Novice

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane

06.02.2017
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI; v februarju se lahko ugodneje udeležite konference Sales Summit, v marcu konference inOrbit 17, v aprilu Slovenskega oglaševalskega festivala, ugodneje pa lahko naročite tudi knjigo V gruču do uspeha, ki govori o delovni učinkovitosti s pomočjo metode scrum. Preberite podrobnosti in ne pozabite preveriti vseh drugih prednosti članstva in članskih ugodnosti.

[MARKETINŠKI ZAPISI] Preberite najnovejše vsebine

06.02.2017
V naši spletni knjižnici marketinškega znanja DMS Zapisi smo objavili nekaj novih zapisov, ki vas bodo morda zanimali - reportažo z zadnjega mesečnega srečanja o povezovanju med industrijami, zapis o strateškem nastopu v digitalnem okolju, povzetek predavanja Željka Ćuriča o odgovornosti in avtoriteti, zapis o znamki mesta ... V kjnižnici smo omogočili tudi tematsko iskanje, na primer: marketinške strategije, marketinške kompetence idr.  PRIJETNO BRANJE >>

[VODSTVO DMS] Dr. Mitja Pirc je novi predsednik UO DMS

01.02.2017
Člani novoizvoljenega upravnega odbora DMS so na prvem, ustanovnem sestanku, izvolili novega predsednika upravnega odbora Društva za marketing Slovenije. Društvo bo v naslednjih treh letih vodil dr. Mitja Pirc (direktor v svetovalnem podjetju Indigo Consulting d.o.o.), ki je bil član upravnega odbora že v preteklem triletnem obdobju, ko je društvo doživljalo intenziven razvoj. Novi upravni odbor pod vodstvom Mitje Pirca bo v letu 2017 nadaljeval že zastavljene aktivnosti, v drugi polovici leta pa bodo člani upravnega odbora začrtali delovanje DMS za v prihodnje.

[AKADEMIJA MM] Vabilo k oddaji prispevkov za 27. Akademijo MM

31.01.2017
Marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 27. številko Akademije MM, ki jo bo uredila dr. Urša Golob s Fakultete za družbene vede v Ljubljani. Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru na naslov: amm@dmslo.si ali Ursa.Golob@fdv.uni-lj.si. Natančnejše usmeritve za pisanje prispevkov najdete tukaj. Vaše prispevke pričakujemo do 5. marca.

[B2B MARKETING] Čisto praktična uvedba CRM sistema

30.01.2017
Učinkovito marketinško analitiko si težko predstavljamo brez delujočega CRM sistema, kjer se nahajajo vsi relevantni podatki o našem kupcu. Dokaj dobro razumemo, kako bi morala zadeva delovati. Kako pa do tja priti? Vabimo vas na prvo letošnje srečanje s področja B2B marketinga, ki bo v četrtek, 2. februarja ob 18:00 v dvorani G (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Svoje izkušnje bo z nami delil mag. Mario Ivankovič, vodja marketinga v uspešni slovenski multinacionalki Skupina SIJ, ki združuje 25 družb po vsem svetu. Lansko leto so se lotili uvedbe sodobnega CRM sistema - za začetek v “samo” petih družbah jeklarske divizije. >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 117
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem