[20. SMK] Največji marketinški dogodek pred vrati

25.05.2015
Danes se začenja jubilejna 20. Slovenska marketinška konferenca, ki letos prebuja marketing s priznanimi strokovnjaki, konkretnimi primeri dobrih praks, aktualnimi raziskavami. Vodilo letošnje konference je DEVELOP. DRIVE. DO. Vodilo, da štejejo dejanja in ne besede. Poskrbeli bomo za razmislek o lastni praksi, ponudili nove ideje in orodja, da bo korak naprej lažji. Začenjamo ob 9. uri s podjetniškim gurujem Robertom Cravenom, zagotovo vas zanima, kaj bo povedal o Sloveniji? Podroben program in številne informacije lahko spremljate tudi na www.smk.si in na profilih družbenih omrežij Twitter in Facebook.

Program največjega marketinškega dogodka v številkah je sledeč:

  • 29 govornikov,
  • več kot 25 primerov dobrih praks velikih in majhnih podjetij,
  • nagrada marketinška odličnost leta v 4 kategorijah,
  • 2 vrhunska športnika,
  • 1 ekskluzivno predstavljeni rezultati raziskave marketinške prakse v slovenskem B2B okolju,
  • 16 ur kakovostne vsebine,
  • 2 glasbeni skupini.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem