Novice

[MESEČNO SREČANJE] 4x4 marketinški pospeškI za uspešno 2017

21.11.2016
Zaključno mesečno srečanje DMS v letošnjem letu bo namenjeno pospeškom za uspešno leto 2017. Letošnje leto je skoraj za nami, v DMS gledamo že naprej. Zato pripravljamo v ponedeljek, 28. novembra ob 18:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A) zadnje mesečno srečanje za člane DMS v letošnjem letu z naslovom: 4*4*4*4 marketinških pospeškov za uspešno 2017. Pospeške bodo pripravili Jaka Lindič, Špela ŽoržVesna Žabkar in Ivan VučetićSte pripravljeni na tak izziv? PRIJAVITE SE >>

[DMS NA POTI] Obisk Postojnske jame

20.11.2016
V letu 2015 smo se člani DMS prvič odpravili na pot, in sicer smo se z veseljem odzvali povabilu in obiskali podjetje Krka d.d. Letos se bomo odpravili v Postojnsko jamo, v njeno samo središče. Postojnska jama je bila velika zmagovalka nagrade marketinška odličnost 2015. Predsednik upravnega odbora Postojnske jame, Marjan Batagelj, nas bo odpeljal v kraške globine, poleg tega pa se bo na samem mestu dogodka predstavil kot snovalec uspešne zgodbe in pokazal svoj pogled, kaj, zakaj in kako so spremenili, da so iz speče princeske razvili marketinško uspešno podjetje. Na pot se bomo odpravili v četrtek, 1. decembra. Udeležba je namenjena članom DMS in je brezplačna. VSA MESTA SO ŽAL ŽE ZASEDENA

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti na marketinških dogodkih

19.11.2016
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI pri udeležbi na različnih strokovnih dogodkih, v novembru se lahko ugodneje udeležite konference Shopper’s Mind Ecommerce Day. Preberite podrobnosti o dogodkih in ne pozabite preveriti vseh drugih prednosti članstva in članskih ugodnosti.

[SPORTO AWARDS 2016] Podeljene so nagrade najboljšim športnim projektom

18.11.2016
Izmed 38 prijavljenih športno-marketinških in sponzorskih projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmagovalce petih kategorij nagrad SPORTO Awards 2016. Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija (Lidl Slovenija), Gladko bančništvo (Nova KBM), Slovenski Rio 2016 (Olimpijski komite Slovenije), Prijaffi se – pomembno je sodelovati! (Jaffa Crvenka) in Naj planinska koča 2016 (Siol.net) so bili na večerni podelitvi na SPORTO konferenci v Portorožu nagrajeni kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v Adriatic regiji.

[MARKETING TOPX] Marketinški plan in marketinška učinkovitost (Nataša Mithans, Darja Teržan)

17.11.2016
Naloga marketinga je, da se nauči jezika uprav, da ve, kaj pričakujejo in da zna podkrepiti vse s številkami. Če bomo spremenili spletno stran, investirali v nov kanal, kaj lahko direktor pričakuje od tega? Marketingaš mora zato znati pripraviti dober marketinški plan, ki bo temeljil na konkretnih informacijah, bo merljiv in izvedljiv, ter nato spremljati učinkovitost marketinških aktivnosti. Pripravo marketinškega plana in spremljanje marketinški učinkovitosti bosta na tokratnem izobraževanju Marketing TOPX predstavili Nataša Mithans (Renderspace) in Darja Teržan (Mlekarna Celeia). Pričakujemo vas v torek, 22. novembra 2016, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). PRIJAVITE SE >>
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 119
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem