Novice

35. Marketinški fokus: Sveži primeri uspešnega marketinga

06.03.2009
V torek, 31. marca, vas vabimo na 35. Marketinški fokus, na katerem vam bodo strokovnjaki predstavili Sveže primere uspešnega marketinga, kar bo v trenutnih gospodarskih razmerah še prav posebna vzpodbuda. Ob prijavi do 19. marca izkoristite 10-odstotni popust. Člani DMS imamo dodatnih 10 % popusta. Prijave na www.finance-akademija.si/mf35.

3. MS v Mariboru: Dobre (in slabe) prakse tržnega komuniciranja

11.02.2009
četrtek, 12. marca ob 16. uri vas vabimo na tretje štajersko mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije, na katerem bomo izzivali uspešne in manj uspešne tržno-komunikacijske primere, srečanje pa smo naslovili Dobre (in slabe) prakse tržnega komuniciranja. Na srečanju se nam bodo pridružili: mag. Natalija Postružnik (Zavarovalnica Maribor d.d. in PRSS), Toni Balažič (Fructal d.d.) in Špela Levičnik Oblak (TBWA CEE Adriatic). Z gosti se bo pogovarjal mag. Dušan Vrban (Kainoto d.o.o.). VEČ: http://www.eventmanager.si/mesecno-srecanje-v-mariboru/index.php

14. SMK: Poziv k oddaji prispevkov

30.01.2009
Tudi letos se bomo družili na 14. Slovenski marketinški konferenci, in sicer 2. in 3. junija 2009 v Portorožu. Tema letošnje konference je Veter družbenih sprememb - napnimo trženjska jadra. Tudi vas vabimo, da soustvarite program konference in prijavite svoj prispevek na eno od razpisanih tem do 20. februarja 2009.

Mesečno srečanje DMS: Učinkovitost in uspešnost

15.01.2009
Društvo za marketing Slovenije v ponedeljek, 26. januarja ob 18. uri (dvorana A, GZS, Dimičeva 13, Ljubljana) vabi na prvo mesečno srečanje v letu 2009. Tokrat smo zopet pripravili zanimivo temo z zanimivimi sogovorniki - govorili bomo namreč o učinkovitosti in uspešnosti trženja in trženjskega komuniciranja. Prijave na info@dmslo.si.

34. Marketinški fokus: Nazaj k bistvu marketinga

07.01.2009
V sredo, 4. februarja 2009, vas vabimo na 34. marketinški fokus z naslovom Nazaj k bistvu marketinga. Z gosti bomo ugotavljali, kaj se dogaja s potrošniki in kako do najboljših marketinških odločitev ter se vračali nazaj k bistvu marketinga oz. njegovi povečani vlogi. Predprijave do 21. januarja na www.finance-akademija.si/mf34, člani DMS imamo dodatni 10 % popust.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem