Novice

[AKADEMIJA] Ustvarjanje novih poslovnih priložnosti s podatkovno analitiko

13.12.2017
V letu 2018 se lahko udeležite novega trimesečnega programa Akademije za upravljanje podatkovne analitike. Med januarjem in aprilom za udeležence pripravljamo osem modulov izobraževanj, v katerih bomo zajeli celoten spekter tem, ki so povezane z zbiranjem, uporabo in upravljanjem s podatki. Rok za prijavo je 15. januar 2018. >> VEČ O AKADEMIJI

[MARKETING MEETUP] Domorodno (nativno) oglaševanje

11.12.2017
Domorodno oglaševanje (native advertising) je še vedno trend v spletnem oglaševanju – ker deluje. Gre za način oglaševanja, ki ga sooblikujejo založniki in oglaševalci skupaj. Iz tega sodelovanja dobimo bistveno boljšo uporabniško izkušnjo in visoko raven interakcije uporabnika z oglasi. Ampak kako in zakaj domorodno oglaševanje deluje? Zakaj ljudje klikajo? Kako se naredi domorodna oglaševalska kampanja? Zadnji torek pred božičem se bo v Ljubljani zbrala skupina mednarodnih strokovnjakov in odgovorila prav na ta vprašanja. V torek, 19. decembra, ob 9. uri vas vabimo na marketing meetup –  na zajtrk, predavanje in pogovor o domorodnem oglaševanju, tokrat nas gostijo v podjetju Zemanta (Celovška 32, Ljubljana). >> PRIJAVA

[PO DOGODKU - BUSSINES MODEL GENERATION] Ne pišite, ampak rišite

08.12.2017
Na zaključnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2017 je Jaka Kladnik (Marand) predaval o tem, kako pomembno je imeti na strateških internih sestankih ves čas pred sabo naše jasno zarisane poslovne modele, na podlagi katerih se lažje odločamo o naslednjih korakih.

[PO DOGODKU - ETIČNI IZZIVI NA SPLETU] S svojim delom moramo biti zgled ostalim

04.12.2017
Društvo za marketing Slovenije spodbuja sodelovanje stroke in izmenjavo dobrih praks, zato smo se v začetku decembra ponovno povezali s Slovensko oglaševalsko zbornico in skupaj organizirali dogodek z naslovom Etični izzivi na spletu. V naši družbi smo gostili Ines Markovčič (Mladina), Matjaža Butaro (Grey Ljubljana), Domna Saviča (Državljan D) in Mateja Praprotnika (Radio Slovenija). Pogovor je vodila Nataša Smirnov (Httpool).

[DMS NA POTI] Kje se skrivajo skrivnosti uspeha Adrie Mobil?

30.11.2017
Člani DMS smo se tudi letos odpravili na obisk k enemu izmed zmagovalcev nagrade marketinška odličnost, ki jo podeljujemo podjetjem in v svojem celotnem delovanju udejanjajo marketinško miselnost. V zadnjih novembrskih dneh smo obiskali novomeško podjetje Adria Mobil.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 132
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem