Novice

[MARKETINŠKA ODLIČNOST] Predstavitev finalistov 2017

24.05.2017
30. maja bodo v večernem delu programa 22. Slovenske marketinške konference podeljene nagrade marketinška odličnost 2017, ki jih bodo prejela podjetja, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško poslanstvo v svoje vsakodnevno poslovanje in celostno strategijo. V nadaljevanju predstavljamo 11 finalistov, ki se potegujejo za nagrade v treh različnih kategorijah.

[MARKETINŠKA ODLIČNOST] Znani so finalisti nagrade marketinška odličnost 2017

11.05.2017
Društvo za marketing Slovenije bo 30. maja na 22. Slovenski marketinški konferenci (SMK) tretjič razglasilo dobitnika nagrade marketinška odličnost. Nagrada je namenjena podjetjem, ki s celostno marketinško strategijo in z inovativnimi marketinškimi pristopi izkazujejo marketinško usmerjenost ter so vzor celotni poslovni skupnosti. Znanih je 11 finalistov izbora za nagrado marketinška odličnost 2017.

[MESEČNO SREČANJE] Pripovedovanje zgodb (storytelling) in vsebinski marketing

09.05.2017
Na majskem mesečnem srečanju se bomo posvetili pripovedovanju zgodb in vsebinskemu marketingu. Podrobno razlago o tem, kaj vse je vsebinski marketing in kako z njegovo pomočjo podjetje pripoveduje zgodbe ter dosega marketinške in poslovne cilje, bomo spoznali na tokratnem mesečnem srečanju, ki ga bo vodila Jasna Suhadolc (Virtua PR). Pričakujemo vas v ponedeljek, 22. 5. 2017, ob 17.00 (GZS, Dimičeva ulica 13, 1000 Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA

[MARKETING TOPX] Edinstven akcijski načrt za vaš marketing in prodajo skozi oči kupcev (Primož Hvala)

08.05.2017
Želite celovito izboljšati svoj marketing in prodajo? V maju boste na dogodku Marketing TOPX preverili in izboljšali svoje marketinške in prodajne aktivnosti. Naredili boste svojo analizo odnosa s kupci, pri tem si boste pomagali z orodjem Marketing&Sales Canvas, ki na enem mestu združi marketinške in prodajne aktivnosti v odnosu do kupcev, s ciljem bolje zadovoljiti kupce, biti drugačen od konkurence, dostaviti boljšo vrednost in zaslužiti več. Izobraževanje bo vodil Primož Hvala, v naši družbi pa vas pričakujemo v četrtek, 18. maja ob 16. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA

[MARKETINŠKI ZAPISI] Preverite nove vsebine

04.05.2017
V zadnjem obdobju smo na naši spletni knjižici marketinškega znanja DMS Zapisi objavili nekaj novih zapisov, ki vas bodo morda zanimali. Na marketinškem zajtrku in marketing TOPX-u smo se ukvarjali z blagovnimi znamkami, na mesečnem srečanju smo preverjali, ali se priložnosti za marketingaše skrivajo tudi v nedigitalnem okolju. Bliža se 22. Slovenska marketinška konferencazato smo pripravili nekaj intervjujev z govorci, ki jim boste lahko prisluhnili 30. in 31. maja. >>PRIJETNO BRANJE
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 122
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem