Novice

[MARKETING TOPX] Koraki do odlične (digitalne) uporabniške izkušnje (Mitja Jereb, Živa Prelog, Andrija Šulić)

06.11.2017
Na novembrskem izobraževanju Marketing TOPX se bomo ukvarjali s ključnimi izzivi pri vzpostavitvi in ohranjanju odlične uporabniške izkušnje v digitalnem okolju. Izobraževanje bodo vodili mag. Mitja Jereb, mag. Živa Prelog in Andrija Šulić iz agencije Renderspace. V naši družbi vas pričakujemo v sredo, 22. novembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).  VSA MESTA NA DOGODKU SO ZAPOLNJENA.

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane DMS

27.10.2017
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI: tokrat lahko izkoristite ugodnejšo ponudbo za udeležbo na konferenci Ecommerce day 2017 in na festivalu medijskih trendov SEMPL. Preberite podrobnosti in ne pozabite preveriti vseh drugih prednosti članstva v DMS.

[MESEČNO SREČANJE] Dobra ekipa je ključ razvoja inovacije v uspešen produkt ali storitev

24.10.2017
Na oktobrskem mesečnem srečanju članov DMS smo se pogovarjali o inovacijah. Matej Golob (CorpoHub), Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) in Tadej Jevševar (Chipolo) so predstavili različne izkušnje na področju inoviranja, vsi pa poudarjajo: "Pri razvoju inovacij je ključnega pomena investicija v pravo ekipo."

[ŠSDMS] Nov upravni odbor ŠSDMS

24.10.2017
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije je dobila nov upravni odbor, ki bo Sekcijo vodil v mandatu 2017/2018. Predsednici Mineli Jelečević bodo pri vodenju ŠSDMS pomagali vodja marketinga Jan Jamšek, vodji projektov Nika Kocman in Tina Križaj ter vodja upravljanja s človeškimi viri Neža Šimenc>>PREDSTAVITEV UO ŠSDMS

[MARKETING TOPX] V središču category managementa mora biti zadovoljstvo kupca

17.10.2017
Na oktobrskem izobraževanju Marketing TOPX je Andreja Avberšek (Category Consulting) izpostavila, kateri so najpomembnejši koraki, ko razmišljamo o upravljanju blagovnih skupin. Poleg splošnih nasvetov je udeležencem predstavila tudi nekaj povsem praktičnih trikov, kako skrbeti za povečanje prodaje z upravljanjem blagovnih skupin, pri čemer mora biti v središču razmišljanja kupec in njegovo zadovoljstvo.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 132
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem