Novice

Izbrani so trije nominiranci za marketinškega direktorja leta

04.05.2009
Na razpis za marketinškega direktorja leta 2009 je prispelo 15 nominacij, med katerimi jih je osem ustrezalo razpisnim pogojem. Komisija je med njimi izbrala tri posameznike, ki se bodo potegovali za naziv marketinški direktor leta. To so: Tomaž ArhMojca Avšič in Boštjan Jenko. Od 4. do 25. maja bo potekalo glasovanje, naziv marketinški direktor leta pa bomo podelili na večerni prireditvi 14. Slovenske marketinške konference, 2. junija v Portorožu.

37. Marketinški fokus: REŠITEV - neposredno do kupca, neposredno do denarnice

22.04.2009
Sveži primeri uspešnega direktnega marketinga – nasveti za oblikovanje programov zvestobe, 21. maj, od 13. do 19. ure, dvorana Urška, Gospodarsko razstavišče, Ljubljana.

Trženjski monitor - nov kazalnik na slovenskem trgu

21.04.2009
Trženjski monitorTrženjski monitor je nov kazalnik na slovenskem trgu, ki je nastal v okviru Društva za marketing Slovenije ob pomoči družbe Valicon kot odgovor na spremenjene pogoje poslovanja. Izvajali ga bomo dvakrat letno, spomladi in jeseni. Z njim želimo spremljati dogajanja tako z vidika vedenja in odločanja porabnikov kot tudi podjetij, v katerih se osredotočamo na področje trženja in njegovega razvoja. S tem želimo trženjski stroki in slovenski javnosti podati vpogled v trenutna, v prihodnosti pa tudi v času primerljiva trženjska dogajanja med porabniki in podjetji.

36. Marketinški fokus: Kaj se resnično dogaja s potrošniki v zadnjih mesecih?

11.04.2009
Na 36. Marketinškem fokusu, ki bo v sredo, 22.aprila 2009 (Ljubljana, Gospodarsko razstavišče, dvorana Urška, od 14. do 19. ure), bodo prvič predstavljene najnovejše raziskave o obnašanju potrošnikov, podjetji, oglaševalcev ... in kako bi vse to lahko (ne)vplivalo na trženje danes in v prihodnje. Tu si lahko ogledate predstavitve s fokusa!

Mesečno srečanje DMS: Trženjski monitor

10.04.2009
V ponedeljek, 20. aprila 2009 ob 18. uri, vas vabimo na redno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije (Ljubljana, GZS, dvorana A). Tokrat bo srečanje še posebej aktualno, saj bomo prvič predstavili rezultate Trženjskega monitorja, ki ga je za DMS izvedla družba Valicon. Udeležba je brezplačna, prijave na info@dmslo.si.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem