[26. SOF] Manj reklam, več oglasov

06.04.2017 ob 10:00
6. in 7. aprila 2017 bo v hotelu Kempinski Palace v Portorožu potekal 26. Slovenski oglaševalski festival, ki letos nosi naslov "Manj reklam, več oglasov". Osrednja tema kongresnega programa je "Človeški faktor v oglaševanju", na festivalu pa boste v bogatem dvodnevnem programu imeli priložnost prisluhniti domačim in tujim marketinškim strokovnjakom. Tako bodo na festivalu svoje bogate izkušnje med drugim delili: Luka Bajs (Grey Ljubljana), Peter Zabret (Pristop), Žiga Drofenik (Unicersal Music Publishing), mag. Tomo Košir, Harjot Singh (McCann Worldgrup Europe, VB), Dieter De Ridder (AIR Brussels, Belgija) in Gregory Roekens (Grey Europe, VB).
26. Slovenski oglaševalski festival bo letos ponovno zavzel Portorož. 6. in 7. aprila bodo vrata hotela Kempinski Palace Portorož na široko odprta vsem, ki festival že zelo dobro poznajo, ter tudi tistim, ki se z njim šele začenjajo spogledovati.

Nosilna tema letošnjega kongresnega programa je »Človeški faktor v oglaševanju«. Kot je povedala Mija Gačnik Krpič, predsednica 26. SOF-a ter direktorica poslovnega razvoja pri agenciji Futura DDB, je oglaševanje še pred leti veljalo za prestižno stroko in v nekaterih primerih celo del popularne kulture, danes pa je postavljeno pred neštete izzive. Še tako dobra ideja se lahko zalomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški faktor v večplastnem oglaševalskem procesu. Letošnji SOF bo usmerjen v samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov s ciljem, da stroki dvignemo ugled in ji damo pomen, ki si ga zasluži.

SOF se je v 25. letih razvil v osrednji dogodek slovenske tržno-komunikacijske in tudi širše marketinške stroke. K temu je zagotovo pripomogla tudi pestrost kongresnega programa. Tudi tokrat bo SOF prinesel bogat dvodnevni program, na katerem ne bo manjkalo vrhunskih govorcev.

Pregled oglaševalske letine bosta pripravila in predstavila Luka Bajs, starejši tekstopisec iz agencije Grey Ljubljana, ter Peter Zabret, tekstopisec iz agencije Pristop. Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, bo vodil delavnico Glasba v oglaševanju: Vse, kar ste želeli izvedeti o avtorskih pravicah, pa si niste upali vprašati svojega odvetnika. Oblikovalec vidnih sporočil mag. Tomato Košir bo na svojem predavanju Objektivno Tomato spregovoril o svojem delu z Dnevnikom, s katerim sodeluje pri ustvarjanju naslovnic Objektiva, za kar je bil nagrajen z nagrado Red Dot, udeležencem pa bo omogočil ilustriran vpogled v njegovo nastajanje.

Na festivalskem odru bo poleg slovenskih govorcev možnost slišati tudi priznane mednarodne govorce, med njimi Harjota Singha, strateškega direktorja, McCann Worldgroup Evropa, Velika Britanija, Dietra De Riedderja, izvršnega kreativnega direktorja, AIR Brussels, Belgija in Gregoryja Roekensa, Future Technology Officer, Grey Europe, Velika Britanija.

Vse dodatne informacije vsakodneno spremljajte na www.sof.si.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem