Novice

30. marketinški fokus: Kako graditi in unovčiti zvestobo potrošnikov

18.04.2008
Če želite izvedeti Kako graditi in unovčiti zvestobo potrošnikov, se nam pridružite v četrtek, 24. aprila 2008 v Ljubljani na jubilejnem 30. marketinškem fokusu. Iskali bomo odgovore na vprašanja: kako danes do zvestobe potrošnikov, kje najpogosteje pride do napak pri implementaciji programov zvestobe in kako se jim izogniti, kako povečati prihodke obstoječih kupcev, kako lahko zvestoba potrošnikov doprinese k poslovnemu uspehu ... Podrobnosti si oglejte v programu, prijave na www.finance-akademija.si/mf30. Do 16. aprila lahko izkoristite 10-odstotni popust, člani DMS imamo dodatni 10-odstotni popust.

Rok za oddajo prijav Marketinški up 2008

16.04.2008
Rok za oddajo prijave je ponedeljek, 21. april 2008, nagrada pa bo nagrajencem podeljena v okviru 13. Slovenske marketinške konference, ki bo potekala 27. in 28. maja v Portorožu. Več podrobnosti v pravilih izbora.

Nova predsednica DMS je Maja Makovec Brenčič

10.04.2008
Na prvem sestanku novoizvoljenega upravnega odbora Društva za marketing Slovenije je društvo dobilo prvo predsednico v svoji zgodovini - vajeti je za naslednja tri leta prevzela Maja Makovec Brenčič, za podpredsednika pa je bil izvoljen Uroš Cvetko.

13. mednarodna konferenca o korporativnem in tržnem komuniciranju

05.04.2008
24. do 26. aprila se bodo v Podčetrtku na 13. mednarodni konferenci o korporativnem in tržnem komuniciranju (CMC 2008) zbrali akademiki in praktiki z vsega sveta. Konferenco vsako leto organizirajo na univerzah različnih držav, letos bo že drugič v Sloveniji. Organizira jo Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na FDV, konferenci predsedujeta dr. Klement Podnar in dr. Zlatko Jančič. Podrobnosti o konferenci na www.cmc-conference.com.

Izvoljen nov upravni odbor društva!

02.03.2008
Na občnem zboru članov DMS je bil izvoljen nov 9-članski upravni odbor Društva za marketing Slovenije, ki bo v naslednjih treh letih vodil delovanje društva, bo odgovoren za izvedbo programa, razvoj novih aktivnosti in izpolnjevanje poslanstva društva. Izvoljeni so bili: Tomaž Arh, Uroš Cvetko, Sašo Dimitrievski, Ladeja Godina Košir, Primož Hvala, Maja Makovec Brenčič, Iztok Sila, Boštjan Tadel in Zoran Trojar. Na prvem sestanku novega upravnega odbora v začetku aprila bodo člani med seboj izvolili novega predsednika društva.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem