Novice

Išče se vodja marketinga in tržnega komuniciranja

01.04.2007
British Council želi v Ljubljani zaposliti vodjo marketinga in tržnega komuniciranja za področje Severne in Srednje Evrope. Pogoji: specializacija ali magisterij iz področja marketinga in/ali tržnega komuniciranja, izkušnje v razvijanju in vodenju obsežnih marketinških strategij in strategij tržnega komuniciranja, visoka stopnjo pisnega in ustnega znanja angleškega jezika, zaželene izkušnje in uspešnost pri pridobivanju sponzorskih sredstev.

Program in predprijave na 12. SMK

12.03.2007
Tudi letos vas zadnji torek in sredo v maju, natančneje 29. in 30. maja, vabimo v Portorož na 12. Slovensko Marketinško konferenco. Rdečo nit letošnje konference odkriva njen naslov - Učinkovitost marketinga za uspešnost podjetja. Le še do petka, 6. aprila, pa lahko izkoristite 25 % popust, člani DMS pa imamo še dodatni 10 % popust! Vse o prijavah si oglejte na www.finance.si/smk.

Nagrada Marketinški direktor leta

03.03.2007
Na letošnji Slovenski Marketinški konferenci bo Društvo za marketing Slovenije prvič podelilo nagrado MARKETINŠKI DIREKTOR LETA. Rok za prijavo kandidatov je 14. april 2007, ki jo je potrebno poslati na info@dmslo.si. Komisija bo do 26. aprila 2007 izbrala do 3 finaliste, ki po njeni oceni najbolj izpolnjujejo merila za dodelitev nagrade. Člani komisije, ki letos odloča o treh finalistih, so Zlatko Jančič, Vesna Žabkar, Boris Snoj, Boštjan Tadel, Peter Frankl, Milena Štular, Toni Balažič, Iztok Sila, Uroš Cvetko. Nagrada bo podeljena na večerni slovesnosti prvi dan Slovenske Marketinške konference v Portorožu 29. maja 2007.

Nagrada Marketinški up 2007

01.03.2007
V letu 2007 bo Društvo za marketing Slovenije zopet podelilo nagrado Marketinški up. Nagrado podeljujemo v sodelovanju s tremi ključnimi katedrami s področja marketinga v Sloveniji – katedrami Ekonomsko poslovne fakultete Maribor, Fakultete za družbene vede in Ekonomske fakultete iz Ljubljane. V letu 2007 komisijo sestavljajo doc. dr. Matjaž Iršič (Ekonomsko poslovna fakulteta, Maribor), dr. Barbara Čater (Ekonomska fakulteta, Ljubljana) in dr. Tanja Kamin (Fakulteta za družbene vede, Ljubljana). Rok za oddajo prijave je 20. april 2007, nagrada s praktičnim darilom pa bo nagrajencem podeljena v okviru 12. Slovenske Marketinške konference, ki bo potekala 29. in 30. maja v Portorožu. Več o razpisnih pogojih si poglejte v priponki.

23. Marketinški fokus

27.02.2007
23. Marketinški fokus bo v sredo, 14. marca 2007 od 14. do 19. ure. Osrednja tema bo razvoj novih izdelkov/storitev/poslovnih idej. Pogledali bomo nove primere in spoznali prijeme podjetji pri razvoju in lansiranju novih izdelkov/storitev. Vsekakor zanimiva tema, saj so novi izdelki/storitve generatorji naše rasti.
Prejšnja
1 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem