Novice

[Marketing TOPX] Ustvarjanje vsebin je le del vsebinskega marketinga (Jasna Suhadolc)

05.03.2018
V mesecu marcu se bomo na izobraževanju Marketing TOPX posvetili vsebinskemu marketingu. Jasna Suhadolc (Virtua PR) nas bo vodila čez različne korake tega področja, od načrtovanja vsebinskega marketinga in ustvarjanja vsebine do uredniških procesov in merjenja učinkov. V našo družbo vas vabimo v sredo, 14. marca, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Vsa mesta na dogodku so zapolnjena.

[MARKETING MEETUP] Nativno oglaševanje kot učinkovit način distribucije vsebine

02.03.2018
Nativno oglaševanje (native advertising) je še vedno trend v spletnem oglaševanju in eden od zelo učinkovitih načinov distribucije vsebine. Ampak še vedno se okoli nativnega oglaševanja pojavlja veliko odprtih vprašanj, s katerimi se bomo ukvarjali na naslednjem marketing meetupu. V našo družbo smo povabili Denisa Oštirja (direktorja korporativnega komuniciranja v družbi Gorenje), s katerim se bomo pogovarjali o vseh pro's and contra's nativnega oglaševanja. V našo družbo vas vabimo v petek, 9. marca, ob 9:00-10:30 (prostori podjetja Zemanta, Celovška 32, Ljubljana). >> PRIJAVA

[ŠSDMS] Fanfara 2018 - 11. študentska marketinška konferenca

28.02.2018
22. marca svoja vrata odpira 11. študentska marketinška konferenca Fanfara, ki s skrbno pripravljenim programom in odličnimi govorci vsako leto privabi več kot 300 študentov in drugih obiskovalcev. Konferenco pripravlja ambiciozna in zavzeta ekipa naše študentske sekcije, letos pa bo konferenca prvič potekala na novi lokaciji - v Kinu Šiška. >>PREBERI VEČ

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Vpisujemo tretjo generacijo Akademije za mlade marketinške talente

15.02.2018
V Društvu za marketing Slovenije vpisujemo tretjo generacijo Marketinške akademije za mlade talente. Glavni namen programa je celovita marketinška izobrazba mladih, perspektivnih kadrov, ki želijo v svoji nadaljnji karieri prevzeti vodstvene položaje. V sklopu akademije vsako leto nastane skupnosti iskrivih in vedoželjnih posameznikov, ki med sabo delijo dobre prakse, mnenja in izkušnje. Rok za prijavo je 5. marec.
>> PREBERI VEČ

[MESEČNO SREČANJE] Uspešni B2B marketinški prijemi

11.02.2018
Februarsko mesečno srečanje bomo posvetili B2B marketingu. Zadnji ponedeljek v mesecu bomo predstavili štiri konkretne primere, kako slovenska B2B podjetja uporabljajo zelo različne marketinške kanale - od "klasičnih" B2B kanalov, kot je sejem, do bolj inovativnih, kot so spletna družbena omrežja in spletna trgovina. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 26. februarja, ob 17.00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 138
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem