[4. REGIJSKA KONFERENCA POSLOVNEGA ANALIZIRANJA] Ali zares slišite svoje stranke?

14.05.2018 ob 8:00
Vedno bolj se zavedamo kako pomembno je kupce ne samo poslušati, ampak tudi zares slišati! In jim pokazati, da nam je mar za njihove želje in potrebe. IIBA vabi na 4. regijsko konferenco poslovnega analiziranja (BBA), ki bo potekala 14. in 15. maja 2018 v Novi Gorici. Člani DMS ob prijavi do konca aprila prejmete 20 % popust. Ob registraciji označite svoje DMS članstvo in vpišite kodo DMS20. >>PRIJAVA
Kako najti pravo ravnovesje med nadpovprečno izkušnjo kupca in sredstvi, ki jih bomo vložili v to? To je le eno izmed vprašanj, na katera bodo odgovorili na konferenci »Voice of the Costumer/Models and Tehniques for Customer's Desired Outcome«.

Več kot 20 trenerjev in predavateljev bo v središče prenosa svojega znanja in izkušenj postavilo razumevanje kupca, povezovanje potreb kupca in (digitalnih) rešitev, zagotavljanje nadpovprečne uporabniške izkušnje (UX) in izkušnje kupcev (CX). >>PREBERI VEČ


Organizatorji še posebej izpostavljajo naslednje delavnice in predavanja: 
  • Michael Hinshaw, President, McorpCX, avtor knjige Smart Customers, Stupid Companies, bo govoril transformaciji kupčeve izkušnje;
  • Aleksandra Brank, članica upravnega odbora DMS, nam bo predstavila osnove vzpostavljanja kupčeve izkušnje (Cx);
  • Andrej Guštin in Igor Smirnov, IIBA Slovenia Chapter, pa bosta v svoji delavnici povezala Customer Journey in Cross-Channel Data Integration.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem