[SREČANJE SEKCIJE ZA DIREKTNI MARKETING IN PRODAJO] Vloga kontaktnih centrov v organizacijah

18.09.2017 ob 17:00
Digitalizacija poslovanja je realnost, ki se dogaja povsod, tudi v marketingu. S pojavom marketinških tehnologij, ki podpirajo 'neosebne' oblike komunikacije, narašča tudi število digitalnih kanalov za komunikacijo s strankami. Kontaktni center je tako pogosto edini 'živi' stik stranke s podjetjem, s tem pa pomembne 'oči in ušesa' organizacije. Kako izkoristiti znanje, ki se nabira v kontaktnem centru? O tem bomo spregovorili na srečanju Sekcije za direktni marketing in prodajo, 18. septembra ob 17:00 na GZS (Dimičeva ulica 13, 1000 Ljubljana, dvorana E, medetaža). >>PRIJAVA 
V pogovoru boste med drugim izvedeli:
  • Kako kontaktni center vpeti v poslovanje podjetja?       
  • Kdaj se splača imeti lasten kontaktni center in kaj je pomembno, ko storitev najemate pri zunanjemu izvajalcu?
  • Kako motivirati zaposlene v kontaktnem centru?
  • Kako meriti učinkovitost?
Bogate izkušnje iz prakse bodo delile:
  • Nada Drobnič, NLB d.d., direktorica Sektorja za podporo strankam in kontaktnega centra
  • Katja Šajnovič, A1, vodja naročniških oddelkov / Head of Customer Services
  • Petra Knez Bahor, Zavarovalnica Triglav, vodja telefonske prodaje
  • Maja Rozman, Komunala Kranj, predstavnica za odnose z javnostmi
 
 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem