[EFFIE 2018] Koristni nasveti, kako se prijaviti na tekmovanje za najbolj zaželeno nagrado v marketingu

07.06.2018 ob 9:00
Effie Slovenija, v četrtek, 7. junija 2018, vabi v dopoldanskih urah v Center inovativnega podjetništva NLB (Trgu republike 2, Ljubljana), kjer bo potekala Razpisna delavnica Effie Slovenija 2018 - sklop štirih vsebin, ki bodo v pomoč prijaviteljem akcij.
Delavnica je namenjena vsem ekipam, ki se bodo soočale z izzivi pisanja Effie prijav in merjenja učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij. Na delavnici boste lahko prisluhnili izkušenim govorcem, ki bodo delili nasvete, kako upravljati učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske akcije, kako napisati zmagovite prijave, kako se žirija odloča pri ocenjevanju in uvrstitvi akcij med finaliste ter kako lahko izboljšate vaše tržno-komunikacijske strategije in bodoče prijave za nagrado Effie.

S praktičnimi nasveti nas bo s prve roke opremilo 8 govorcev, preteklih nagrajencev in žirantov Effie Slovenija: Eva Aljančič (HoT mobil in Ventocom), Simona Koren (Droga Kolinska / Atlantic Grupa), mag. Marjana Lavrič Šulman (strokovna direktorica Effie Slovenija 2018), Barbara Modic (predsednica Effie Slovenija 2018), Petra Muth Zupanc (Pristop), Mojca Pesendorfer (Droga Kolinska / Atlantic Grupa), Janez Rakušček (Luna\TBWA) in Eva Šterk (Publicis One Slovenia).

PROGRAM
  • Sprehod čez razpis in novosti v tekmi Effie Slovenija 2018 (mag. Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018)
  • Recepti odličnih prijav na Effie (Eva Šterk, Publicis One Slovenija)
  • Okrogla miza – Impresivnost in povprečnost Effie prijav (Janez Rakušček, Luna\TBWA; Eva Aljančič, HoT mobil in Ventocom; Petra Muth Zupanc, Pristop in Simona Koren, Droga Kolinska / Atlantic Grupa; okroglo mizo bo vodila Barbara Modic, predsednica Effie Slovenija 2018)
  • Klasični in zahtevnejši kazalniki učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij (Mojca Pesendorfer, Droga Kolinska / Atlantic Grupa)

Člani DMS imate 10 % popust na objavljene cene, če pa boste prijavili vaše tržno-komunikacijske akcije v tekmo Effie, pa vam na vsako prijavljeno akcijo dve plačani osebni kotizaciji za Razpisno delavnico povrnejo.
>>PRIJAVA

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem