[22. SMK] "Če je vse v podjetju pod nadzorom, potem smo prepočasni." (Gaskell)

16.04.2017
Glavni govornik 22. Slovenske marketinške konference Kevin Gaskell pravi, da so največja ovira podjetij za preobrazbo skromne sanje. Le velike sanje vodstva lahko spodbudijo kreativno razmišljanje in potrebne spremembe. Na konferenci bo Gaskell pokazal, kako je marketing gonilo sprememb, kaj pa napovedujejo drugi govorci?
Glavni govornik SMK poleg strahu med največjimi napakami podjetij pri reorganizaciji izpostavlja še nevpletenost celotne ekipe v proces. »Če je vse v podjetju pod nadzorom, potem smo prepočasni,« pojasnjuje Kevin Gaskell v intervjuju za prilogo SMK, ki bo izšla v maju v časniku Finance. »Podjetja morajo preoblikovati svoje poslovanje preden tekmec ogrozi njihov trg. To pa od vodstvene ekipe zahteva, da je poštena, da ocenjuje trg, da se zaveda trendov in nenehno prilagaja organizacijo, preden je v to prisiljena.«

Podobno sporočilo pravzaprav prinaša tudi Aleš Pustovrh iz ABC Pospeševalnika, ki v povezavi s svojim nastopom na SMK izziva: »Ali že veste, da ne veste, kdo bo vaš glavni konkurent čez 3 leta? Konkurentje prihajajo od tam, kjer jih ne pričakujete in konkurirajo vam na rešitvah, o katerih do danes niste razmišljali. So povsem drugačni od vas. Kako predvideti svojo konkurenco, kakšni so ti sodobni bojevniki in kako se odzvati?«

Kako izboljšati usmerjenost h kupcem
Predstavitev Lovra Grudna bo udeležencem 22. SMK postregla ključne ovire podjetij pri izrabi podatkov za izboljšanje usmerjenosti h kupcu, in odgovore na te izzive: »Predstavili bomo pomembnost usmerjenosti h kupcu (customer centricity) za podjetje in kupca ter kako lahko podjetja na podlagi podatkov le-to izboljšajo. Predstavili bomo rezultate ankete, kjer bomo pokazali, kako se s to tematiko trenutno ukvarjajo podjetja v Sloveniji in predstavili ključne izzive, ki ovirajo podjetja pri izrabi podatkov za izboljšanje usmerjenosti h kupcu in na kakšen način lahko te izzive rešijo.« Že četrto leto zapored bodo namreč na SMK premierno predstavljeni rezultati raziskave Mind Wide Open med slovenskimi marketinškimi direktorji. Poudarek letošnje raziskave je na poteh, ki jih podjetja ubirajo, da bi postala h kupcem usmerjena.

Uspešni marketinški prijemi
»Vsako podjetje je v nekem trenutku prisiljeno v cenovno tekmovanje s konkurenti. To je zadnji trenutek, da marketing prevzame odgovornost za krovno strategijo in prilagodi poslovni model podjetja«, je prepričan Fedja Hvastija, 3D Art, ki bo na SMK pojasnil: »kako se iztrgati iz primeža cenovnih pritiskov in kako na novo pot povabiti tudi prodajo.«

Bojan Šturm iz Studia Moderna bo na konferenci predstavil prodajne trike v kataloški prodaji: »Z gamifikacijo in večjo vpletenostjo kupcev v branje kataloga smo v podjetju Studio Moderna uspeli občutno povečati direktni odziv in posledično prodajo. Testirali smo več deset različnih načinov in povzel bom glavne ugotovitve«, pravi Šturm in dodaja: »V današnjem svetu, kjer je ponudbe v obilici, moramo s primernimi prodajnimi in marketinškimi orodji vzbuditi interes kupca in si priboriti možnost, da mu predstavimo naš izdelek oz. storitev. Sicer bo kupec rekel NE, še preden mu bomo sploh uspeli povedati, kaj imamo za njega.«

»Praktične rešitve za odmašitev prodajnega lijaka. Standardni in kreativni prijemi, napake in uspehi«, svoj nastop napoveduje Luka Kogovšek, ona-on.com: »V prispevku bo prikazana logika prihodkovne enačbe, ki usmerja marketinške aktivnosti Ona-On. Dodatno bodo prikazani primeri identificiranih ozkih grl v prodajnem lijaku, kako jih z mikro konverzijami rešujejo in kako avtomatizirajo marketing.« Koristno za vse, ki iščejo načine izboljšanja učinkovitosti svojih marketinških aktivnosti.

Kako nam lahko pomagajo podatki
»Udeleženci lahko pričakujejo predvsem vpoglede v dejanski proces vzpostavitve podatkovno orientirane organizacije. Pogovarjali se bomo o izzivih, preprekah in rešitvah, ter o tem, kaj vse se lahko naučimo iz podatkov,« obljubljata Matija Torlak (Big Bang) in Andraž Štalec (Red Orbit), ki bosta nastopila pod pomenljivim naslovom S hekingom rasti uporabite gore podatkov za poslovno rast.

Primer za podatkovno zagnanost bo predstavil tudi Simon Belak, GoOpti, ki bo med drugim postregel z naborom enostavnih in zapletenejših pristopov z očitnimi poslovnimi koristmi. Belak med vprašanji, na katera bi danes moral znati odgovoriti vsak marketingaš, izpostavlja problematiko merjenja: »Ali merim vse, kar bi moral? Kako se to, kar merim, odslikava v poslovanju? Ali lahko svoje početje stroškovno upravičim? Bi lahko denar (in ostala sredstva) porabil bolje? Česa ne vem in kako postavim procese in usmerim svoje početje, da se čim več naučim? Koliko je smiselno vložiti v eksperimente in kakšni naj bodo kriteriji za (ne)uspeh?

Celoten program 22. SMK si oglejte na spletni strani konference.

Besedilo je bilo v originalu objavljeno na spletni strani Akademije Finance.



DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem