Novice

[MARKETING TOPX] Edinstvena analiza marketinga in prodaje skozi oči kupcev - dodatni modul

07.09.2017
V mesecu maju smo se na Marketing TOPX-u posvetili analizi marketinga in prodaje skozi oči kupcev. Primož Hvala je pripravil zanimivo in intenzivno predavanje, ki je preraslo v konstruktivno debato. Iz vsebine je ostalo še nekaj odprtih tem, zato smo v začetku jeseni za vse udeležence majskega izobraževanja pripravili dodatni modul. Tudi tokrat ni manjkalo izmenjave mnenj, stališč in pogledov na določene marketinške oziroma prodajne situacije, prijeme, naloge ...

[SREČANJE SEKCIJE ZA DIREKTNI MARKETING IN PRODAJO] Vloga kontaktnih centrov v organizacijah

05.09.2017
Digitalizacija poslovanja je realnost, ki se dogaja povsod, tudi v marketingu. S pojavom marketinških tehnologij, ki podpirajo 'neosebne' oblike komunikacije, narašča tudi število digitalnih kanalov za komunikacijo s strankami. Kontaktni center je tako pogosto edini 'živi' stik stranke s podjetjem, s tem pa pomembne 'oči in ušesa' organizacije. Kako izkoristiti znanje, ki se nabira v kontaktnem centru? O tem bomo spregovorili na srečanju Sekcije za direktni marketing in prodajo, 18. septembra ob 17:00 na GZS (Dimičeva ulica 13, 1000 Ljubljana, dvorana E, medetaža). >>PRIJAVA 

[B2B KONFERENCA] Jeseni prva B2B konferenca v Sloveniji

22.08.2017
V Društvu za marketing Slovenije oktobra organiziramo prvo B2B konferenco v Sloveniji. Z dobrimi praksami se nam bodo predstavila uspešna slovenska podjetja, izpostavili pa bomo tudi ključne izzive, s katerimi se srečujemo v B2B marketingu in načine, kako jih preseči. >> VEČ O PROGRAMU IN PRIJAVA

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Branimirjem Brkljačem

17.08.2017
Na prvem jesenskem marketinškem zajtrku se bomo znova pogovarjali z zelo zanimivim gostom, z obilico izkušenj in dobrih zgodb iz poslovnega življenja. V četrtek, 21. septembra 2017, bomo na marketinškem zajtrku v kavarni Sputnik (Tržaška cesta 128, Ljubljana) gostili Branimirja Brkljača, enega od dveh začetnikov blagovne znamke Top Shop, ki je prerasla v uspešno mednarodno podjetje Studio Moderna. S čim se Branimir ukvarja danes? Preverite na septembrskem marketinškem zajtrku. >> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Razumevanje finančnih podatkov in uporaba za boljše odločanje (Lovro Gruden)

10.08.2017
Lansko leto je Lovro Gruden (Indigo Consulting) na posebnem izobraževanju za člane DMS predstavil osnove financ (poslovni izkazi, denarni tokovi in podobno), koncept strukturiranja finančnih podatkov za poročanje vodstvu in predstavitev primera, kako se tega lotiti. Letos bomo Lovra gostili na septembrskem izobraževanje Marketing TOPX, na katerem bo nadgradil lanskoletno predavanje in predstavil, kako spoznati uporabnost finančnih podatkov in njihov način uporabe. V našo družbo vas vabimo v četrtek, 14. septembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, dvorana A). >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 127
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem