Novice

[SMK 2017] Marketing feedforward - razkrivamo del programa

18.03.2017
V Sloveniji se marketingaši soočamo z ogromno izzivi, še bolje – z ogromno problemi. Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo tarnali nad problemi, na SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, tisti, ki rešujejo te probleme in so pripravljeni na marketinški jutri. Konferenca bo imela ključno vodilo: marketing feed forward*. Pokazali bomo, kako se prek problemov prebiti do ciljev in katere stvari je potrebno izpiliti, da bomo dosegali odlične marketinške rezultate. V Portorožu se bomo družili 30. in 31. maja in razkrivamo vam prve govorce. >> SMK

[ŠSDMS] Fanfara 2017 - 10. študentska marketinška konferenca

16.03.2017
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije letos že deseto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco Fanfara, ki bo 13. aprila potekala na že preverjeni lokaciji v Austria Trend Hotelu v Ljubljani. Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem; tako študentom, kot tudi tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju. >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] Prihodnost raziskovanja v marketingu

15.03.2017
Na marčevskem mesečnem srečanju bomo govorili o novostih in izzivih raziskovanja v marketingu. Pri tem bomo pogledali tako interne kot tudi eksterne podatke, ki so marketingašem dostopni. Pri eksternih podatkih bomo odgovorili tudi na to, ali je »pojdi na cesto, vprašaj potencialne kupce ali (oz. za katero vrednost) bi kupili tvoj izdelek« res dovolj za tržno raziskavo in preverili, kaj iz sveta metodologij startup-ov je koristno uporabiti pri raziskovanju. Pri internih podatkih  bomo spoznali primer, kako te podatke sploh nadzirati, kakšne uporabne analize in zaključke lahko delamo z njimi in kako še izboljšati analitiko. Pričakujemo vas v ponedeljek, 27. marca ob 18:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA

[AKADEMIJA MM] Vabilo k oddaji prispevkov za 27. Akademijo MM

13.03.2017
Marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 27. številko Akademije MM, ki jo bo uredila dr. Urša Golob s Fakultete za družbene vede v Ljubljani. Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru na naslov: amm@dmslo.si ali Ursa.Golob@fdv.uni-lj.si. Natančnejše usmeritve za pisanje prispevkov najdete tukaj. Vaše prispevke pričakujemo do 27. marca.

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Podaljšujemo rok prijave na Akademijo za upravljanje podatkovne analitike

13.03.2017
V sklopu Marketinške akademije bomo v letošnjem letu prvič izvedli Akademijo za upravljanje podatkovne analitike. Akademija je namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...). Skozi program akademije bomo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati – z namenom izboljšanja delovanja organizacije in posledično z namenom izboljšanja porabnikove izkušnje. Prijave na akademijo smo podaljšali do petka, 17. 3. 2017>>PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 122
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem