Novice

[MARKETING TOPX] Business model generation (Jaka Kladnik)

29.11.2017
Na zaključnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2017 se bomo pogovarjali o tem, kako s pomočjo poslovnih modelov marketing postavimo na vodilno mesto v podjetju. Primere uspešnih praks in odličnih orodij za upravljanje s poslovnimi modeli bo razkril Jaka Kladnik (Marand). S predavateljem se boste lahko pogovarjali tudi o vaših konkretnih primerih. Vsi, ki želite, da marketing postane vodilna vloga v podjetju, lepo vabljeni 7. decembra ob 16:30 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) na letošnje zaključno izobraževanje Marketing TOPX. >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] 4x4 pospeški za leto 2018

28.11.2017
Na zaključnem mesečnem srečanju smo dobili 4x4 pospeške za leto 2018. Vsak izmed predavateljev je na svoj način predstavil tiste trende, modele, misli, načela, knjige, orodja, ki jih po njihovem mnenju potrebujemo za dodatni pospešek v letu 2018. V naši dužbi so bili Andraž Zorko (Valicon), Sašo Palčič (Madwise), Rok Stritar (Oksip) in Špela Žorž (Grey Ljubljana).

[DMS in SOZ] Etični izzivi na spletu

20.11.2017
V petek, 1. decembra, ob 9:00 Društvo za marketing Slovenije skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico v Kavarni Sputnik (Tržaška cesta 128, Ljubljana) pripravlja dogodek z naslovom Etični izzivi na spletu, predvsem v oglaševanju. Na dogodku se bomo soočili z etičnimi izzivi pri medijskem načrtovanju, prikritem oglaševanju - predvsem na spletnih družabnih omrežjih, pri delovanju vplivnežev na spletu ... >> PRIJAVA

[SPORTO AWARDS] Podeljene nagrade Sporto 2017

17.11.2017
V večernem delu prvega dne Sporto konference v Portorožu so bile podeljene nagrade Sporto za leto 2017. Šest zmagovalcev v petih kategorijah in eni podkategoriji druži uporaba športa kot učinkovitega marketinškega orodja. Društvo za marketing Slovenije je tudi letos sodelovalo kot nacionalni partner nagrade. 

[POGOVOR Z MAJO GOLOB] Brez nenehnih sprememb težko izkoriščamo vse svoje potenciale

16.11.2017
Dolgoletno aktivno članico DMS Majo Golob smo doslej poznali predvsem po njenih izvrstnih predavanjih o različnih temah s področja direktnega marketinga. Na novembrskem marketinškem zajtrku pa je odlična sogovornica predstavila svojo zgodbo, ki jo je vodila od postavljanja temeljev danes največje družbe za direktni marketing v Evropi do ustanovitve lastne agencije in ne nazadnje do zapisa svoje zgodbe v knjigi.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 130
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem