[SPORTO 2018]

22.11.2018 ob 09:00
V (S)Portorožu bo 22. in 23. novembra 2018 ponovno čas za SPORTO konferenco - vodilni dogodek s področja marketinga in sponzorstev v športu v širši regiji. Tudi letos na slovensko obalo prihajajo številna ugledna imena, ki bodo z udeleženci delila svoje izkušnje ter pogled na trende. Odprte so tudi že prijave na tekmovanje SPORTO Awards 2018.
Med že potrjenimi gosti konference bodo predstavniki športnih organizacij, agencij in podjetij, kot so Facebook (Kike Levy, vodja športnih partnerstev EMEA), Chicago Bulls (Luka Dukich, vodja digitalnih vsebin), IBM (Sam Seddon, vodja partnerstva z Wimbledonom), Synergy (Carsten Thode, direktor strategij), Curiosity 360 Productions (Ian Mollard, vodja aktivacije maskote #HeroTheHedgehog), WePlay (Kenny Ager, direktor naročnikov) in finalistka letošnjega svetovnega nogometnega prvenstva, Hrvaška nogometna zveza (Tomislav Pacak, vodja komuniciranja). Na jubilejni 15. konferenci bo posebni gost Aleksander Čeferin, predsednik Evropske nogometne zveze (UEFA). Več podrobnosti in nadaljnje novosti lahko spremljate na spletni strani www.sporto.si.

Odprte so tudi prijave na SPORTO Awards, ki tradicionalno nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev, (digitalnega) komuniciranja in marketinga v športu v Sloveniji ter državah v regiji. SPORTO nagrade so odlična priložnost, da lahko blagovne znamke, imetniki pravic in agencije dobijo strokovno priznanje v nenehno razvijajočem se sektorju, najboljši sponzorski projekti pa pridobijo vstopnico za vseevropsko tekmovanje »ESA Best of Europe«. Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji pa Društvo za marketing Slovenije (DMS). Vse informacije in napotki za prijavo so na voljo na spletni strani www.sportoawards.si.

Izkoristite ugodnejšo ponudbo, ki velja za člane Društva za marketing Slovenije (10 % na redno ceno kotizacij). Vrednost SPORTO kotizacije vključuje dvodnevno udeležbo na vseh predavanjih,kosili, večerni del s podelitvijo nagrad, večerjo in SPORTO zabavo, vsak udeleženec pa prejme tudi jesenski izvod SPORTO magazina in e-povzetke lanskoletne konference SPORTO 2017. Zgodnje prijave so na voljo do 25. septembra.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem