Novice

39. marketinški fokus: Marketing prodaja!

01.10.2009
Izmerite finančne učinke marketinga. Nasveti, kako meriti finančne in druge učinke marketinških aktivnosti – pregled možnih kazalnikov – sveži primeri uspešnih marketinških aktivnosti. GZS v Ljubljani, 21. oktobra od 14. do 19. ure. Prijave na www.finance-akademija.si/mf39.

Po mesečnem srečanju o internem marketingu

28.09.2009
Po zanimivem mesečnem srečanju o internem marketingu si lahko preberete in ogledate še nekaj misli in utrinkov, v slikah in gradivih. Gostje so med drugim povedali: "Interni marketing (notranje trženje) ni samo interno komuniciranje. So vse oblike (upravljanja) odnosov z zaposlenimi, skrbi za njih (izobraževanje, delovni pogoji, zdravstvena oskrba, ocenjevanja zadovoljstva zaposlenih s ciljem izboljšanja stanja ...). To bi moralo biti stalno in prepletajoče se delo marketinga, odnosov z javnostmi, HRM-ja in vodstva (v poljubnem vrstnem redu, poudarek na stalno in prepletajoče)."

Mesečno srečanje DMS: Kaj vse je interni marketing?

03.09.2009
DMS v sodelovanju s PRSS, Sekcijo internih komunikatorjev, pripravlja zelo zanimivo mesečno srečanje o internem marketingu: Kaj vse je interni marketing. Vabimo vas, da se nam pridružite, tokrat bo srečanje v ponedeljek, 21. septembra 2009 ob 18.00 (Gospodarska zbornica Slovenije, Dimičeva 13, Ljubljana). Udeležba na mesečnem srečanju je kot vedno brezplačna, že zdaj se lahko prijavite na info@dmslo.si.

38. marketinški fokus: Preživele bodo zgolj "najaktivnejše" blagovne znamke

26.08.2009
Vas zanima, kako voditi svoje znamke? Tokrat bo marketinški fokus posvečen blagovnim znamkam, strateškemu načrtovanju in spreminjanju blagovnih znamk, učinkom sprememb ter predstavitvi svežih primerov sprememb pri upravljanju blagovnih znamk. V torek, 29. septembra od 14. do 19. ure v Ljubljani. Do 14. septembra imate 15-odstotni popust, člani DMS pa lahko izkoristite dodatni 10 % popust. Prijave na http://www.finance-akademija.si/mf38.

Strokovno partnerstvo med DMS in SOZ

22.07.2009
Maja Makovec Brenčič in Roman BerčonDr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS in Roman Berčon, predsednik UO SOZ sta podpisala dogovor o strokovnem partnerstvu. S podpisom dogovora sta se Slovenska oglaševalska zbornica – SOZ in Društvo za marketing Slovenije – DMS tudi formalno zavezala bolj poglobljenemu sodelovanju s ciljem nadaljnjega razvoja stroke in njenega uveljavljanja kot neločljivega dela celostne poslovne odličnosti v najširši javnosti in učinkovitega zastopanja interesov stroke na vseh ravneh.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem