Novice

[MESEČNO SREČANJE] Offline ni mrtev – priložnosti v nedigitalnem svetu

14.04.2017
Aprilsko mesečno srečanje bo namenjeno iskanju preleta med online in offline svetom. Digital je trendovski, vedno se govori o online komunikacijah in rešitvah, online izkušnji kupcev. A še vedno obstaja svet, ki se ne dogaja na spletu in je za določene cilje, ciljne skupine in izdelke še vedno izjemno primeren in nujen. V bistvu je najbolje iskati prelet obojega. Mesečno srečanje bo namenjeno ravno osvetlitvi tega izziva – kako najti primerno kombinacijo. Sodelovanje so že potrdili: Maša Butara in Jan Omahen (Luna TBWA), Jernej Špende (Grey Ljubljana), Denis Hilčer in Mitja Tuškej (Formitas BBDO). Pričakujemo vas v ponedeljek, 24. aprila ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

13.04.2017
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk). Pričakujemo vas v sredo, 19. aprila 2017 ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA

[UO DMS] Špela Žorž je podpredsednica DMS za obdobje 2017-2020

11.04.2017
Člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije so izvolili podpredsednico DMS. Na mesto podpredsednice je bila izvoljena Špela Žorž (Grey Ljubljana), ki odlično pozna delovanje Društva za marketing Slovenije, saj je bila članica upravnega odbora že v prejšnjem mandatu. Špela tudi v novem obdobju verjame v moč sodelovanja in povezovanja.

[AKADEMIJA MM] Vabilo k oddaji prispevkov: trajnostni izzivi v marketingu (posebna številka)

11.04.2017
Marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 28. številko Akademije MM, ki jo bo uredil dr. Klement Podnar s Fakultete za družbene vede v Ljubljani. Rdeča nit tokratne Akademije MM je trajnost in njen vpliv na poslovanje podjetja. Vaše prispevke pričakujemo do 1. septembra 2017, članki so lahko znanstveni ali strokovni. Prispevke oddate TUKAJ.

[VABILO K SODELOVANJU] Raziskava Mind Wide Open

06.04.2017
Podjetje Pristop od leta 2014 v sodelovanju z DMS izvaja raziskavo Mind Wide Open, ki pod drobnogled postavlja slovensko marketinško okolje in prispeva k napredku slovenskega marketinga. V letu 2017 se raziskava posveča načinom, ki jih podjetja ubirajo, da bi postala h kupcem usmerjena podjetja. Tudi vi lahko sodelujete v raziskavi >> RAZISKAVA.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 124
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem