Novice

[MESEČNO SREČANJE] Vroče marketinške teme v 2018

20.01.2018
Na prvem mesečnem srečanju v letu 2018 bomo odprli debato o nekaterih najbolj aktualnih temah v tem trenutku. Spoznali bomo hitrosti aktivnosti, ki jih prinašata ICO in kripto svet, druga vroča tema, mimo katere ne moremo, pa je GDPR in njegove prednosti in nevarnosti. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 29. januarja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >>PRIJAVA

[SMK 2018] Programski svet že ustvarja vsebino 23. Slovenske marketinške konference

19.01.2018
Programski svet 23. Slovenske marketinške konference za vas znova pripravlja odličen program, v katerem ne bo manjkalo izvrstnih govorcev, ki se bodo podrobno posvetili širokemu spektru aktualnih marketinških tem.

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane DMS

18.01.2018
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI: tokrat lahko izkoristite ugodnejšo ponudbo za udeležbo na konferenci Sales Summit in na dogodku Effie dan učinkovitosti.

[DMS ZAPISI] Najbolj brano v letu 2017

11.01.2018
V minulem letu je v naši knjižnici marketinškega znanja Zapisi znova nastalo ogromno zanimive in uporabne vsebine. Na enem mestu smo zbrali tiste zapise, ki ste jih v letu 2017 najraje prebirali. Najbolj so vas zanimale teme povezane s športnim marketingom, marketingom prihodnosti, vsebinskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk.

[MARKETING TOPX] Upravljanje zadovoljstva strank (mag. Aleksandra Brank, Peter Olesen)

05.01.2018
Kaj dejansko naše stranke potrebujejo? Kaj jim ustvarja največje zadovoljstvo? Kako celostno pristopiti k učinkovitemu upravljanju celostnega zadovoljstva strank? In najpomembneje - kako vpliva celostno zadovoljstvo strank na naše prihodke in dobiček ter kako lahko na osnovi zadovoljnih strank naše podjetje raste? Odgovore na ta vprašanja bomo ponudili na uvodnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2018, predavala bosta mag. Aleksandra Brank (Plastika Skaza) in Peter Olesen (Bisnode). Pričakujemo vas 18. januarja ob 16:00  (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >>PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 132
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem