Novice

Vabilo k oddaji prispevkov za 15. Akademijo MM

03.02.2010
Vabimo vas k oddaji znastvenih in strokovnih prispevkov za 15. številko Akademije MM, ki bo izšla 18. maja 2010 in bo predstavljena na 15. Slovenski marketinški konferenci. Prispevke, urejene strogo po določilih Akademije MM, v slovenskem ali angleškem jeziku prosim oddajte najpozneje do 10. marca 2010 na elektronski naslov: klement.podnar@fdv.uni-lj.si v skladu z navodili za oddajo.

Odprt razpis za prijavo prispevkov na 15. SMK!

15.01.2010
15. slovenska marketinška konferenca se približuje, v Portorožu se bomo družili 18. in 19. maja. Letošnja tema konference je Kako (p)ostati kupčeva prva izbira, kar je vsakodnevni izziv menedžerjem in tržnikom, zato vas tudi tokrat vabimo, da nam pomagate obogatiti vsebino konference z vašim prispevkom. Več o razpisnih pogojih preberite na strani 15. SMK, rok za oddajo prispevkov je 9. februar 2010.

41. marketinški fokus: Digitalni marketing dosega uspehe - izkoristite jih!

04.01.2010
Prvi marketinški fokus v letu 2010 smo namenili digitalnemu trženju. Prek primerov bomo v programu pokazali več kot samo uspešne spletne prodajne akcije. Razkrili bomo ozadja uspešnih aktivnosti digitalnega marketinga ter pokazali, kako resnično uporabiti "digital" za poslovni uspeh. Pridružite se nam v četrtek, 28. januarja. Ob prijavi do 15. januarja imate 15 % popust. Člani DMS lahko izkoristimo še dodatni 10 % popust! Prijave na www.finance-akademija.si/mf41.

Podpis dogovora o strokovnem partnerstvu med PRSS in DMS

08.12.2009
Mag. Aleksander Salkič, predsednik Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS) in dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica Društva za marketing Slovenije (DMS) sta v začetku decembra na pobudo slednjih podpisala dogovor o strokovnem partnerstvu med obema stanovskima organizacijama. S podpisom dogovora sta se PRSS  in DMS tudi formalno zavezala bolj poglobljenemu sodelovanju s ciljem nadaljnjega razvoja stroke in njenega uveljavljanja kot neločljivega dela celostne poslovne odličnosti v najširši javnosti in učinkovitega zastopanja interesov stroke na vseh ravneh.

Božično-novoletni nakupi – rezultat spretnega marketinga?

05.12.2009
Vstopili smo v veseli december, mesec nakupovanja, veselja in vsesplošne evforije ob praznovanju praznikov, katere nujen element je tudi obdarovanje in posledično strastno nakupovanje. Da bi ugotovili v kolikšni meri je praznično nakupovanje rezultat marketinških strategij proizvajalcev in trgovcev, je Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije v sredo, 2. decembra 2009, organizirala prvo Marketinško elipso z naslovom: Božično-novoletni nakupi – rezultat spretnega marketinga? Okroglo mizo je vodil doc. dr. Domen Bajde (Ekonomska fakulteta), s prisotnimi poslušalci pa so svoje misli in znanje delili še gostje: Marko Kovač (City Park), Barbara Pungerčič (Lisca), Nina Božič (Nama) in Anamarija Stančič (Žito).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem