Novice

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Novi programi marketinške akademije

22.02.2017
V društvu za marketingu nenehno stremimo k napredku in doseganju marketinške odličnosti, zato v letu 2017 razširjamo naš izobraževalni program Marketinška akademija. Akademiji za mlade marketinške talente, ki je namenjena mladim marketingašem, ki že delujejo na različnih področjih marketinga in prodaje ter želijo napredovati v karieri ter prevzeti vodstvene položaje, smo dodali Akademijo za upravljanje podatkovne analitike, ki namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko. Vpisi v obe akademiji že potekajo, veselimo se učenja z vami!

>>PREBERITE VEČ IN SE VPIŠITE

[SMK 2017] Zbiramo primere izjemnih praks za 22. SMK

09.02.2017
Marketing in CMO v Sloveniji imamo veliko izzivov. Ali še bolje, veliko problemov. Ampak na SMK ne bomo govorili o problemih, o preteklosti. Na 22. SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri. Na 22. SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj je v marketingu treba izpiliti, narediti bolje takoj jutri. Program konference je vseh 22 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo domači marketinški javnosti pokazati nekaj posebnega. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Če se najdete v katerem od spodnjih področij, imate dobre poslovne/marketinške rezultate in želite svojo dobro prakso predstaviti na 22. SMK, pišite programskemu direktorju 22. SMK, Primožu Hvali: primoz.hvala@hsconsulting.si in povejte, zakaj je vaš primer vreden predstavitve. Rok za prijave je petek, 24. februarja 2017. Hitrost šteje dvojno. Več na www.smk.si.

[MESEČNO SREČANJE] Program zvestobe – nuja ali nepotreben strošek?

08.02.2017
Zvestoba kupcev je za vsakega marketigaša izjemno pomembna, zato jo cenimo, negujemo, nagrajujemo, skratka počnemo vse, da jo ohranimo. A naša zvestoba je ves čas na preizkušnji - z vseh strani na nas prežijo izzivi, da poizkusimo nekaj novega, drugačnega. Konkurenčna obljuba in njeno preseganje so največja garancija za zvestobo in del izpolnjevanja obljube so tudi programi zvestobe. Zvestobi smo namenili februarsko srečanje, ki ga v ponedeljek, 20. februarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) pripravlja Sekcija za direktni marketing in prodajo pri DMS. V 90 minutah si bomo pogledali bogate izkušnje velikih in malih podjetij - Mercator, Merkur, Helen Doron English - pri grajenju in upravljanju (programov) zvestobe. Vsebinski uvod v srečanje bo pripravila Maja Golob (Spago). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta>> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] MARKETING PERFORMANCE: Marketinška orodja za boljšo produktivnost

08.02.2017
V februarju vas vabimo na naslednje izobraževanje Marketing TOPX: Marketing performance, na katerem se bomo posvetili izbiri pravih digitalnih marketinških orodij, ki nam lahko olajšajo delo v marketingu. Če smo na lanskem izobraževanju o marketing performancu spraševali, kako loviti ribe oz. prodajne sledi, se bomo letos posvetili vprašanju, kako lahko izbira pravih digitalnih marketinških orodij vpliva na lov in izplen. Izobraževanje Marketing TOPX bo v ponedeljek, 13. februarja, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVITE SE

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor s Tilnom Travnikom

07.02.2017
Gost prvega marketinškega zajtrka v letošnjem letu bo Tilen Travnik (D·Labs). Zakaj? Ker sta inoviranje in transformacija njegova stalnica in ker vedoželjno ves čas išče nove informacije in znanje. Že več kot petnajst let dela na področju razvoja spletnih produktov in sodeluje pri razvoju različnih podjetij – od korporacij do startupov. V zadnjih petih letih je k bolj agilnemu poslovanju pomagal več kot 20 podjetjem. Njegovo glavno poslanstvo je pomagati podjetjem pri razvoju in plasiranju novih, disruptivnih internetnih produktov. O njegovih izzivih in izkušnjah bo tekel pogovor na marketinškem zajtrku. Če želite biti inovativnejši, hitrejši, slišati nasvete, kako pospešiti svojo marketinško uspešnost – vabljeni! Pričakujemo vas v četrtek, 16. februarja ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 117
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem