Novice

26. Marketinški fokus: Marketinški izzivi

28.09.2007
Oktobra vas vabimo na Marketinški fokus, ki ga skupaj pripravljamo Društvo za marketing Slovenije in poslovni dnevnik Finance, tokrat skupaj s partnerjem, podjetjem IMC. Tema oktobrskega fokusa bodo marketinški izzivi – od strategije do implementacije in kot vedno vam bodo strokovnjaki predstavili svoje izkušnje in praktične primere. Vidimo se v Novi Gorici, 11. oktobra 2007, od 14. do 19. ure. Prijavite se lahko na www.finance-akademija.si/mf26, člani DMS imajo dodatni 10 % popust.

Ugodnosti za člane DMS

27.09.2007
Na Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki jo že 11. leto zapored organizira Slovensko društvo za odnose z javnostmi in bo potekala od 17. do 19. oktobra 2007 v Termah Olimia, imate člani Društva za marketing Slovenije 10 % popust. Več o konferenci si poglejte na www.skoj.si.Vsem članom DMS omogočamo tudi 20 % popust na celodnevno kotizacijo na prvi Slovenski konferenci iskalnega marketinga (SKIM), 24. oktobra 2007 v prostorih GZS. Več informacij poiščite na www.skim.si, pri prijavi pa napišite vašo promocijsko kodo: MD7B24A.

Objektivnost in strokovnost javnomnenjskih raziskav v predvolilnem času

24.09.2007
Raziskovalci in raziskovalna podjetja, včlanjena v Sekcijo raziskovalcev znotraj Društva za marketing Slovenije, in ki so člani ESOMAR-ja ter podpisniki mednarodnega kodeksa tržnih raziskovalcev, opravljajo javnomnenjske raziskave v predvolilnem času v skladu z mednarodnimi etičnimi in strokovnimi standardi ...

25. Marketinški fokus - Prihodnost blagovnih znamk

27.08.2007
Na septembrskem Marketinškem fokusu, ki ga skupaj pripravljamo Društvo za marketing Slovenije in poslovni dnevnik Finance, se bomo ukvarjali z različnimi pristopi, strategijami, pomladitvijo, upravljanjem blagovnim znamk … vse to v luči njihove prihodnosti. Marketinški strokovnjaki vam bodo pripravili pregled aktualnih pristopov s področja upravljanja blagovnih znamk – od strategije do akcije. Se vidimo 20. septembra 2007, od 13. do 19. ure v Ljubljani, GZS (dvorana A). Prijavite se lahko na www.finance-akademija.si/mf25, do 11. septembra lahko koristite 10 % popust. Člani DMS imajo dodatni 10 % popust.

24. Marketinški fokus - Izzivi odnosov z javnostmi

10.06.2007
V mesecu juniju pripravljamo zadnji predpočitniški fokus. Ukvarjali se bomo z odnosi z javnostmi, in sicer nosi naslov Izzivi odnosov z javnostmi – danes in jutri, Kam se razvijajo in na kaj biti pozoren, če skrbiš za odnose z javnostmi? Fokus bo potekal 21. junija 2007, v Ljubljani, od 14. do 19. ure, več o programu si poglejte v priponki.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem