Novice

[VARSTVO OSEBNIH PODATKOV] Posodobili smo politiko zasebnosti podatkov

24.05.2018
Posodobili smo našo politiko zasebnosti, ki ureja politiko varstva osebnih podatkov in je usklajena s pravili in načeli, ki jih nalaga Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Varstvo vaših podatkov je bilo že pred prihodom uredbe pomembna smernica DMS in tako bo ostalo tudi v prihodnje. Pri uveljavljanju pravic ali za vse dodatne informacije nam pišite na elektronski naslov: info@dmslo.si.

[MARKETINŠKA ODLIČNOST] Znani so finalisti nagrade marketinška odličnost 2018

23.05.2018
V večernem delu prvega dne 23. Slovenske marketinške konference bo Društvo za marketing Slovenije podelilo nagrado marketinška odličnost. Z nagrado marketinška odličnost leta nagrajujemo najboljša marketinško usmerjena podjetja oz. organizacije, ki živijo marketing v vseh delih svojega poslovanja in v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Letos bodo podeljene nagrade v treh kategorijah, zanje se poteguje 9 finalistov.

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane DMS

18.05.2018
Člani DMS lahko izkoristite številne ugodnosti: tokrat lahko izkoristite ugodnješo ponudbo za udeležbo na Effie razpisni delavnici. Podjetje SAP Slovenija pa vas vabi na osrednji dogodek o inovacijah in tehnologijah prihodnosti SAP NOW Slovenija, ki nadgrajuje dosedanji SAP Forum.

[MESEČNO SREČANJE] Ogrevanje pred Marketinško (r)evolucijo

14.05.2018
Majsko mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije bo ogrevanje pred Slovensko marketinško konferenco. Spraševali se bomo, ali se je marketing v zadnjih letih spremenil, (r)evolucioniral ali pa je morda še vedno enak kot pred leti. V našo družbo smo povabili Aleksandro Kregar (Atlantic Grupa / Droga Kolinska), Mitjo Tuškeja (Formitas), Matjaža Robinšaka (Valicon) in Darka Dujiča (Ceneje). V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 21. maja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Dogodek bo trajal do 18:30. >>PRIJAVA

[AKADEMIJA MM] Izšla je nova Akademija MM

08.05.2018
27. številko Akademije MM, ki je izšla v aprilu, je uredila izr. prof. dr. Urša Golob iz Fakultete za družbene vede, Univerze v Ljubljani. V Akademiji MM je tokratna tematika namenjena marketinški kratkovidnosti, ki se kaže zlasti v pomanjkljivi osredotočenosti na porabnika. Številna podjetja se danes še vedno hitro ujamejo v zanko produktne usmerjenosti, znotraj katere sta izdelek in njegova kakovost superiorna, marketing le nujna posledica izdelka in zato zreduciran na podporo prodaji skozi tržno komuniciranje, skrb za porabnika, ki mu je izdelek pravzaprav namenjen, pa potisnjena v ozadje. Da je treba ta gordijski vozel enkrat za vselej presekati, nam, vsak na svoj način, pripovedujejo tudi prispevki tokratne številke Akademije MM, ki vsi po vrsti v središče svojega raziskovanja in razmišljanja postavljajo porabnika in njegove potrebe.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 138
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem