[AKADEMIJA FINANCE] Kako do 25. maja 2018 zagotoviti skladnost z GDPR?

20.03.2018 ob 09:00
Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki začne veljati 25. maja 2018, temeljito zaostruje področje zbiranja, hrambe in obdelave osebnih podatkov. Bo vplivala tudi na vas? Akademija Finance vabi na seminar z naslovom "Kako do 25. maja 2018 zagotoviti skladnost z GDPR?", ki ga bo 20. marca med 9:00 in 12:00 vodil Matija Jamnik, odvetnik in direktor Odvetniške pisarne Jamnik, d. o. o., ter redni pogodbeni svetovalec pravne in davčne pisarne JK Group. Člani DMS imate ob prijavi na seminar 20 % popust! >>PRIJAVA
Namen seminarja je seznanitev z zahtevami GDPR in predstavitev, kaj to pomeni v praksi.

Komu je seminar namenjen? Direktorjem, predstojnikom organov in direktorjem organizacij v javnem sektorju, odgovornim osebam za varstvo osebnih podatkov, odgovornim osebam za skladnost poslovanja (compliance managerjem), vodjem informatike (CIO), vodjem kadrovskih služb (HRM-managerjem), vodjem pravnih služb, revizorjem, vodjem marketinga, direktorjem (spletne) prodaje ...

Med drugim bodo na seminarju dani odgovori na vprašanja:
  • kako se spreminja definicija osebnih podatkov (lokacijski, spletni, genetski);
  • kako po novem do veljavnega soglasja za obdelavo osebnih podatkov in s tem do zakonite obdelave;
  • za kakšne namene lahko uporabljamo zbrane podatke in kaj, če se spremeni namen obdelave;
  • kakšne ukrepe za zavarovanje podatkov moramo sprejeti in zagotavljati;
  • kaj pomeni vgrajeno in privzeto varstvo podatkov;
  • kaj je psevdonimizacija podatkov in kako naj bi se uporabljala;
  • kaj je ocena učinka (impact assesment) in kdaj jo je treba izvesti;
  • kdaj moramo imenovati pooblaščeno osebo za varstvo podatkov, koga lahko imenujemo in kakšne so njene naloge;
  • kakšne so nove obveznosti pri outsourcingu (pogodbena obdelava osebnih podatkov);
  • kako je urejen iznos podatkov v tretje države;
  • pod kakšnimi pogoji lahko pridobivamo podatke od mladoletnikov;
  • kakšne so nove obveznosti glede obveščanja o kršitvah.

Video pogovor s predavateljem si lahko ogledate TUKAJ. Več informacij najdete na spletni strani Akademije Finance.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem