Novice

[MARKETING TOPX] Edinstven akcijski načrt za vaš marketing in prodajo skozi oči kupcev (Primož Hvala)

08.05.2017
Želite celovito izboljšati svoj marketing in prodajo? V maju boste na dogodku Marketing TOPX preverili in izboljšali svoje marketinške in prodajne aktivnosti. Naredili boste svojo analizo odnosa s kupci, pri tem si boste pomagali z orodjem Marketing&Sales Canvas, ki na enem mestu združi marketinške in prodajne aktivnosti v odnosu do kupcev, s ciljem bolje zadovoljiti kupce, biti drugačen od konkurence, dostaviti boljšo vrednost in zaslužiti več. Izobraževanje bo vodil Primož Hvala, v naši družbi pa vas pričakujemo v četrtek, 18. maja ob 16. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA

[MARKETINŠKI ZAPISI] Preverite nove vsebine

04.05.2017
V zadnjem obdobju smo na naši spletni knjižici marketinškega znanja DMS Zapisi objavili nekaj novih zapisov, ki vas bodo morda zanimali. Na marketinškem zajtrku in marketing TOPX-u smo se ukvarjali z blagovnimi znamkami, na mesečnem srečanju smo preverjali, ali se priložnosti za marketingaše skrivajo tudi v nedigitalnem okolju. Bliža se 22. Slovenska marketinška konferencazato smo pripravili nekaj intervjujev z govorci, ki jim boste lahko prisluhnili 30. in 31. maja. >>PRIJETNO BRANJE

[MARKETINŠKA ODLIČNOST 2017] Podaljšali smo rok za oddajo prijav

03.05.2017
Izbor za nagrado marketinška odličnost 2017 se približuje svoji zaključni fazi in podaljšali smo datum oddaje prijav. Vseh 150 povabljenih podjetij, ki jih je izbrala prvostopenjska komisija iz širokega nabora 2.000 poslovno uspešnih podjetij, izbranih v sodelovanju s podjetjem Bisnode, lahko svojo prijavo odda do 5. maja 2017 do polnoči. Prijava je izpolnjen strukturiran vprašalnik, s katerim podjetja izkažejo svojo marketinško usmerjenost in pokažejo, v koliki meri je marketing gonilo razvoja in uspešnosti podjetja. Drugostopenjska komisija bo na podlagi več vsebinskih meril naredila končni izbor finalistov. Izmed finalistov bomo izbrali zmagovalce v štirih različnih kategorijah ter med njimi razglasili tudi velikega zmagovalca. Nagrada marketinška odličnost 2017 bo podeljena 30. maja, v večernem delu prvega dne Slovenske marketinške konference.

[B2B MARKETING] Vpliv sodobnega B2B marketinga – zunaj in znotraj podjetja

28.04.2017
B2B marketing ima veliko opredelitev, v podjetjih, ki delujejo na medorganizacijskih trgih, lahko deluje kot samostojni oddelek ali pa se njegove aktivnosti razporejene med različne funkcije. Vendar opažamo trend – najuspešnejša podjetja se usmerjajo h kupcu. In tu ima marketing izjemno pomembno vlogo, ki se ne kaže le v vpetosti v prodajne aktivnosti, temveč tudi v tesnem sodelovanju med sodelavci in različnimi oddelki. V pogovoru o pomenu in vplivu marketinga se nam bosta pridružili dve gostji, Martina Gajšek, vodja marketinga v podjetju RLS Merilna tehnika in Mojca Bricelj, svetovalka za marketing v podjetju Danfoss Trata. Vabljeni na majsko srečanje sekcije, ki bo potekalo v sredo, 10. maja ob 17. uri v dvorani G na znani lokaciji na GZS. Vabljeni vsi člani DMS, udeležba je za člane brezplačna. >> PRIJAVA

[22. SMK] "Če je vse v podjetju pod nadzorom, potem smo prepočasni." (Gaskell)

16.04.2017
Glavni govornik 22. Slovenske marketinške konference Kevin Gaskell pravi, da so največja ovira podjetij za preobrazbo skromne sanje. Le velike sanje vodstva lahko spodbudijo kreativno razmišljanje in potrebne spremembe. Na konferenci bo Gaskell pokazal, kako je marketing gonilo sprememb, kaj pa napovedujejo drugi govorci?
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 124
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem