Novice

[23. SMK] Poziv za primere izjemnih praks

31.01.2018
Marketingaši v Sloveniji imamo veliko izzivov. Ali še bolje – veliko težav. Na Slovenski marketinški konferenci ne bomo govorili o težavah, o preteklosti. Na 23. SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri, na 23. SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj bo v marketingu drugače. Zato iščemo dobre primere iz prakse, ki bi jih z marketinško javnostjo delili na osrednjem marketinškem dogodku leta.

[MARKETING TOPX] Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje - Barbara Randić, Jernej Špende

23.01.2018
Februarsko izobraževanje Marketing TOPX: učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje bo potekalo v sodelovanju z Effie Slovenija 2018. Prisluhnili bomo snovalcema uspešnih, z nagradami Effie nagrajenih akcij, ki bosta učinkovitost komuniciranja predstavila na dveh uspešnih akcijah. Kako so se lotili zasnove in izvedbe komunikacijskih kampanj Plemenska vožnja in Alternativnih 24 ur, bosta predstavila Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija, in Jernej Špende, strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana. V našo družbo vas vabimo v četrtek, 15. februarja, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). >> PRIJAVA

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Enzom Smrekarjem

23.01.2018
Na prvem Marketinškem zajtrku v letu 2018 bomo gostili Enza Smrekarja, predsednika uprave podjetja Droga Kolinska in direktorja Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi. Z uspešnim poslovnežem s 30-letnimi menedžerskimi izkušnjami se bomo ob kavi in rogljičkih pogovarjali o številnih zanimivih marketinško-poslovnih temah. V našo družbo vas vabimo 7. februarja ob 8:00 v Kavarno Sputnik (Tržaška cesta 128). >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] Vroče marketinške teme v 2018

20.01.2018
Na prvem mesečnem srečanju v letu 2018 bomo odprli debato o nekaterih najbolj aktualnih temah v tem trenutku. Spoznali bomo hitrosti aktivnosti, ki jih prinašata ICO in kripto svet, druga vroča tema, mimo katere ne moremo, pa je GDPR in njegove prednosti in nevarnosti. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 29. januarja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >>PRIJAVA

[SMK 2018] Programski svet že ustvarja vsebino 23. Slovenske marketinške konference

19.01.2018
Programski svet 23. Slovenske marketinške konference za vas znova pripravlja odličen program, v katerem ne bo manjkalo izvrstnih govorcev, ki se bodo podrobno posvetili širokemu spektru aktualnih marketinških tem.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 138
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem