Novice

[VSEBINSKI MARKETING V B2B] Brez investicije v distribucijo vsebin ne bo učinka

15.11.2017
Kakšna so načela učinkovitega ustvarjanja vsebin v B2B okolju? Na zaključnem letošnjem srečanju Sekcije za B2B marketing smo se pogovarjali z Jasno Suhadolc (Virtua PR) in Markom Vrbnjakom (NiceLabel), ki sta predstavila svoj pogled na vsebinski marketing v B2B okolju. Dotaknili smo se številnih zanimivih tem: od ustvarjanja vsebine, določanja "person", distribucije vsebin do umeščanja vsebinskega marketinga v spekter marketinških aktivnosti ter povezave med vsebinskim marketingom in prodajo.

[MESEČNO SREČANJE] Marketinški pospeški za leto 2018

08.11.2017
V Društvu za marketing Slovenije se že pripravljamo na vstop v leto 2018. Če želite dobiti marketinške pospeške za dober začetek prihodnjega leta, vabljeni na zaključno mesečno srečanje DMS, ki bo v ponedeljek, 27. novembra, ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ZAPOLNJENA.

[B2B MARKETING] Ustvarjanje vsebin

07.11.2017
V torek, 14. novembra, vas ob 17:00 vabimo na novembrsko srečanje Sekcije za B2B marketing, na katerem se nam bosta pridružila Jasna Suhadolc (Viruta PR), ki svojim naročnikom pomaga vzpostavljati in izvajati učinkovit vsebinski marketing, ter Marko Vrbnjak (NiceLabel), ki bo razložil, kako se uspešno slovensko podjetje loteva ustvarjanja vsebin v B2B okolju. Skozi pogovor nam bosta omogočila izjemno uporaben vpogled v vsebine, ki navdušujejo B2B kupce. >>PRIJAVA

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Majo Golob

06.11.2017
Marketinške zajtrke v letu 2017 bomo zaključili s pogovorom z veselo, zgovorno in marketinško izkušeno osebo – Majo Golob. Večina jo pozna kot direktorico butične marketinške agencije Spago, ki je specializirana za področje direktnega marketinga in upravljanje zvestobe strank. V zadnjem času ste jo mogoče spoznali kot avtorico knjižne uspešnice »Ne čakaj na vikend«, v kateri brez dlake na jeziku spregovori o večnem izzivu marketingašev: dirki s časom. V našo družbo vas vabimo v sredo, 15. novembra, ob 8:00 (Kavarna Sputnik, Tržaška cesta 128, Ljubljana). >>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Koraki do odlične (digitalne) uporabniške izkušnje (Mitja Jereb, Živa Prelog, Andrija Šulić)

06.11.2017
Na novembrskem izobraževanju Marketing TOPX se bomo ukvarjali s ključnimi izzivi pri vzpostavitvi in ohranjanju odlične uporabniške izkušnje v digitalnem okolju. Izobraževanje bodo vodili mag. Mitja Jereb, mag. Živa Prelog in Andrija Šulić iz agencije Renderspace. V naši družbi vas pričakujemo v sredo, 22. novembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).  VSA MESTA NA DOGODKU SO ZAPOLNJENA.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 130
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem