[MESEČNO SREČANJE] X-INDUSTRY MARKETING - kako do marketinške strategije, ko ni jasnih meja med industrijami

30.01.2017 ob 17:00
Če želi biti marketingaš eden ključnih poganjalcev v svojem podjetju, mora razmišljati, kje in kako podjetje generira prihodke, kako zadovoljen je kupec s celotno uporabniško izkušnjo, z izdelkom, koliko denarja nam ostane od posameznega izdelka ali kupca … Izjemno zahtevno in kompleksno za obvladovanje že v preteklosti, ko so bile panoge jasno definirane, kaj pa danes? Kako postaviti marketinško strategijo, kako razmišljati o konkurenci, produktnem portfelju? Odgovore bomo iskali z izjemno zanimivimi in izkušenimi sogovorniki. Z nami bodo Igor Maroša (Agrokor), Mitja Pirc (Indigo Consulting). Pričakujemo vas v ponedeljek, 30. januarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).
      

Delo marketinškega strokovnjaka je bilo izjemno zahtevno in kompleksno za obvladovanje že v preteklosti, ko so bile panoge jasno definirane, konkurentje so bili vsi iz iste panoge, kupci so bili zvesti znamkam. Kaj pa danes, ko znamke skačejo iz panoge v panogo, ko ponudnik mobilne telefonije prodaja IT rešitve ali elektriko, prevoznik brez vozil ponuja storitve masaže, avtor mobilne aplikacije prodaja nogavice na sistemu mesečne naročnine?
  • Kako postaviti marketinško strategijo?
  • Kako naj sploh razmišljam o svoji konkurenci?
  • Kako razmišljam o svojem produktnem portfelju?
  • Kako naj se kot posameznik sploh izobrazim o vseh možnih panogah, kjer bi naša znamka lahko rasla v prihodnje?
Izjemno kompleksno za obvladovanje in razumevanje, hkrati pa ravno to predstavlja morje novih priložnosti. O tem se bomo pogovarjali z izjemno zanimivimi in izkušenimi sogovorniki. Z nami bodo Igor Maroša (Agrokor), Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Aleš Pustovrh (ABC Pospeševalnik). Pričakujemo vas v ponedeljek, 30. januarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).






O GOSTIH MESEČNEGA SREČANJA

Igor Maroša, izvršni direktor na področju strategije poslovanja, Agrokor
Igor Maroša se trenutno ukvarja s strategijo poslovanja v Agrokorju, in sicer na področju Veleprodaje. V ta segment poslovanja je vključeno tudi podjetje Roto Dinamic. Pred tem je bil v obdobju 2012-2016 v Poslovnem sistemu Mercator član uprave, najprej zadolžen za trga Slovenije in Hrvaške ter v poprevzemnem obdobju za trg Slovenije in ne-osnovne dejavnosti (Intersport, Modiana, M Tehnika in druge). Pred tem je bil v obdobju 2004-2012 član vodstvenega tima A.T. Kearney za JVE in je vodil ali bil vključen v vrsto strateških projektov v panogah trgovine, FMCG, bančništva in transport.

dr. Mitja Pirc, direktor Indigo Consulting
Dr. Mitja Pirc že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. V preteklosti je delal za A.T. Kearney in SAS Institute ter bil soustanovitelj start-upa.
Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije, je prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije

dr. Aleš Pustovrh, Program Manager and Co-Founder, ABC pospeševalnik
Aleš Pustovrh je po diplomi na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani magistriral na mednarodnem IMB programu na isti fakulteti. Po zaključku šolanja se je začel intenzivno ukvarjati s podjetništvom in ustanovil več manjših podjetij in aktivno sodelovati s startup podjetji. Skupaj s sodelavci je ustanovili projekt COINVEST, v okviru katerega so v Sloveniji organizirali največjo investicijsko konferenco za povezovanje investitorjev tveganega kapitala in slovenskih startup podjetij. Od takrat naprej intenzivno sodeluje s startupi ter letno vidi med 300 – 500 različnih predstavitev startupov iz celega sveta. Zadnjih 10 let je zato tudi v stiku s podjetniškim ekosistemom v JV in Srednji Evropi. Po dveletnem delu v tujini – kot raziskovalec na univerzi v Trstu – je doktoriral na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani in se tam zaposlil kot asistent. V istem obdobju je s skupino sodelavcev ustanovil ABC pospeševalnik. V zadnjih 2 letih so postavili podjetniški podporni ekosistem, ki ima poleg Ljubljane lokacije že v Münchnu in v San Jose-ju (Silicon Valley). Do sedaj so pospešili že več kot 50 startup podjetij. V sklopu ABC pospeševalnika so ustanovili tudi lasten sklad tveganega kapitala, kjer je Aleš eden od partnerjev.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem