Novice

[POLETNO BRANJE] Digitalni marketing

23.07.2018
DMS tudi med poletjem skrbi, da nekoliko razgibate svoje marketinško razmišljanje. Tokrat smo za vas pripravili pregled vsebin o digitalnem marketingu, ki smo jih pripravljali v prvem delu leta. "Digitala" smo se dotaknili z vidika uporabniške izkušnje, razdelali vsebine, ki jih pripravljamo na digitalnih platformah, in podrobno preučili, katerih prijemov iz digitalnega sveta se poslužujejo B2B podjetja.

[POLETNO BRANJE] Kaj priporočajo naši predavatelji?

17.07.2018
Na dogodke Društva za marketing Slovenije vedno znova povabimo zanimive, razgledane in iskrive goste, ki z nami delijo svoje poglede, mnenja, znanja in izkušnje v marketinški stroki. Skozi svoja predavanja udeležencem predlagajo različne knjige, članke oziroma vsebine, ki so spodbudila njihovo razmišljanje in celo zaznamovala njihove kariere. Nekaj vsebin, ki so jih predavatelji delili v lanski jeseni in prvem delu leta 2018, ponujamo v nadaljevanju.

[POLETNO BRANJE] Kaj priporočate člani DMS? (3. del)

12.07.2018
V zadnjih dneh smo člane Društva za marketing Slovenije povabili, naj z nami delijo svoje predloge za poletno branje. Iskreno se zahvaljujemo za zares širok nabor vsebin, ki je prispel v naš poštni nabiralnik! V tretjem delu delimo predloge Manice Ferenc (Družina), Mihe Rejca (iPROM) in Roka Hrastnika (Sensilab). Vaše predloge nam lahko še vedno pošljete na info@dmslo.si in z veseljem jih bomo delili. 

[MWO 2018] Kako se odzvati na spremembe na trgu in bolje inovirati s partnerji?

05.07.2018
Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije predstavlja izsledke raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2018 med 118 slovenskimi marketinškimi direktorji. Tema letošnje raziskave so bila partnerstva in ekosistemi, s katerimi spodbujamo razvoj podjetja in inoviranje. Tokrat nas je zanimala predvsem naklonjenost partnerskemu odnosu s tistimi, s katerimi podjetja že sodelujejo, vendar je njihov odnos predvsem v duhu »dobavitelj – kupec«. Raziskava je bila premierno predstavljena na 23. Slovenski marketinški konferenci (SMK), tu pa objavljamo celotno poročilo raziskave.

[DMS ZAPISI] Najbolj brano v prvem polletju 2018

05.07.2018
Naš vsebinski portal Zapisi, ki ga radi poimenujemo tudi knjižnica marketinškega znanja, nenehno dopolnjujemo z novimi zanimivimi in aktualnimi vsebinami. V letošnjem letu smo dodali kopico reportaž, člankov in intervjujev, v nadaljevanju pa preverite, kateri so najbolj brani zapisi v prvem polletju 2018. 
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 143
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem