Novice

[AKADEMIJA MM] Izšla je nova Akademija MM

08.05.2018
27. številko Akademije MM, ki je izšla v aprilu, je uredila izr. prof. dr. Urša Golob iz Fakultete za družbene vede, Univerze v Ljubljani. V Akademiji MM je tokratna tematika namenjena marketinški kratkovidnosti, ki se kaže zlasti v pomanjkljivi osredotočenosti na porabnika. Številna podjetja se danes še vedno hitro ujamejo v zanko produktne usmerjenosti, znotraj katere sta izdelek in njegova kakovost superiorna, marketing le nujna posledica izdelka in zato zreduciran na podporo prodaji skozi tržno komuniciranje, skrb za porabnika, ki mu je izdelek pravzaprav namenjen, pa potisnjena v ozadje. Da je treba ta gordijski vozel enkrat za vselej presekati, nam, vsak na svoj način, pripovedujejo tudi prispevki tokratne številke Akademije MM, ki vsi po vrsti v središče svojega raziskovanja in razmišljanja postavljajo porabnika in njegove potrebe.

[GDPR V PRAKSI] Sistemi marketinške avtomatizacije in GDPR

07.05.2018
Na tretjem izobraževanju v seriji GDPR v praksi se bomo posvetili spremembam, ki jih GDPR prinaša v orodja za marketinško avtomatizacijo. V četrtek, 17. maja od 16:00 - 18:00 (Triglav Lab, Dunajska 20, Ljubljana), bosta v naši družbi korporativna pravnica Zlatka Markovič in strokovnjak na področju digitalnega marketinga Gorazd Planinc (Vareo). >>PRIJAVA

[AKADEMIJA ZA UPRAVLJANJE PODATKOVNE ANALITIKE] Prva generacija uspešno zaključila z izobraževanjem

26.04.2018
Marketinški trendi nakazujejo, da bo naša stroka vse bolj in bolj temeljila na podatkih, njihovemu upravljanju in analizah. Zato smo v letošnjem letu v Društvu za marketing Slovenije prvič izvedli program Akademije za upravljanje podatkovne analitike. Na njej je 16 udeležencev s pomočjo vrhunskih strokovnjakov nadgrajevalo znanje na različnih področjih podatkovne analitike.

[GDPR V PRAKSI] Ključna področja za zagotavljanje skladnosti

26.04.2018
Na drugem dogodku serije predavanj GDPR v praksi bomo skušali nasloviti najtežja vprašanja na področju upravljanja osebnih podatkov po Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov. V našo družbo smo povabili Rosano Lemut Strle (Odvetniška družba Pirc Musar) in Gregorja Cuzaka (Ascaldera). Pridružite se nam v četrtek, 10. maja, od 16:00 - 18:00 (Triglav LAB, Dunajska 20, Ljubljana). >>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Kako s sodobno poslovno inteligenco (BI) poiskati odgovore na strateška marketinška vprašanja?

23.04.2018
Podatki so danes povsod okoli nas in glavna naloga poslovne inteligence je, da z uporabo različnih orodij, iz vse te množice izlušči informacije, ki nam pomagajo ustvarjati dodano vrednost. Dodano vrednost za naše stranke, ki si želijo čim bolj osebno obravnavo, najboljšo ponudbo in posledično dodano vrednost za naše poslovanje. O vse bolj aktualni marketinški temi bo v sredo, 9. maja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana) predavala Andreja Štirn, direktorica služba za poslovno inteligenco v družbi Petrol. >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 138
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem