Novice

[MARKETING TOPX] Data driven marketing (Mitja Pirc, Uroš Cvetko)

02.03.2017
Naslednje izobraževanje Marketing TOPX: data driven marketing bomo posvetili podatkom v marketingu. Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) bosta predstavila, zakaj je pomembno, da je marketing voden na podlagi podatkov, kakšne poslovne izzive lahko rešujemo na podlagi podatkov, kakšne kompetence so za to potrebne in kako lahko z uporabo napredne podatkovne analitike iz podatkov pridobivamo vrednost. Pričakujemo vas v ponedeljek, 13. marca, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). Prijavite se >>

[22. SMK] Marketing FeedForward*

28.02.2017
Še 89 dni nas loči od 22. Slovenske marketinške konference, ki potekala 30. in 31. maja v Portorožu. Letošnja konferenca bo marketinški vodnik v prihodnost. Slišali bomo konkretne in inovativne primere, kako lahko že naslednji dan izboljšamo svoje delo v pisarni. *Ne feedback - feedforward gleda naprej k svoji naslednji nalogi, je konstruktivni vodnik, kako se izboljšati. 

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Novi programi marketinške akademije

22.02.2017
V Društvu za marketing Slovenije nenehno stremimo k napredku in doseganju marketinške odličnosti, zato v letu 2017 razširjamo naš izobraževalni program Marketinška akademija. Akademiji za mlade marketinške talente, ki je namenjena mladim marketingašem, ki že delujejo na različnih področjih marketinga in prodaje ter želijo napredovati v karieri ter prevzeti vodstvene položaje, smo dodali Akademijo za upravljanje podatkovne analitike, ki je namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko. Vpisi v obe akademiji že potekajo, veselimo se učenja z vami!

>>PREBERITE VEČ IN SE VPIŠITE

[SMK 2017] Zbiramo primere izjemnih praks za 22. SMK

09.02.2017
Marketing in CMO v Sloveniji imamo veliko izzivov. Ali še bolje, veliko problemov. Ampak na SMK ne bomo govorili o problemih, o preteklosti. Na 22. SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri. Na 22. SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj je v marketingu treba izpiliti, narediti bolje takoj jutri. Program konference je vseh 22 let odprt za tiste, ki menijo, da imajo domači marketinški javnosti pokazati nekaj posebnega. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Če se najdete v katerem od spodnjih področij, imate dobre poslovne/marketinške rezultate in želite svojo dobro prakso predstaviti na 22. SMK, pišite programskemu direktorju 22. SMK, Primožu Hvali: primoz.hvala@hsconsulting.si in povejte, zakaj je vaš primer vreden predstavitve. Rok za prijave je petek, 24. februarja 2017. Hitrost šteje dvojno. Več na www.smk.si.

[MESEČNO SREČANJE] Program zvestobe – nuja ali nepotreben strošek?

08.02.2017
Zvestoba kupcev je za vsakega marketigaša izjemno pomembna, zato jo cenimo, negujemo, nagrajujemo, skratka počnemo vse, da jo ohranimo. A naša zvestoba je ves čas na preizkušnji - z vseh strani na nas prežijo izzivi, da poizkusimo nekaj novega, drugačnega. Konkurenčna obljuba in njeno preseganje so največja garancija za zvestobo in del izpolnjevanja obljube so tudi programi zvestobe. Zvestobi smo namenili februarsko srečanje, ki ga v ponedeljek, 20. februarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) pripravlja Sekcija za direktni marketing in prodajo pri DMS. V 90 minutah si bomo pogledali bogate izkušnje velikih in malih podjetij - Mercator, Merkur, Helen Doron English - pri grajenju in upravljanju (programov) zvestobe. Vsebinski uvod v srečanje bo pripravila Maja Golob (Spago). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta>> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 120
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem