Novice

[B2B MARKETING] Čisto praktična uvedba CRM sistema

30.01.2017
Učinkovito marketinško analitiko si težko predstavljamo brez delujočega CRM sistema, kjer se nahajajo vsi relevantni podatki o našem kupcu. Dokaj dobro razumemo, kako bi morala zadeva delovati. Kako pa do tja priti? Vabimo vas na prvo letošnje srečanje s področja B2B marketinga, ki bo v četrtek, 2. februarja ob 18:00 v dvorani G (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Svoje izkušnje bo z nami delil mag. Mario Ivankovič, vodja marketinga v uspešni slovenski multinacionalki Skupina SIJ, ki združuje 25 družb po vsem svetu. Lansko leto so se lotili uvedbe sodobnega CRM sistema - za začetek v “samo” petih družbah jeklarske divizije. >> PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] X-INDUSTRY MARKETING - kako do (marketinške) strategije, ko ni jasnih meja med industrijami

23.01.2017
Če želi biti marketingaš eden ključnih poganjalcev v svojem podjetju, mora razmišljati, kje in kako podjetje generira prihodke, kako zadovoljen je kupec s celotno uporabniško izkušnjo, z izdelkom, koliko denarja nam ostane od posameznega izdelka ali kupca … Izjemno zahtevno in kompleksno za obvladovanje že v preteklosti, ko so bile panoge jasno definirane, kaj pa danes? Kako postaviti marketinško strategijo, kako razmišljati o konkurenci, produktnem portfelju? Odgovore bomo iskali z izjemno zanimivimi in izkušenimi sogovorniki. Z nami bodo Igor Maroša (Agrokor), Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Aleš Pustovrh (ABC Pospeševalnik). Pričakujemo vas v ponedeljek, 30. januarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVA

[NOVI UO DMS] Ob prehodu v novo obdobje DMS

23.01.2017
19. januarja je bil na Zboru članov DMS izvoljen nov upravni odbor Društva za marketing Slovenije. Aleksandra Brank, Petra Čadež, Matjaž Grm, Jaka Kladnik, Lea Lipovšek, Nataša Mithans, Mitja Pirc, Alenka Potočnik Anžič in Špela Žorž bodo s svojim strokovnim znanjem in dolgoletnimi izkušnjami na področju marketinga bdeli nad delovanjem DMS in sledili nenehnim spremembam ter iskali rešitve in odgovore na vprašanja, ki jih te spremembe prinašajo v marketinški vsakdan. Spoznajte, kateri so za njih osrednji izzivi DMS ter njihove vizije razvoja. >> PREBERITE VEČ

[NOVI UO DMS] Društvo za marketing Slovenije ima novo vodstvo

19.01.2017
Člani DMS so vodstvo za naslednja tri leta zaupali devetim strokovnjakom, društvo bodo v obdobju 2017-2020 vodili Aleksandra Brank, Petra Čadež, Matjaž Grm, Jaka Kladnik, Lea Lipovšek, Nataša Mithans, Mitja Pirc, Alenka Potočnik Anžič in Špela Žorž.

[VOLITVE UO DMS] Za člane novega upravnega odbora DMS se poteguje 13 kandidatov

12.01.2017
Ta teden se je zaključil razpis za člane novega upravnega odbora za obdobje 2017-2020 in dobili smo prijave 13 kandidatov. V nadaljevanju lahko preverite njihova imena, preberete njihove predstavitve in vizije razvoja Društva. Člani DMS bodo člane upravnega odbora, ki bodo DMS vodili v naslednjem triletnem obdobju, volili prihodnji teden, v četrtek, 19. januarja ob 17. uri, na Zboru članov, na katerem bo imel vsak prijavljeni kandidat možnost dvominutne predstavitve. Na Zboru članov bomo poslušali tudi predavanje odličnega dr. Željka Ćurića, ki bo tokrat govoril o odgovornosti. Vabimo vas, da se nam pridružite v čim večjem številu, prosimo za potrditev udeležbe. >> POTRJUJEM UDELEŽBO
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 120
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem