Novice

[AKADEMIJA MM] Vabilo k oddaji prispevkov: trajnostni izzivi v marketingu (posebna številka)

11.04.2017
Marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 28. številko Akademije MM, ki jo bo uredil dr. Klement Podnar s Fakultete za družbene vede v Ljubljani. Rdeča nit tokratne Akademije MM je trajnost in njen vpliv na poslovanje podjetja. Vaše prispevke pričakujemo do 1. septembra 2017, članki so lahko znanstveni ali strokovni. Prispevke oddate TUKAJ.

[VABILO K SODELOVANJU] Raziskava Mind Wide Open

06.04.2017
Podjetje Pristop od leta 2014 v sodelovanju z DMS izvaja raziskavo Mind Wide Open, ki pod drobnogled postavlja slovensko marketinško okolje in prispeva k napredku slovenskega marketinga. V letu 2017 se raziskava posveča načinom, ki jih podjetja ubirajo, da bi postala h kupcem usmerjena podjetja. Tudi vi lahko sodelujete v raziskavi >> RAZISKAVA.

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Alenko Repič (Kaaita)

30.03.2017
Aprilski marketinški zajtrk bo prinesel navdihujočo zgodbo Alenke Repič in njenega podjetja KAAITA. Alenka, ki je bila je bila tudi prva predsednica Študentske sekcije DMS, bo govorila o svoji podjetniški poti, kako se je namesto za korporativni svet odločila za podjetniško pot in kako je iskala ZAKAJ. Tisti zakaj, o katerem trenutno vsi govorimo, da ga moramo imeti v osrčju svojih znamk, Alenka Repič pa to tudi v resnici ima. Vabljeni na paket jutranjega smeha, pozitivne energije in zagona za nove marketinške podvige. Pričakujemo vas v torek, 11. aprila ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Spoznavno srečanje druge generacije Akademije za mlade marketinške talente

24.03.2017
V sredo, 22. marca, je vrata ponovno odprla Marketinška akademija Društva za marketing Slovenije – Akademija za marketinške talente. Izobraževalni program smo začeli s spoznavnim srečanjem letošnje generacije udeležencev, ki sta jih poleg vodij akademije Nataše Mithans (Renderspace) in izvršne direktorice DMS Tanje Kavran na uvodu nagovorila predsednik uprave Mercator d. d. Toni Balažič in članica upravnega odbora DMS Petra Čadež.

[SMK 2017] Marketing feedforward - razkrivamo del programa

18.03.2017
V Sloveniji se marketingaši soočamo z ogromno izzivi, še bolje – z ogromno problemi. Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo tarnali nad problemi, na SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, tisti, ki rešujejo te probleme in so pripravljeni na marketinški jutri. Konferenca bo imela ključno vodilo: marketing feed forward*. Pokazali bomo, kako se prek problemov prebiti do ciljev in katere stvari je potrebno izpiliti, da bomo dosegali odlične marketinške rezultate. V Portorožu se bomo družili 30. in 31. maja in razkrivamo vam prve govorce. >> SMK
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 120
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem