Novice

Poziv za nagrado Marketinški direktor leta 2010

13.03.2010
Marketinški direktor leta: tudi letos izbiramo marketinškega direktorja leta. Za nagrado se lahko poteguje posameznik/posameznica, ki je starejši/-a od 30 let in vsaj 3 leta opravljala vodstveno funkcijo na področju marketinga pri istem delodajalcu. Veseli bomo predlogov imen ali pa kar vaših prijav na info@dmslo.si.

Srečanje sekcije raziskovalcev

11.03.2010
Po dobrem letu premora vas v sredo, 17. marca ob 14.00  vabimo na srečanje Sekcije raziskovalcev (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Na srečanju bo Janja Božič Marolt (Mediana), predstavnica združenja ESOMAR za Slovenijo, predstavila novi ESOMAR-jev kodeks in njegove glavne spremembe. Predvsem pa bi radi z vsemi vami, ki želite biti aktivni člani Sekcije raziskovalcev, naredili načrt dela za prihodnje ter določiti prioritetna področja delovanja Sekcije. Vse, ki se želite dogodka udeležiti, prosim za potrditev udeležbe na info@dmslo.si

Rdeči noski

11.03.2010
Smeh je pol zdravja in majhnim bolnikom smo donirali veliko želja in malce denarja za njihovo čim prejšnjo ozdravitev. Kuverto z našimi in vašimi toplimi mislimi so jim predali klovni zdravniki, ki se združujejo v društvo za pomoč trpečim in bolnim Rdeči noski. Prepoznate jih po … rdečem nosku. Nasmehu. In razumevanju. Hvala vam, da ste prispevali tudi vi!

43. marketinški fokus: Trženje v turizmu

11.03.2010
Želite izvedeti, kako se spreminja trženje v turizmu, kaj spremeniti, da boste uspešnejši v trženju turističnih storitev? Učite se na svežih in preverjeno uspešnih prijemih na 43. marketinškem fokusu, ki bo 15. aprila v Ljubljani.

Po mesečnem srečanju DMS o "entertainment" marketingu

05.02.2010
Prvo mesečno srečanja Društva za marketing Slovenije je bilo namenjeno posebnemu področju trženja, znamčenju s pomočjo zabave. Voditelja srečanja, Terensa Štaderja, je skupaj z njegovimi gosti zanimalo, kako lahko znamke s pomočjo posebnih doživetij privlačijo svoje kupce in odjemalce, kako lahko ponudniki "zabavno" vpletejo svoje kupce v skupna dogajanja in razvoj in kako lahko ("recesijsko") trženje ustvarimo kreativno, sproščeno, drugačno.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem