Novice

[MARKETING TOPX] Znamka delodajalca – kako jo postaviti in kakšno vlogo ima pri tem marketing

01.10.2018
Na oktobrskem izobraževanju bomo s strokovnjakinjo za strateški marketing Natašo Mithans (Vareo) spoznavali, kako lahko poskrbimo za to, da bodo najboljši kadri čim pogosteje potrkali ravno na naša vrata. V našo družbo vas vabimo v torek, 16. oktobra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). >>PRIJAVA

[SPORTO AWARDS] Prijave so odprte

25.09.2018
Prijave na SPORTO Awards, ki tradicionalno nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev, (digitalnega) komuniciranja in marketinga v športu v Sloveniji ter državah v regiji, so odprte. Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji pa Društvo za marketing Slovenije (DMS).  Prijave so odprte do 26. oktobra 2018. >>PREBERITE VEČ

[ZA ČLANE DMS] Zbor članov 2018

24.09.2018
Vabimo vas na redni Zbor članov Društva za marketing Slovenije, na katerem vam bomo predstavili aktivnosti Društva v obdobju 2017/2018 in načrte za zaključek leta 2018 in za leto 2019. Največja marketinška skupnost raste iz leta v leto in jo ustvarja že več kot 700 članov.  Zbor članov je lahko tudi odlična priložnost za neformalno druženje, izmenjavo mnenj in predlogov. Na dogodku nas bo pozdravil tudi predsednik nadzornega odbora DMS 2015-2018 Toni Balažič, pripravljamo pa tudi razstavo fotografij. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 8. oktobra, ob 17:00 v prostore Gospodarske zbornice Slovenije (Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). >>POTRDITE UDELEŽBO

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane DMS

18.09.2018
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI: tokrat lahko izkoristite ugodnejšo ponudbo za udeležbo na 11. Weekend Media Festivalu, na mednarodni konferenci s področja vsebinskega marketinga, POMP Forumu, konferenci Prodaja in marketing na policah, na 3. maratonu pozitivne psihologije, SPORTO konferenci in na konferenci SEMPL.

[B2B KONFERENCA] Od dobavitelja do strateškega partnerja - preobrazba skozi marketing

17.09.2018
Prva B2B konferenca je v Klub Cankarjevega doma privabila več kot 120 direktorjev, podjetnikov, marketingašev in prodajalcev iz velikih, srednjih in majhnih slovenskih B2B podjetij. Tudi letos za vas pripravljamo vsebinsko bogat program, katerega rdeča nit je podrobno spoznavanje potreb, vedenja in izzivov naših kupcev. Na B2B konferenci ne bomo razmišljali o tem, kaj bi lahko bilo in kaj vse bi lahko počeli. Predstavljeni bodo konkretni primeri aktivnosti in rešitev, ki delujejo v praksi.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 143
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem