razkrival jih bo Uroš Kuzmič (Zavarovalnica Triglav). Zanimivo za vse, ki želite učinke športnega marketinga prenesti tudi na svoje poslovne kupce, partnerje…

Kako k športnemu marketingu pristopajo globalne blagovne znamke?

Srečanje bomo zaključili s pogovorom, ki ga imamo zelo redko priložnost slišati. Tomaž Ambrožič (SportMediaFocus) se bo pogovarjal z Milanom Erženom, direktorjem elitne kolesarske ekipe Bahrain Merida. Med drugim bomo zvedeli, kako ekipa pridobiva globalne partnerje, kaj globalne blagovne znamke iščejo v športnem marketingu in kako pristopajo do športnikov. Zelo zanimiv mednarodni pogled v bistvo športnega marketinga.

 
 


PRIJAVA

Prijava na dogodek je za člane DMS brezplačna. Za nečlane kotizacija znaša 50€+DDV.






Povezane vsebine:

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem