Novice

[DMS ZAPISI] Najbolj brano v prvem polletju 2018

05.07.2018
Naš vsebinski portal Zapisi, ki ga radi poimenujemo tudi knjižnica marketinškega znanja, nenehno dopolnjujemo z novimi zanimivimi in aktualnimi vsebinami. V letošnjem letu smo dodali kopico reportaž, člankov in intervjujev, v nadaljevanju pa preverite, kateri so najbolj brani zapisi v prvem polletju 2018. 

[POLETNO BRANJE] Kaj za letošnje poletje priporoča upravni odbor DMS?

02.07.2018
Svoje predloge za poletno branje so z nami delili tudi člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije. V nadaljevanju preverite, katere vsebine so v zadnjem obdobju najbolj navdušile predsednika UO DMS Mitjo Pirca, Natašo Mithans (Vareo), Leo Lipovšek (Blocktrade), Jako Kladnika (Marand), Aleksandro Brank (Abena) in Matjaža Grma (Adria Mobil). Vaše predloge lahko z nami še vedno delite na info@dmslo.si.

[POLETNO BRANJE] Kaj priporočate člani DMS? (2. del)

02.07.2018
V zadnjih dneh smo člane Društva za marketing Slovenije povabili, naj z nami delijo svoje predloge za poletno branje. Iskreno se zahvaljujemo za zares širok nabor vsebin, ki je prispel v naš poštni nabiralnik! V drugem delu delimo predloge Maje Mežan, Tanje Mezga, Klemna Geršaka in Nastje Mulej. Vaše predloge nam lahko še vedno pošljete na info@dmslo.si in z veseljem jih bomo delili. 

[POLETNO BRANJE] Kaj priporočate člani DMS? (1. del)

21.06.2018
V zadnjih dneh smo člane Društva za marketing Slovenije povabili, naj z nami delijo svoje predloge za poletno branje. Iskreno se zahvaljujemo za zares širok nabor vsebin, ki je prispel v naš poštni nabiralnik! V prvem delu delimo predloge Sandre Kecman (Bisnode), Edite Krajnović (Mediade), Maruše Grah (Stryia) in Gregorja Cuzaka. Vaše predloge nam lahko še vedno pošljete na info@dmslo.si in z veseljem jih bomo delili. Pričakujete lahko vsaj še tri nadaljevanja.

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Intenziven delovni vikend na Bledu

19.06.2018
Tretja generacija Akademije za mlade marketinške talente je 15. in 16. junij preživela na Bledu. Udeležencem smo pripravili razgiban izobraževalni program, skozi katerega smo se učili o marketinški strategiji, učinkovitem mreženju, vodenju oziroma sodelovanju v ekipi in asertivnem komuniciranju. Predavanja smo obogatili z druženjem udeležencev akademije v idiličnem okolju Blejskega jezera in ob številnih kulinaričnih dobrotah. Rezultat: obilica novega znanja, odlično počutje in spletene nove prijateljske vezi!
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 140
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem