Novice

13. mednarodna konferenca o korporativnem in tržnem komuniciranju

05.04.2008
24. do 26. aprila se bodo v Podčetrtku na 13. mednarodni konferenci o korporativnem in tržnem komuniciranju (CMC 2008) zbrali akademiki in praktiki z vsega sveta. Konferenco vsako leto organizirajo na univerzah različnih držav, letos bo že drugič v Sloveniji. Organizira jo Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na FDV, konferenci predsedujeta dr. Klement Podnar in dr. Zlatko Jančič. Podrobnosti o konferenci na www.cmc-conference.com.

Izvoljen nov upravni odbor društva!

02.03.2008
Na občnem zboru članov DMS je bil izvoljen nov 9-članski upravni odbor Društva za marketing Slovenije, ki bo v naslednjih treh letih vodil delovanje društva, bo odgovoren za izvedbo programa, razvoj novih aktivnosti in izpolnjevanje poslanstva društva. Izvoljeni so bili: Tomaž Arh, Uroš Cvetko, Sašo Dimitrievski, Ladeja Godina Košir, Primož Hvala, Maja Makovec Brenčič, Iztok Sila, Boštjan Tadel in Zoran Trojar. Na prvem sestanku novega upravnega odbora v začetku aprila bodo člani med seboj izvolili novega predsednika društva.

28. Marketinški fokus: Kako enostavneje rešiti marketinške težave

09.01.2008

Na že tradicionalnem januarskem fokusu se bomo posvetili tržnim raziskavam, in sicer bomo ugotavljali, kako uporabiti obstoječe podatke za boljše odločanje. Predstavljeni bodo novi primeri uporabe raziskav v praksi, med drugim primeri SKB, iTIVI, POP TV, Večera in drugih. Vidimo se 29. januarja 2008 v hotelu Mons, Ljubljana, od 13.30 do 19.00. Ob prijavi do 18. januarja lahko izkoristite 10 % popust, člani DMS imamo kot vedno dodatni 10-odstotni popust. Prijave na www.finance-akademija.si/mf28.

Postanite član DMS še v letu 2007 za 2008

12.11.2007

Si želite aktualnih informacij in dobrih marketinških praks drugih? Bi radi širili mrežo poznanstev? Ste radi obveščeni o marketinškem dogajanju izven vašega podjetja? Bi se radi strokovno razvijali? To vam prinese članstvo v Društvu za marketing Slovenije. Pridružite se 300 strokovnjakom marketinga in postanite član tudi vi. Srečevali in strokovno povezovali se boste z vrhunskimi praktiki svojega področja. Skupaj bomo izmenjavali izkušnje, pridobivali nova znanja, se dodatno strokovno usposabljali ter skrbeli za svoj razvoj. Če se včlanite še v mesecu novembru, bo plačana članarina veljala tudi za leto 2008.

27. Marketinški fokus: Povečajmo učinek direktnega marketinga

04.11.2007

V četrtek, 29. novembra 2007, vas vabimo na 27. Marketinški fokus, ki smo mu dali naslov Povečajmo učinek direktnega marketinga. Spremljali boste lahko praktične primere neposrednega trženja/prodaje, dobili nasvete, kako uporabiti direktni marketing, kje so ovire in kaj prinese rezultat. Prijavite se lahko na  www.finance-akademija.si/mf27, člani DMS imamo dodatni 10 % popust.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem