Novice

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

27.03.2018
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bo vodila Petra Čadež (Atlantic Grupa). Pričakujemo vas v torek, 10. aprila 2018 ob 16:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] ICO - bi šel ali ne bi šel zraven?

23.03.2018
Prvo pomladno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije bomo namenili temi, za katero nenehno raste zanimanje. Če jo postavimo v kontekst letnega časa, v katerega vstopamo, bi lahko zapisali, da vse okoli nje poganja in cveti. Govorili bomo o ICO-tih (Initial Coin Offering). Program mesečnega srečanja pripravlja Zenel Batagelj. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 26. marca, ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Vsa mesta na dogodku so zapolnjena.

[FANFARA] Prihodnost je razkrita

23.03.2018
11. študentska marketinška konferenca fanfara je letos v Kino Šiška privabila več kot 300 obiskovalcev, ki so v razprodani dvorani prisluhnili strokovnjakom z različnih poslovnih področij, ki so predstavili svoje poglede na prihodnost marketinške stroke. 

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Spoznavno srečanje tretje generacije Akademije za mlade marketinške talente

15.03.2018
Društvo za marketing Slovenije tudi v letošnjem letu nadaljuje s programom Akademije za mlade marketinške talente - izobraževalnega programa, ki udeležence opremi s celostnim marketinškim znanjem in jih pripravi na nadaljnje korake v njihovih marketinških karierah. Na uvodnem srečanju je udeležence nagovorila direktorica agencije Grey Ljubljana in podpredsednica upravnega odbora DMS Špela Žorž.

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane DMS

07.03.2018
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI: tokrat lahko izkoristite ugodnejšo ponudbo za udeležbo na konferenci InOrbit, dogodku Effie dan učinkovitosti, na Slovenskem oglaševalskem festivalu in na festivalu Forward.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 138
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem