Marketinški dogodki

inOrbit 17

09.03.2017 ob 8:00
​InOrbit je največj​a inbound marketing konferenc​a v Evropi, ki bo potekala 9. in 10. 3. 2017 na Brdu pri Kranju. Konferenca pokriva področja vse od psihologije potrošnika, uporabniške izkušnje, uporabniških trendov na digitalu do oglaševalskih kanalov, optimizacije konverzij na spletni strani in digitalne analitike. V dveh dneh se bo predstavilo 20 domačih in tujih govorcev. Pričakujejo od 500 do 600 udeležencev iz osrednje in vzhodne Evrope, zaposlenih v marketingu in ljubiteljev digitalnega marketinga. Udeleženci bodo deležni uporabne vsebine, ki jo bodo lahko že takoj po dogodku aplicirali tudi na svoje delo. Člani DMS imamo 20 % popust pri kotizaciji, ob nakupu karte uporabite kodo IO17DMS20. Več o konferenci na inOrbit 17, prijavite se lahko tu.

[Konferenca] 15. PRO PR

06.04.2017
Jubilejna 15. PRO PR konferenca, bo letos potekala od 6. do 9. aprila 2017, v Termah Tuhelj na Hrvaškem. Konference se vsako leto udeleži več kot 200 komunikacijskih in PR navdušencev iz celotne regije.

[26. SOF] Manj reklam, več oglasov

06.04.2017 ob 10:00
6. in 7. aprila 2017 bo v hotelu Kempinski Palace v Portorožu potekal 26. Slovenski oglaševalski festival, ki letos nosi naslov "Manj reklam, več oglasov". Osrednja tema kongresnega programa je "Človeški faktor v oglaševanju", na festivalu pa boste v bogatem dvodnevnem programu imeli priložnost prisluhniti domačim in tujim marketinškim strokovnjakom. Tako bodo na festivalu svoje bogate izkušnje med drugim delili: Luka Bajs (Grey Ljubljana), Peter Zabret (Pristop), Žiga Drofenik (Unicersal Music Publishing), mag. Tomo Košir, Harjot Singh (McCann Worldgrup Europe, VB), Dieter De Ridder (AIR Brussels, Belgija) in Gregory Roekens (Grey Europe, VB).

[20. SKOJ] Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi

20.04.2017 ob 9:00
Slovensko društvo za odnose z javnostmi 20. in 21. aprila 2017 pripravlja 20. Slovensko konferenco o odnosih z javnostmi - SKOJ, ki bo potekala v Grand Hotelu Portorož. Rdeča nit tokratne slovenske konference o odnosih z javnostmi bo TRANSFORMACIJA.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem