Novice

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Kako razmišlja medijski vizionar?

25.09.2017
Na septembrskem marketinškem zajtrku smo v kavarni Sputnik gostili Branimirja Brkljača, izkušenega medijskega strokovnjaka, ki je opisal svojo poslovno pot, iskreno priznal svoje največje izzive in strahove ter izdal recepte, kako se z njimi spopasti. Za nami je navdihujoč dogodek poln zanimivih idej, mnenj in nasvetov, ki so v nas pustili ogromno snovi za nadaljnji razmislek.

[SEKCIJA ZA DIREKTNI MARKETING IN PRODAJO] Kontaktni centri so ključna stična točka

21.09.2017
Na septembrskem srečanju Sekcije za direktni marketing in prodajo smo v ospredje postavili kontaktne centre in njihovo vlogo v organizacijah. Zgodbe iz prakse so predstavile Petra Knez Bahor (Zavarovalnica Triglav), Nada Drobnič (NLB), Katja Šajnovič (A1) in Maja Rozman (Komunala Kranj).

[MARKETING TOPX] Razumevanje in uporaba finančnih podatkov (Lovro Gruden)

20.09.2017
Na septembrskem izobraževanju Marketing TOPX je Lovro Gruden (Indigo Consulting) predstavil uporabo finančnih podatkov in med drugim marketingašem na praktičnih primerih razložil, zakaj je pomembno razumeti finančne podatke in katere so najpogostejše napake, ki jih nefinančniki storijo že na samem začetku zbiranja podatkov.

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing in sponzorstva – osvajanje novih trgov

13.09.2017
V  septembru že tradicionalno organiziramo mesečno srečanje na temo športnega marketinga in sponzorstev. Mesečno srečanje bo 25. septembra ob 17. uri na GZS (Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Letos bomo govorili o športu oziroma športnem marketingu in sponzorstvih kot kanalu za osvajanje novih trgov ali kanalu za vzdrževanje obstoječih trgov. Uvod v mesečno srečanje bo naredil Tomaž Ambrožič (Sport Media Focus), nato pa bomo predstavili uspešne zgodbe mednarodnih športnih sponzorstev. Na dogodku bodo sodelovala podjetja Gorenje, Zavarovalnica Sava in Adria Mobil, Novo mesto. >>PRIJAVA

Odprte prijave za SPORTO Awards 2017

12.09.2017
Novembra bodo v (S)Portorožu podeljene SPORTO nagrade, ki bodo že dvanajsto leto zapored ovenčale najboljše športno-marketinške in sponzorske projekte preteklega leta in prijave za najboljše so že odprte. Konkurenca bo v letošnjem letu še močnejša, saj se je območje prijaviteljev iz Adriatic regije razširilo še na Češko, Slovaško in Madžarsko. Društvo za marketing Slovenije (DMS) tudi letos sodeluje kot nacionalni partner SPORTO Awards za Slovenijo, poglablja pa se tudi sodelovanje z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA). Rok za oddajo prijav je 20. oktober, letos s poenostavljenim elektronskim načinom prijav. Več na SPORTO Awards 2017.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 127
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem