[MESEČNO SREČANJE] Uporaba podatkov za boljše razumevanje digitalnih potrošnikov

22.10.2018 ob 17:00
Oktobrsko mesečno srečanje DMS bo namenjeno praksam upravljanja in uporabe podatkov, ki so nam na voljo v digitalnem svetu. Pogosto trdimo, da vse vemo o digitalnem potrošniku. Ampak koliko zares vemo o njegovem vedenju in navadah ter koliko uporabljamo podatke o digitalnih potrošnikih? Predstavili bomo nekaj konkretnih primerov iz prakse in prikazali primere uporabe podatkov za boljše razumevanje kupcev, komuniciranje in za večji prodajni uspeh na digitalnih platformah. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 22. oktobra, ob 17:00 (Dimičeva 13, Ljubljana). >>PRIJAVA
Kombiniranje internih in eksternih podatkov za boljšo učinkovitost oglaševanja - praktičen primer 
Govorci: Miloš Suša (iPROM). Andraž Zorko (Valicon) in Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa)

V prispevku bomo spoznali na kakšen način uporabiti digitalne podatke in prediktivno analitiko za boljše usmerjanje komunikaciji z želeno ciljno skupino. Vse bo predstavljeno na praktičnem primeru iz prehranske industrije. Poenostavljeno – kako lahko skupaj uspešno uporabljamo »interne« digitalne podatke in eksterne podatke.

  


Kako podatki o vedenju digitalnega potrošnika vplivajo na prodajne aktivnosti
Govorka: Irena Stanjko Meršol (Ceneje.si)

V prispevku bo govorka pokazala, kako resnično poznavanje vedenja digitalnih potrošnikov pomaga bolje načrtovati naše prodajne aktivnosti. Kako se podatki o vedenju digitalnega potrošnika že danes koristijo kot podpora prodajnim aktivnostim v različnih kategorijah.


Uporaba digitalnih podatkov za marketinško odločanje
Govorca: Andraž Štalec in Črt Podlogar (RedOrbit)
 
Kako in v kolikšnem obsegu se naslanjati na podatke o vedenju digitalnih potrošnikov? Na eni strani imamo primer, kjer smo imeli ogromno količino podatkov, a iz njih nismo uspeli izpeljati učinkovitih marketinških aktivnosti. Po drugi strani imamo tudi veliko primerov, kjer bi brez poznavanja in uporabe digitalnih podatkov popolnoma zgrešili marketinške aktivnosti. Prispevek bo temelji na praktičnih izkušnjah uporabe digitalnih podatkov za marketinško odločanje.

 
PRIJAVA

Prijava na dogodek je za člane DMS brezplačna. Za nečlane kotizacija znaša 50€+DDV.





DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem