Novice

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Branimirjem Brkljačem

17.08.2017
Na prvem jesenskem marketinškem zajtrku se bomo znova pogovarjali z zelo zanimivim gostom, z obilico izkušenj in dobrih zgodb iz poslovnega življenja. V četrtek, 21. septembra 2017, bomo na marketinškem zajtrku v kavarni Sputnik (Tržaška cesta 128, Ljubljana) gostili Branimirja Brkljača, enega od dveh začetnikov blagovne znamke Top Shop, ki je prerasla v uspešno mednarodno podjetje Studio Moderna. S čim se Branimir ukvarja danes? Preverite na septembrskem marketinškem zajtrku. >> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Razumevanje finančnih podatkov in uporaba za boljše odločanje (Lovro Gruden)

10.08.2017
Lansko leto je Lovro Gruden (Indigo Consulting) na posebnem izobraževanju za člane DMS predstavil osnove financ (poslovni izkazi, denarni tokovi in podobno), koncept strukturiranja finančnih podatkov za poročanje vodstvu in predstavitev primera, kako se tega lotiti. Letos bomo Lovra gostili na septembrskem izobraževanje Marketing TOPX, na katerem bo nadgradil lanskoletno predavanje in predstavil, kako spoznati uporabnost finančnih podatkov in njihov način uporabe. V našo družbo vas vabimo v četrtek, 14. septembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, dvorana A). >> PRIJAVA

[DMS TEČE] Triglav tek - poslovni tek trojk

10.08.2017
Je tek vaša priljubljena oblika rekreacije? Se želite še bolj tesno povezati s člani DMS in z njimi preživeti aktivno ter sproščeno sobotno dopoldne? Društvo za marketing vas vabi na poslovni tek trojk, ki je ena izmed disciplin 6. Triglav teka. Pridružite se nam 9. septembra 2017 s pričetkom ob 9.30 uri na Brdu pri Kranju.

[POLETNO BRANJE] Blagovne znamke

02.08.2017
DMS tudi med poletjem skrbi, da nekoliko razgibate svoje marketinško razmišljanje. Tokrat smo za vas pripravili pregled vsebin o blagovnih znamkah, ki smo jih pripravljali v prvem delu leta. Preverite, kaj je o spremembah pri upravljanju blagovnih znamk na Marketing TOPX-u povedala strokovnjakinja za strateški marketing Petra Čadež, o kateri zanimivi tematiki smo se pogovarjali s tržnim raziskovalcem in predavateljem dr. Andrejem Pompetom, preberite pa tudi edinstveno zgodbo podjetja Kaaita, ki s celostnim pristopom h grajenju in razvijanju blagovne znamke dosega odlične rezultate.

[POLETNO BRANJE] Data driven marketing in digitalno okolje

18.07.2017
Zbiranje, analiziranje in uporaba podatkov. Še nekaj let nazaj si s temi pojmi marketingaši nismo pretirano belili glave, v sodobnem okolju pa nam je bolj ali manj jasno, da brez podatkovne analitike marketinški oddelki ne bodo več zmogli opravljati svojih nalog. Vsaj ne učinkovito in z dobrimi rezultati. S podatkovno analitiko smo se v Društvu za marketing Slovenije v prvem polletju precej ukvarjali, na tem mestu pa vam ponujamo pregled vsebin, ki so nastale o tej temi.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 130
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem