Novice

[MARKETING TOPX] Kako obvladati digitalno okolje? (Andraž Štalec, Iztok Franko)

22.12.2016
Digitalno okolje nas vsak dan navdušuje z novimi razsežnostmi in priložnostmi. Vse to povečuje njegovo kompleksnost in če želi podjetje v tem okolju resnično uspeti, mora razumeti, kako ga obvladati. Na tokratnem Marketing TOPX-u bosta Andraž Štalec (Red Orbit) in Iztok Franko (Vehicle Rent) govorila o razvoju digitalnega okolja in njegovi širini, ključnih stebrih uspeha, obvladovanju digitalnih kanalov, uporabi različnih orodij, osredotočenosti na uporabnika, segmentaciji idr. Pričakujemo vas v četrtek, 12. januarja 2017, od 16:30 do 20:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A). Pred izobraževanjem v branje priporočamo intervju z Andražem Štalcem o obvladovanju digitalnega okolja. VSA MESTA SO ŽE ZASEDENA

[DMS v 2016] Kaj smo počeli v letu 2016?

21.12.2016
V letu 2016 je bilo zopet leto presežkov in na naših dogodkih je bilo kar 3.360 udeležencev. V letošnjem letu smo izvedli 55 dogodkov, na katerih je predavalo 152 predavateljev.  V pregledu leta (infografika) si oglejte nekaj zanimivih številk. Ponosni smo, da so naše dvorane polne in da je bilo tri četrtine naših članov vsaj na enem dogodku v letošnjem letu. Poglejte tudi, katere teme smo vam pripravili za leto 2017 - KOLEDAR DOGODKOV 2017.

[22. SMK] 22. Slovenska marketinška konferenca - SAVE THE DATE!

19.12.2016
Če ste med svoje novoletne zaobljube uvrstili obisk vsaj enega navdihujočega marketinškega dogodka, potem naj bo to SMK. 22. Slovenska marketinška konferenca bo potekala 30. in 31. maja 2017 v Portorožu. Save the date!

[AKADEMIJA MM] Marketinška raziskovalna vprašanja

06.12.2016
V 26. številki znanstvene revije Akademija MM predstavljamo pet kakovostnih člankov s področja marketinga, med njimi štiri izvirne znanstvene članke in en pregledni znanstveni članek. Avtorji se tokrat lotevajo zelo specifičnih marketinških raziskovalnih vprašanj. Priporočamo v branje. Urednik tokratne številke Akademije MM, doc. dr. Matjaž Iršič (EPF) se zahvaljuje vsem, ki boste revijo prebrali in veseli bomo tudi vseh priporočil, ki bodo revijo naredila še boljšo in privlačnejšo širšemu krogu strokovnih bralcev. >> PRELISTAJTE REVIJO

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane

06.12.2016
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI; tokrat lahko ugodneje naročite knjigo V gruču do uspeha. Govori o delovni učinkovitosti s pomočjo metode scrum, o kateri je bilo govora tudi na 21. Slovenski marketinški konferenci. Scrum ali gruč je agilna metoda dela, ki posamezniku oziroma ekipi pomaga izboljšati proces dela in kakovost rezultatov. Preberite podrobnosti in ne pozabite preveriti vseh drugih prednosti članstva in članskih ugodnosti.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 119
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem