[POMP FORUM 2018] Poligon vsebinskega marketinga

27.09.2018 ob 09:00
27. septembra bo v Ljubljani potekala že 9. mednarodna konferenca s področja vsebinskega marketinga, POMP Forum. Želja po spoznavanju trendov s področja vsebinskega marketinga vsako leto privabi več regionalnih marketinških in PR-direktorjev, komunikatorjev, vodij projektov, novinarjev, urednikov in vseh, ki želijo učinkovito delovati v svetu marketinga in medijev. Člani DMS lahko ob prijavi s kodo pompDMS izkoristite 20 % popust. >>PREBERITE VEČ
Predavatelji iz Evrope in Amerike

Letošnji program konference temelji na strokovnih dognanjih, razmišljanjih in izkušnjah, ki jih bodo predstavili vrhunski strokovnjaki iz mednarodnega in domačega okolja. Trendi vsebinskega marketinga, študije primerov velikih globalnih blagovnih znamk, merjenje učinkov, napovedi za naprej ...  

Predstavljamo do zdaj znane strokovnjake:
  • Rebecca Lieb, ZDA – specialistka za digitalni marketing, vsebinske strategije in konvergentne medije.
  • Michel Libens, Belgija – strasten zagovornik strategij vsebinskega marketinga. Multipraktik na področju založništva in marketinga.
  • Ron Tite, Kanada – večkrat nagrajeni tekstopisec in kreativni direktor. Pravijo, da je Ron eden od 10 najkreativnejših Kanadčanov.
  • Lukas Kircher, Nemčija – vrhunski strateg in vizionar na področju komunikacij. Soustanovitelj vodilne agencije za vsebinski marketing C3 Creative Code and Content.
  • Dušan Straka, Nemčija – kreativni direktor digitalnega oddelka, čigar spletne strani obišče pol milijarde uporabnikov na mesec.
  • Lazar Đamić, Srbija – priznani digitalni in kreativni strateg, ki je prihodnost vsebinskega marketinga napovedal že leta 1999 v Londonu.
  • Mikey Mooguire, Irska – ustanovitelj ene najbolj branih spletnih strani na področju plesne elektronske glasbe in direktor največje medijske platforme na Ibizi.
  • Igor Savič, Slovenija – kreativni in strateški direktor, ki je vodil nastajanje več kot 150 novih medijev od tiska prek dogodkov in vse do zapletenih digitalnih komunikacijskih rešitev.
  • Urban Pfeifer, Slovenija – izkušen vodja oddelkov za razvoj. Spletni razvijalec, ki nam bo razkril povezavo med tehnologijo in vsebino. 
Več o predavateljih (pričakujemo še nekaj potrditev) in sami konferenci najdete TUKAJ.

Nagrade POMP

V sklopu Pomp Foruma vsako leto strokovna žirija podeli tudi nagrade POMP, ki so slovenske letne nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga. To leto so prijavitelji lahko svoja dela uvrstili v 11 kategorij, prav tako pa so lahko njihova dela nagrajena še z dvema posebnima nagradama: Veliki POMP 2018 – projekt vsebinskega marketinga leta in POMP 2018 – nagrada za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga. Podrobnejše informacije najdete TUKAJ.

Posebna ponudba za člane DMS
POMP Forum bo v četrtek, 27. 9. 2018 v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani. Kotizacija stane 390,00 eur + DDV. Za člane DMS velja posebna ponudba:
  • 20 % popust pri nakupu vsake posamezne kotizacije ali
  • 4+ 1 (v primeru 5 udeležencev iz istega podjetja, se plača 4 kotizacije, 5. je brezplačna).
Popusta se ne seštevata. Ob posamezni prijavi je potrebno izbrati črko B in vpisati geslo: pompDMS. Pri prijavi petih udeležencev pa na to posebej opozoriti na naslov: pomp@p-m.si.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem