Novice

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing in sponzorstva – osvajanje novih trgov

13.09.2017
V  septembru že tradicionalno organiziramo mesečno srečanje na temo športnega marketinga in sponzorstev. Mesečno srečanje bo 25. septembra ob 17. uri na GZS (Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Letos bomo govorili o športu oziroma športnem marketingu in sponzorstvih kot kanalu za osvajanje novih trgov ali kanalu za vzdrževanje obstoječih trgov. Uvod v mesečno srečanje bo naredil Tomaž Ambrožič (Sport Media Focus), nato pa bomo predstavili uspešne zgodbe mednarodnih športnih sponzorstev. Na dogodku bodo sodelovala podjetja Gorenje, Zavarovalnica Sava in Adria Mobil, Novo mesto. >>PRIJAVA

Odprte prijave za SPORTO Awards 2017

12.09.2017
Novembra bodo v (S)Portorožu podeljene SPORTO nagrade, ki bodo že dvanajsto leto zapored ovenčale najboljše športno-marketinške in sponzorske projekte preteklega leta in prijave za najboljše so že odprte. Konkurenca bo v letošnjem letu še močnejša, saj se je območje prijaviteljev iz Adriatic regije razširilo še na Češko, Slovaško in Madžarsko. Društvo za marketing Slovenije (DMS) tudi letos sodeluje kot nacionalni partner SPORTO Awards za Slovenijo, poglablja pa se tudi sodelovanje z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA). Rok za oddajo prijav je 20. oktober, letos s poenostavljenim elektronskim načinom prijav. Več na SPORTO Awards 2017.

[MARKETING TOPX] Edinstvena analiza marketinga in prodaje skozi oči kupcev - dodatni modul

07.09.2017
V mesecu maju smo se na Marketing TOPX-u posvetili analizi marketinga in prodaje skozi oči kupcev. Primož Hvala je pripravil zanimivo in intenzivno predavanje, ki je preraslo v konstruktivno debato. Iz vsebine je ostalo še nekaj odprtih tem, zato smo v začetku jeseni za vse udeležence majskega izobraževanja pripravili dodatni modul. Tudi tokrat ni manjkalo izmenjave mnenj, stališč in pogledov na določene marketinške oziroma prodajne situacije, prijeme, naloge ...

[SREČANJE SEKCIJE ZA DIREKTNI MARKETING IN PRODAJO] Vloga kontaktnih centrov v organizacijah

05.09.2017
Digitalizacija poslovanja je realnost, ki se dogaja povsod, tudi v marketingu. S pojavom marketinških tehnologij, ki podpirajo 'neosebne' oblike komunikacije, narašča tudi število digitalnih kanalov za komunikacijo s strankami. Kontaktni center je tako pogosto edini 'živi' stik stranke s podjetjem, s tem pa pomembne 'oči in ušesa' organizacije. Kako izkoristiti znanje, ki se nabira v kontaktnem centru? O tem bomo spregovorili na srečanju Sekcije za direktni marketing in prodajo, 18. septembra ob 17:00 na GZS (Dimičeva ulica 13, 1000 Ljubljana, dvorana E, medetaža). >>PRIJAVA 

[B2B KONFERENCA] Jeseni prva B2B konferenca v Sloveniji

22.08.2017
V Društvu za marketing Slovenije oktobra organiziramo prvo B2B konferenco v Sloveniji. Z dobrimi praksami se nam bodo predstavila uspešna slovenska podjetja, izpostavili pa bomo tudi ključne izzive, s katerimi se srečujemo v B2B marketingu in načine, kako jih preseči. >> VEČ O PROGRAMU IN PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 130
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem