[STRATEŠKO UPRAVLJANJE ZNAMK] Novi knjigi dr. Andreja Pompeta

01.12.2017 ob 0:00
V začetku decembra bosta izšli dve novi knjigi avtorja dr. Andreja Pompeta, ki govorita o poslovnem fenomenu imenovanem znamka in predstavljata prvi slovenski celovit pristop k strateškem upravljanju znamk. Predstavitev knjige bo predvidoma 7. decembra ob 18:00 v prostorih Vivo Cateringa (Dunajska cesta 125, Ljubljana). Knjigo boste lahko kupili TUKAJ.
Znamka se je kot pojem v svoji več kot stoletni zgodovini ves čas razvijala. Da se je sploh pojavila, so bile najprej potrebni veliki premiki v proizvodnji, prodaji in trženju, stoletje in nekaj desetletij je potem resnično bila garant porekla, kakovosti in prepoznavnosti. Zadnji dve desetletji pa so prinesli v pojmovanje znamk dimenzije, ki jasno kažejo, da znamk ne moremo več obravnavati le kot eno od trženjskih opcij, temveč govorimo o neotipljivi poslovni kategoriji, ki je vpletena v vse sfere posla. Vse prepogosto jo še vedno vse prevečkrat izolirano uvrščamo na področje trženja. Znamka in njeno procesiranje, torej znamčenje, je doseglo dimenzije, ki se jih je potrebno zavedati ter to zavedanje vnesti ne le v njeno upravljanje, ampak tudi v upravljanje podjetja ali druge oblike profitne ali neprofitne organizacije. Znamka je mnogo več kot le način kako pristopiti h kupcu/potrošniku. Znamka je postala tržna osebnost.

Avtor, dr. Andrej Pompe pravi, da se je obeh knjig, ZNAMKA IN ZNAMČENJE ter STRATEŠKE PRILOŽNOSTI ZNAMK, lotil iz velike želje, da upraviteljem znamk, tržnikom, vodilnim podjetniškim kadrom, menedžerjem ter tudi lastnikom poda celovit vpogled v svet pojmovanja največjega neotipljivega premoženja podjetnikov, lastnikov, deležnikov in vseh drugih, ki jih zanimajo znamke in jih pojmujejo kot pomembne tržne subjekte.


S knjigo želi vnesti jasnost ter razumevanje veličine znamke in razbliniti zmedo pri razumevanju prepogosto površno obravnavanega koncepta, imenovanega znamčenje. Gre za prvi tako obsežen in mnogostranski pristop k znamkam v slovenskem jeziku, ki so ga recenzenti ocenili kot zelo pomembnega. Izšel bo pod okriljem dveh založnikov: Gea College, Fakulteta za podjetništvo in FEBBS, BrandBusinessSchool.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem