[23. SMK] Poziv za primere izjemnih praks

31.01.2018
Marketingaši v Sloveniji imamo veliko izzivov. Ali še bolje – veliko težav. Na Slovenski marketinški konferenci ne bomo govorili o težavah, o preteklosti. Na 23. SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri, na 23. SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj bo v marketingu drugače. Zato iščemo dobre primere iz prakse, ki bi jih z marketinško javnostjo delili na osrednjem marketinškem dogodku leta.
Na letošnji Slovenski marketinški konferenci želimo pokazati, kakšen bo uspešen marketing jutri. Zakaj govorimo o novem marketingu? Ker se je okolje v zadnjih letih tako korenito spremenilo, da mora tudi spremeniti tudi marketing oziroma prilagoditi svoje koncepte delovanja.

Ker so potrošniki drugačni, so drugačni tudi poslovni modeli. Zato mora biti drugačen tudi marketinški koncept. To ne pomeni, da moramo pozabiti 4P, 7P, 20C modele, moramo pa jih preoblikovati. Letošnja Slovenska marketinška konferenca želi pomagati pri preoblikovanju marketinga in marketinških konceptov. Marketing potrebuje nov, drugačen koncept delovanja.

Program SMK je vseh 23 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo nekaj posebnega, kar morajo pokazati domači marketinški javnosti. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Lahko ste veliko ali majhno podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije.

Letos iščemo predvsem primere na naslednjih področjih:
  • Primere dobre prakse, kako ste prilagodili marketinške koncepte novi realnosti, pri čemer v ospredje ne postavljate izdelka ali storitve, ampak izkušnjo uporabnikov. Razvoj vključuje oblikovanje celotne izkušnje za kupca. Ne razmišljate o ceni, ampak vam uspeva prek višje vrednosti za kupca dosegati tudi višje cene. Kaj ste naredili, da je danes vrednost za kupca večja in se s tem povečuje vaš dobiček?
  • Primere novih poslovnih modelov, ki so že prinesli rezultat, primere še boljše izkušnje in dodatnih prihodkov skozi uporabo novih tehnologij, primere uporabe prediktivne analitike za boljšo ponudbo, boljše segmentiranje in doseganje večjega dobička.
  • Primere resnične digitalizacije, ki prinaša korist kupcem in ki je spremenila poslovanje celotnega podjetja. Iščemo primere, kjer je kupec resnično v središču dela vseh v podjetju, primere marketinške logike v logistiki, proizvodnji, pravu …
  • Primere, ki pokažejo, kaj je odločilno, da lahko marketing izvaja svojo strateško funkcijo v podjetju, da je relevanten sogovornik upravi in da dokaže svojo vrednost lastnikom. Kako dosegamo/dokazujemo vrednosti za posel? Iščemo tudi primere marketinških aktivnosti s fokusom na dobičkonosnosti …
  • Tudi letos bo eden izmed sklopov namenjen zelo praktičnim, enostavnim marketinškim aktivnostim, ki hitro učinkujejo in jih lahko vsakdo uporabi dan po konferenci. Imenujemo jih MARKETING V AKCIJI. V tem sklopu bodo prispevki dolgi do devet minut. V tem sklopu iščemo primere preprostih marketinških akcij, ki so prinesle večjo lojalnost, večji zaslužek, povsem novo ciljno skupino, povsem novo ponudbo … Vezani so lahko na raziskovanje porabnikov, prodajne akcije, uporabo novih tehnologij, aktivnosti digitalnega marketinga …

Če se najdete na enem od področij, če želite svojo dobro prakso deliti na 23. SMK, pošljite prijavo, ki vsebuje:
  • nekaj stavkov o vsebini
  • zakaj je predlog po vašem mnenju primer dobre prakse
  • kakšno korist/znanje bodo dobili marketingaši ob poslušanju vašega primera
  • ime osebe, ki bo predstavila primer
Vse skupaj naj ne bo daljše od ene strani. Dokument pošljite predsedniku programskega sveta Primožu Hvali (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še telefonsko številko, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor. Rok za prijave je sreda, 13. februarja 2018. Hitrost šteje dvojno!

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem