Novice

15. Slovenska marketinška konferenca

17.11.2009
18. in 19. maja bo v Portorožu potekala že 15. Slovenska marketinška konferenca, največji marketinški dogodek v Sloveniji, ki pokriva vsa področja trženja (od strategije do taktike, raziskav itd.) Dogodek privablja večino tržnikov (največ praktikov, a tudi akademikov) iz Slovenije - direktorjev, tržnih direktorjev, agencij, raziskovalcev, prodajnikov ... Osrednja tema letošnje SMK bo Kako (p)ostati kupčeva prva izbira.

Droga Kolinska in Študentska sekcija DMS izbrali najboljšega

17.11.2009
Regionalno prehrambno podjetje Droga Kolinska je v sodelovanju s Študentsko sekcijo Društva za marketing Slovenije objavila zmagovalko natečaja OBLIKOVANJA ARGETA SKUPNOSTI NA INTERNETU, ki bo za nagrado prejela 12-mesečno pripravništvo v Drogi Kolinski. Med vsemi prispelimi predlogi je najbolj izstopal načrt ANE JAMNIK, diplomantke Fakultete za družbene vede v Ljubljani.

40. Marketinški fokus: Dobre marketinške akcije za uspeh v 2010

02.11.2009
Konec novembra za vas pripravljamo zadnji marketinški fokus v tem letu. Fokus bomo tokrat posvetili dobrim marketinškim akcijam 2009. Razkrili bomo njihova ozadja, povzeli praktične izkušnje in se vprašali, kaj bo ključno za dober marketing v prihodnje. Pridružite se nam v sredo, 25. novembra. Ob prijavi do petka, 13. novembra, imate 15 % popust. Člani DMS lahko izkoristimo še dodaten 10 % popust! Prijave na www.finance-akademija.si/mf40. Več podrobnosti preberite v programu fokusa.

Mesečno srečanje DMS: Predstavitev rezultatov Trženjskega monitorja jesen 2009

22.10.2009
V ponedeljek, 2. novembra ob 18.00 vabljeni na redno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije (dvorana A, GZS, na Dimičevi 13 v Ljubljani). Z vami bomo delili rezultate jesenskega vala Trženjskega monitorja DMS. Tokrat se bomo bolj posvetili rezultatom drugega dela raziskave, v kateri se osredotočamo na položaj trženja znotraj podjetja. Udeležba je brezplačna, prosimo le za potrditev prijave na info@dmslo.si.

Legende slovenskih blagovnih znamk

04.10.2009
Posvet o Legendah slovenskih blagovnih znamk kot pomembnem delu nacionalne in kulturne dediščine bo v torek, 13. oktobra 2009 ob 18. uri (v Slovenskem etnografskem muzeju (v predavalnici upravne hiše) na Metelkovi 2 v Ljubljani). Strokovnjaki različnih strok (zgodovinske, etnološke, marketinške, oblikovalske) bodo osvetlili vlogo blagovnih znamk ter drugih trženjskih aktivnosti na Slovenskem v okviru posameznih strok ter postavili smernice, kako povečati zavedanje o pomenu ohranitve znamk tako v splošni kot vodilni managerski javnosti. >>>

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem