Novice

38. marketinški fokus: Preživele bodo zgolj "najaktivnejše" blagovne znamke

26.08.2009
Vas zanima, kako voditi svoje znamke? Tokrat bo marketinški fokus posvečen blagovnim znamkam, strateškemu načrtovanju in spreminjanju blagovnih znamk, učinkom sprememb ter predstavitvi svežih primerov sprememb pri upravljanju blagovnih znamk. V torek, 29. septembra od 14. do 19. ure v Ljubljani. Do 14. septembra imate 15-odstotni popust, člani DMS pa lahko izkoristite dodatni 10 % popust. Prijave na http://www.finance-akademija.si/mf38.

Strokovno partnerstvo med DMS in SOZ

22.07.2009
Maja Makovec Brenčič in Roman BerčonDr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS in Roman Berčon, predsednik UO SOZ sta podpisala dogovor o strokovnem partnerstvu. S podpisom dogovora sta se Slovenska oglaševalska zbornica – SOZ in Društvo za marketing Slovenije – DMS tudi formalno zavezala bolj poglobljenemu sodelovanju s ciljem nadaljnjega razvoja stroke in njenega uveljavljanja kot neločljivega dela celostne poslovne odličnosti v najširši javnosti in učinkovitega zastopanja interesov stroke na vseh ravneh.

Študentska sekcija DMS v sodelovanju z Droga Kolinsko

11.06.2009
Argeta skupnost na internetu - Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije in Droga Kolinska člane in simpatizerje sekcije vabita na natečaj za oblikovanje Argeta skupnosti na internetu. Prijave do 29. junija 2009. Briefing - predstavitev projekta bo potekal v torek, 30.6.2009 na sedežu Droga Kolinske.

25. Mesečno srečanje DMS: Prihodnost je v sodelovanju

03.06.2009
V ponedeljek, 29. junija 2009 ob 18. uri, vas vabimo na redno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije (Ljubljana, GZS, dvorana A). Tokrat bo srečanje namenjeno pogovoru o prihodnjih aktivnostih Društva in z veseljem bomo poslušali vaše predloge.

Marketinški direktor leta je Tomaž Arh

03.06.2009
Na večerni podelitvi prvega dne 14. Slovenske marketinške konference je bila že tretjič zapored podeljena nagrad marketinški direktor leta, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije. Nagrado je prijel Tomaž Arh, direktor sektorja marketing, Poslovno področje delikatesni namazi, Droga Kolinska.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem