Novice

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Alenko Repič (Kaaita)

30.03.2017
Aprilski marketinški zajtrk bo prinesel navdihujočo zgodbo Alenke Repič in njenega podjetja KAAITA. Alenka, ki je bila je bila tudi prva predsednica Študentske sekcije DMS, bo govorila o svoji podjetniški poti, kako se je namesto za korporativni svet odločila za podjetniško pot in kako je iskala ZAKAJ. Tisti zakaj, o katerem trenutno vsi govorimo, da ga moramo imeti v osrčju svojih znamk, Alenka Repič pa to tudi v resnici ima. Vabljeni na paket jutranjega smeha, pozitivne energije in zagona za nove marketinške podvige. Pričakujemo vas v torek, 11. aprila ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Spoznavno srečanje druge generacije Akademije za mlade marketinške talente

24.03.2017
V sredo, 22. marca, je vrata ponovno odprla Marketinška akademija Društva za marketing Slovenije – Akademija za marketinške talente. Izobraževalni program smo začeli s spoznavnim srečanjem letošnje generacije udeležencev, ki sta jih poleg vodij akademije Nataše Mithans (Renderspace) in izvršne direktorice DMS Tanje Kavran na uvodu nagovorila predsednik uprave Mercator d. d. Toni Balažič in članica upravnega odbora DMS Petra Čadež.

[SMK 2017] Marketing feedforward - razkrivamo del programa

18.03.2017
V Sloveniji se marketingaši soočamo z ogromno izzivi, še bolje – z ogromno problemi. Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo tarnali nad problemi, na SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, tisti, ki rešujejo te probleme in so pripravljeni na marketinški jutri. Konferenca bo imela ključno vodilo: marketing feed forward*. Pokazali bomo, kako se prek problemov prebiti do ciljev in katere stvari je potrebno izpiliti, da bomo dosegali odlične marketinške rezultate. V Portorožu se bomo družili 30. in 31. maja in razkrivamo vam prve govorce. >> SMK

[ŠSDMS] Fanfara 2017 - 10. študentska marketinška konferenca

16.03.2017
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije letos že deseto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco Fanfara, ki bo 13. aprila potekala na že preverjeni lokaciji v Austria Trend Hotelu v Ljubljani. Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem; tako študentom, kot tudi tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju. >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] Prihodnost raziskovanja v marketingu

15.03.2017
Na marčevskem mesečnem srečanju bomo govorili o novostih in izzivih raziskovanja v marketingu. Pri tem bomo pogledali tako interne kot tudi eksterne podatke, ki so marketingašem dostopni. Pri eksternih podatkih bomo odgovorili tudi na to, ali je »pojdi na cesto, vprašaj potencialne kupce ali (oz. za katero vrednost) bi kupili tvoj izdelek« res dovolj za tržno raziskavo in preverili, kaj iz sveta metodologij startup-ov je koristno uporabiti pri raziskovanju. Pri internih podatkih  bomo spoznali primer, kako te podatke sploh nadzirati, kakšne uporabne analize in zaključke lahko delamo z njimi in kako še izboljšati analitiko. Pričakujemo vas v ponedeljek, 27. marca ob 18:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 124
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem