Novice

[MESEČNO SREČANJE] Program zvestobe – nuja ali nepotreben strošek?

08.02.2017
Zvestoba kupcev je za vsakega marketigaša izjemno pomembna, zato jo cenimo, negujemo, nagrajujemo, skratka počnemo vse, da jo ohranimo. A naša zvestoba je ves čas na preizkušnji - z vseh strani na nas prežijo izzivi, da poizkusimo nekaj novega, drugačnega. Konkurenčna obljuba in njeno preseganje so največja garancija za zvestobo in del izpolnjevanja obljube so tudi programi zvestobe. Zvestobi smo namenili februarsko srečanje, ki ga v ponedeljek, 20. februarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) pripravlja Sekcija za direktni marketing in prodajo pri DMS. V 90 minutah si bomo pogledali bogate izkušnje velikih in malih podjetij - Mercator, Merkur, Helen Doron English - pri grajenju in upravljanju (programov) zvestobe. Vsebinski uvod v srečanje bo pripravila Maja Golob (Spago). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta>> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] MARKETING PERFORMANCE: Marketinška orodja za boljšo produktivnost

08.02.2017
V februarju vas vabimo na naslednje izobraževanje Marketing TOPX: Marketing performance, na katerem se bomo posvetili izbiri pravih digitalnih marketinških orodij, ki nam lahko olajšajo delo v marketingu. Če smo na lanskem izobraževanju o marketing performancu spraševali, kako loviti ribe oz. prodajne sledi, se bomo letos posvetili vprašanju, kako lahko izbira pravih digitalnih marketinških orodij vpliva na lov in izplen. Izobraževanje Marketing TOPX bo v ponedeljek, 13. februarja, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVITE SE

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor s Tilnom Travnikom

07.02.2017
Gost prvega marketinškega zajtrka v letošnjem letu bo Tilen Travnik (D·Labs). Zakaj? Ker sta inoviranje in transformacija njegova stalnica in ker vedoželjno ves čas išče nove informacije in znanje. Že več kot petnajst let dela na področju razvoja spletnih produktov in sodeluje pri razvoju različnih podjetij – od korporacij do startupov. V zadnjih petih letih je k bolj agilnemu poslovanju pomagal več kot 20 podjetjem. Njegovo glavno poslanstvo je pomagati podjetjem pri razvoju in plasiranju novih, disruptivnih internetnih produktov. O njegovih izzivih in izkušnjah bo tekel pogovor na marketinškem zajtrku. Če želite biti inovativnejši, hitrejši, slišati nasvete, kako pospešiti svojo marketinško uspešnost – vabljeni! Pričakujemo vas v četrtek, 16. februarja ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane

06.02.2017
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI; v februarju se lahko ugodneje udeležite konference Sales Summit, v marcu konference inOrbit 17, v aprilu Slovenskega oglaševalskega festivala, ugodneje pa lahko naročite tudi knjigo V gruču do uspeha, ki govori o delovni učinkovitosti s pomočjo metode scrum. Preberite podrobnosti in ne pozabite preveriti vseh drugih prednosti članstva in članskih ugodnosti.

[MARKETINŠKI ZAPISI] Preberite najnovejše vsebine

06.02.2017
V naši spletni knjižnici marketinškega znanja DMS Zapisi smo objavili nekaj novih zapisov, ki vas bodo morda zanimali - reportažo z zadnjega mesečnega srečanja o povezovanju med industrijami, zapis o strateškem nastopu v digitalnem okolju, povzetek predavanja Željka Ćuriča o odgovornosti in avtoriteti, zapis o znamki mesta ... V kjnižnici smo omogočili tudi tematsko iskanje, na primer: marketinške strategije, marketinške kompetence idr.  PRIJETNO BRANJE >>
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 122
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem