Novice

Razstava o dediščini blagovnih znamk: Cockta, pijača vaše in naše mladosti

Vabilo na razstavo o Cockti, pijači naše in vaše mladosti
14.06.2010
Slovenski etnografski muzej (SEM) za dediščino in prihodnost slovenskih blagovnih znamk - na poti k marketinškemu muzeju - SEM je na pobudo Društva za marketing Slovenije (DMS) zasnoval in postavil razstavo Cockta, pijača vaše in naše mladosti. O dediščini slovenskih blagovnih znamk. Vabimo vas, da se nam pridružite v četrtek, 17. junija 2010 ob 19. uri na odprtju razstave (SEM - Slovenski etnografski muzej, Metelkova 2, Ljubljana). Razstava bo na ogled do septembra 2010, lahko pa si ogledate tudi katalog razstave.

Iskanje originala na mariborskem srečanju DMS

11.06.2010
Na zanimivem srečanju v Mariboru je Dušan Vrban z gosti iskal originale - tiste znamke, s katerimi smo odraščali, preživljali mladost, so bile del prvih ljubezni, plesov, zabav ... Duška Vuga Cizl (Mediamix), dr. Aleksandra Berberin Slana (Muzej narodne osvoboditve Maribor) in dr. Damijan Mumelom (EPF) so se pogovarjali tudi o tem, ali danes še lahko ustvarimo znamke, kot so bile včasih, ali je to nemogoče zaradi prenasičenosti trga. Govorili smo o Talisovem malinovcu, ki ima še prav poseben pomen v kombinaciji z vanilijevim pudingom - se še spomnite?

[INTERVJU] »Kreativnost v oglasih me je zanimala vse od prvega obiska oglaševalskega festivala (mag. Anita Bogataj Melihen, prejemnica nagrade Marketinški up 2010)

02.06.2010
»Pomen motivacije in osebnostnih lastnosti posameznika pri zaznavanju kreativnosti v oglasih« se glasi naslov magistrske naloge mag. Anite Bogataj Melihen – prejemnice nagrade Marketinški up 2010 za najboljše zaključno pisno delo na podiplomski ravni, ki jo Društvo za marketing Slovenije podeljuje na Slovenski marketinški konferenci. Kako na nagrado gleda avtorica dela in kakšni so bili odzivi ostalih, si lahko preberete v spodnjem intervjuju.

Kaj smo ugotovili na Slovenski marketinški konferenci 2010?

Glavni govornik na SMK: Rene Carayol
02.06.2010
Oglejte si prezentacije in fotografije s 15. Slovenske marketinške konference. Kaj o največjem marketinškem dogodku v Sloveniji pravijo udeleženci. Ali smo jih prepričali? Če smo jih - s čim in zakaj?

Mariborsko mesečno srečanje DMS: Kje je original?

Mesečno srečanje v Mariboru
02.06.2010
V četrtek, 10. junija ob 16.00 vas vabimo na mesečno srečanje DMS v Mariboru (Muzej narodne osvoboditve Maribor, Ulica heroja Tomšiča 5, Maribor). Tokrat se bomo pogovarjali o (mariborskih) slovenskih blagovnih znamkah, ki so bile nekoč del našega vsakdana, zdaj pa jih na policah trgovin ne najdemo več. O tem se bomo pogovarjali z dr. Damijanom Mumlom (EPF), Duško Vuga Cizl (Mediamix) in dr. Aleksandro Berberin Slana (Muzej narodne osvoboditve Maribor).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem