Novice

Po 1. dnevu 15. Slovenske marketinške konference

19.05.2010

Od motivacijskega govornika, specializiranega na vodenje in kulturo, Reneja Carayola, smo se naučili, da je potrebno ugotoviti, v čem smo drugačni, izvirni, posebni in da ni potrebno upravljati, potrebno je voditi. Ena od glavnih misli njegovega govora je: "Kdor odneha, ne zmaga, kdor zmaga, ne odneha." Prvi dan konference je izšla tudi 15. številka edine strokovno-znanstvene revije za področje marketinga, Akademije MM, letno poročilo Društva za marketing Slovenije ter popolnoma prenovljeno spletno mesto DMS.

Marketinška direktorica leta je Tina Kumelj

19.05.2010

Na 15. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu smo dobili prvo Marketinško direktorico leta. Prestižni naslov si je priglasovala Tina Kumelj, direktorica marketinga v Ljubljanskih mlekarnah.

Tri nominiranke za marketinško direktorico leta!

14.04.2010
Komisija je izbrala tri kandidatke, ki se bodo letos potegovale za naziv marketinška direktorica leta, to so: Tina Kumelj (Ljubljanske mlekarne), Anamarija Stančič (Žito) in Barbara Uranjek (BMW Group Slovenija). Glasovanje se prične 19. aprila, o tem, katera bo nosila naziv marketinška direktorica leta 2010, pa bodo odločali člani DMS in povabljeni marketinški strokovnjaki.

Mesečno srečanje DMS: Trženjski monitor DMS

12.04.2010
V ponedeljek, 19. aprila ob 18. uri (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana) smo na rednem mesečnem srečanju Društva za marketing Slovenije predstavili najnovejše rezultate raziskave Trženjski monitor DMS, s katero spremljamo spremembe v navadah, odločanju in vedenju potrošnikov.

Digitalni marketing v slovenskem prostoru

09.04.2010
Prvo spomladansko srečanje Društva za marketing Slovenije je prineslo pogovor na temo Digitalnega marketinga v slovenskem prostoru. Gosti z bogatimi izkušnjami na tem področju so govorili o posebnostih digitalnega marketinga v primerjavi z drugimi področji marketinga, na kaj moramo biti pozorni pri pripravi strategije digitalnega (spletnega) nastopa, kateri trendi v digitalnem marketingu se razvijajo in kateri so najbolj iskani/želeni/naročeni s strani podjetij, kaj preferirajo uporabniki digitalnega/spletnega/interaktivnega medija ter dajali lastne primere dobrih marketinških praks v digitalnem okolju.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem