[SEMPL] Where business meets trends and innovation

29.11.2018 ob 08:00
SEMPL, najpomembnejša regijska konferenca s področja trendov v marketingu, medijih in komunikacijah bo letos potekala 29. in 30. novembra v portoroškem Grand Hotelu Bernardin. Znanih je že kar nekaj govorcev, ki napovedujejo odličen program: “Program je tisti del SEMPL-a s katerim smo si prislužili ugled enega najkakovostnejših dogodkov v tem delu Evrope. Zato želimo to okroglo obletnico praznovati tudi s presežki v programskem delu konference," je povedala Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL- a in direktorica agencije Media Pool.
Prvi zvezdnik letošnjega SEMPL-a bo zagotovo belgijec Peter Hinssen, karizmatični vizionar, ki se s knjigo Dan pojutrišnjem (The Day After Tomorrow) uvršča na sezname najboljših poslovnih knjig zadnjega leta. Na odru se mu bodo pridružili Jurgen Apello, guru kreativne ekonomije in agilnega poslovanja, mednarodno priznani in odlikovani strokovnjak za znamčenje David Brier, »prodajni šepetalec« Wes Schaeffer, predsednica skupine World Media Group in predstavnica The Washington posta Emma Winchurch-Beale in, po besedah Steva Jobsa, izumitelj prvega računalnika, ki je rešil človeško življenje, ameriški inovator Lon Safko.

Poleg pestrega in zanimivega programa ter zabavnih večernih dogodkov SEMPL zaznamujejo tudi nagrade Sempler, s katerimi vsako leto nagradijo največje medijske dosežke v regiji. Poleg tega bodo letos imenovali že četrtega medijskega menedžerja leta, ki se bo v elitnem klubu prejemnikov tega naziva pridružil Pavlu Vrabcu, Marku Kolblu in Petru Franklu.

Člani DMS s popustom na jubilejni 20. SEMPL

Cene paketov in ugodnosti si lahko ogledate na spletni strani konference, vsi aktivni člani DMS pa si s kodo DMSSEMPL2018 pridobite še dodatni, 10-odstotni popust. Organizatorji pa posebne ugodnosti nudijo tudi tistim, ki razmišljajo o tem, da bodo SEMPL obiskali prvič.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem