[MESEČNO SREČANJE] Vplivneži so tu. Kako jih bolje vključiti v svoj marketing?

23.04.2018 ob 17:00
Na aprilskem mesečnem srečanju se bomo pogovarjali o vplivnežih, ki postajajo vse bolj pogost in vse bolj pomemben element marketinga. Predstavili bomo različne poglede na ta pojav - ogledali si bomo praktičen model merjenja učinka vplivnežev, predstavili bomo naročniško stališče do te marketinške taktike in prisluhnili zgodbam dveh "influenserk". V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 23. aprila, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Pogovor z gostjami Urško Ambrož (Sidera), Mojco Pesendorfer (Atlantic Grupa), Ano Žontar (Anina kuhinja) in Niko Veger (Beautyfull Blog) bo vodila Urša Pučko (Internavti). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA.
Urška Ambrož (Sidera) bo predstavila prispevek »Si želimo evalvirati učinek vplivnežev?«. Vplivnostni (influencer) marketing je nova paradigma komunikacij, o kateri zadnji dve leti zelo glasno govorimo. In ko se vanjo pretoči tudi dobršen del marketinškega denarja, je pravi čas za evalvacijo. Zakaj je potrebna in kdo naj jo izvaja? Trenutno valutnega metra uspešnosti ni. V Sideri so oblikovali zelo enostaven, transparenten in praktičen model merjenja. Njegova predstavitev bo služila kot povod za razmislek o potrebi po regulativi na tem področju.

Razmišljanju o tem, kako ocenjevati uspešnost vplivnežev, bo sledil prikaz praktičnih izkušenj, kako podjetje oziroma blagovna znamka v svoje marketinške aktivnosti vključi vplivneže. Kako izbrati prave, kako delati z njimi, kakšna so pričakovanja, cilji … Izkušnje in pristop do vplivnežev, ki ga imajo v Atlantic Grupi, bo na primeru zelenjavnih namazov Argeta predstavila Mojca Pesendorfer.

Mesečno srečanje bomo zaključili s pogovorom z dvema »influenserkama«, Ano Žontar in Niko Veger. Ugotavljali bomo, kako vidita svojo vlogo in kakšen je njun odnos do naročnikov in blagovnih znamk. Kakšen je njun način dela in ali lahko od tega v Sloveniji živiš. Pogovor bo vodila Urša Pučko (Internavti).


V letu 2018 so mesečna srečanja DMS vedno znova zapolnjena praktično do zadnjega sedeža. (foto: Nejc Lasič)

Mesečno srečanje bo koristno za vse, ki se zavedate, da so vplivneži lahko deležniki z velikim vplivom na uspeh vaših znamk in velikim vplivom na potrošnike. Če si želite bolje uporabiti vplivneže v svojih marketinških aktivnostih, vabljeni na aprilsko mesečno srečanje, ki bo v ponedeljek, 23. aprila. Začnemo ob 17:00 in zaključimo čez uro in pol. Čaka vas 90 minut marketinške prakse in najnovejših prijemov.

  
 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem