Novice

[GDPR V PRAKSI] Privolitve in soglasja za obdelavo osebnih podatkov

20.04.2018
Številna podjetja se v tem obdobju intenzivno pripravljajo na prihod Evropske uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR). V ta namen smo v Društvu za marketing pripravili serijo izobraževanj, ki smo jih poimenovali "GDPR v praksi". Prvi dogodek bo potekal v torek, 24. aprila, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Matija Jamnik (Odvetniška pisarna Jamnik) bo predaval o privolitvah in soglasjih za obdelavo osebnih podatkov. >>PRIJAVA

[VABILO K SODELOVANJU] Raziskava Mind Wide Open

20.04.2018
Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije že od leta 2014 izvaja raziskavo Mind Wide Open, ki pod drobnogled postavlja slovensko marketinško okolje in kot taka prispeva k napredku slovenskega marketinga. Ker verjamemo, da ste pomemben soustvarjalec poslovnega in marketinškega sveta v Sloveniji, vas vabimo, da sodelujete v raziskavi Mind Wide Open 2018. Letošnje leto se bomo posvetili raziskovanju poti in načinov, ki jih podjetja ubirajo, da bi odgovorila na spremembe in disrupcije na trgu ter kakšno vlogo pri tem igrajo inoviranje in partnerstva. Vprašalnik lahko izpolnete do petka, 27. aprila. >>RAZISKAVA

[MESEČNO SREČANJE] Vplivneži so tu. Kako jih bolje vključiti v svoj marketing?

15.04.2018
Na aprilskem mesečnem srečanju se bomo pogovarjali o vplivnežih, ki postajajo vse bolj pogost in vse bolj pomemben element marketinga. Predstavili bomo različne poglede na ta pojav - ogledali si bomo praktičen model merjenja učinka vplivnežev, predstavili bomo naročniško stališče do te marketinške taktike in prisluhnili zgodbam dveh "influenserk". V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 23. aprila, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Pogovor z gostjami Urško Ambrož (Sidera), Mojco Pesendorfer (Atlantic Grupa), Ano Žontar (Anina kuhinja) in Niko Veger (Beautyfull Blog) bo vodila Urša Pučko (Internavti). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA.

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Mitjo Petrovičem

05.04.2018
Na pomladnem marketinškem zajtrku bomo gostili Mitjo Petroviča, predsednika žirije letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala. Vendar pogovor ne bo potekal o žiriranju. Z izkušenim marketingašem se bomo pogovarjali o preteklosti in prihodnosti marketinga in oglaševanja, med drugim pa tudi o tem, kako ustvariti blagovno znamko, ki jo bodo potrošniki sprejeli za svojo. V našo družbo vas vabimo v sredo, 18. aprila, ob 8:00 (Kavarna Sputnik, Tržaška cesta 128, Ljubljana). Dogodek zaradi bolezni našega gosta odpade. O novem terminu vas pravočasno obvestimo, Mitji pa želimo čim hitrejše okrevanje.

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane DMS

29.03.2018
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI: tokrat lahko izkoristite ugodnejšo ponudbo za udeležbo na Slovenskem oglaševalskem festivalu, na konferenci 4. dnevi prava zasebnosti in svobode izražanja, na konferenci Novi izzivi v plačilnih storitvah in trženju ter na festivalu Forward.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 138
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem