Novice

Objektivnost in strokovnost javnomnenjskih raziskav v predvolilnem času

24.09.2007
Raziskovalci in raziskovalna podjetja, včlanjena v Sekcijo raziskovalcev znotraj Društva za marketing Slovenije, in ki so člani ESOMAR-ja ter podpisniki mednarodnega kodeksa tržnih raziskovalcev, opravljajo javnomnenjske raziskave v predvolilnem času v skladu z mednarodnimi etičnimi in strokovnimi standardi ...

25. Marketinški fokus - Prihodnost blagovnih znamk

27.08.2007
Na septembrskem Marketinškem fokusu, ki ga skupaj pripravljamo Društvo za marketing Slovenije in poslovni dnevnik Finance, se bomo ukvarjali z različnimi pristopi, strategijami, pomladitvijo, upravljanjem blagovnim znamk … vse to v luči njihove prihodnosti. Marketinški strokovnjaki vam bodo pripravili pregled aktualnih pristopov s področja upravljanja blagovnih znamk – od strategije do akcije. Se vidimo 20. septembra 2007, od 13. do 19. ure v Ljubljani, GZS (dvorana A). Prijavite se lahko na www.finance-akademija.si/mf25, do 11. septembra lahko koristite 10 % popust. Člani DMS imajo dodatni 10 % popust.

24. Marketinški fokus - Izzivi odnosov z javnostmi

10.06.2007
V mesecu juniju pripravljamo zadnji predpočitniški fokus. Ukvarjali se bomo z odnosi z javnostmi, in sicer nosi naslov Izzivi odnosov z javnostmi – danes in jutri, Kam se razvijajo in na kaj biti pozoren, če skrbiš za odnose z javnostmi? Fokus bo potekal 21. junija 2007, v Ljubljani, od 14. do 19. ure, več o programu si poglejte v priponki.

Marketinški direktor leta je Aleksander Uranc

30.05.2007
Na 12. Slovenski marketinški konferenci smo dobili prvega Marketinškega direktorja leta. To je Aleksander Uranc, direktor marketinga v Gorenju.

Marketinški up 2007 je ...

30.05.2007
Nagrado Marketinški up za najboljše magistrsko delo je komisija podelila Petri Lapajne za magistrsko delo z naslovom: »Efficiency of Promotional Pricing Policy in Merkur Group: The Case of Durables«.Med diplomskimi deli je nagrada pripadla Marku Vrbiču za diplomsko delo z naslovom: »Zeleni marketing: zeleni potrošnik«.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem