Novice

[AKADEMIJA MM] Vabilo k oddaji prispevkov za 27. Akademijo MM

13.03.2017
Marketinško akademsko stroko vljudno vabimo k oddaji znanstvenih in strokovnih prispevkov za 27. številko Akademije MM, ki jo bo uredila dr. Urša Golob s Fakultete za družbene vede v Ljubljani. Vabimo vas, da sooblikujete vsebino revije in nam posredujete članke, ki obravnavajo aktualna vprašanja in prispevajo k razvoju teoretičnega in empiričnega trženjskega znanja v slovenskem prostoru na naslov: amm@dmslo.si ali Ursa.Golob@fdv.uni-lj.si. Natančnejše usmeritve za pisanje prispevkov najdete tukaj. Vaše prispevke pričakujemo do 27. marca.

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Podaljšujemo rok prijave na Akademijo za upravljanje podatkovne analitike

13.03.2017
V sklopu Marketinške akademije bomo v letošnjem letu prvič izvedli Akademijo za upravljanje podatkovne analitike. Akademija je namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...). Skozi program akademije bomo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati – z namenom izboljšanja delovanja organizacije in posledično z namenom izboljšanja porabnikove izkušnje. Prijave na akademijo smo podaljšali do petka, 17. 3. 2017>>PRIJAVA

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Podaljšujemo rok prijave na Akademijo za mlade marketinške talente

06.03.2017
V letošnjem letu bomo v Društvu za marketing Slovenije nadaljevali z lanskoletnim uspešno izvedenim izobraževalnim programom Marketinška akademija. V sklopu akademije bo konec meseca vrata odprla Akademija za mlade marketinške talente, ki je namenjena mladim, ki že delujejo na področjih marketinga, komunikacije, odnosov z javnostmi in prodaje ter želijo napredovati v karieri in prevzeti vodstvene položaje. Rok za prijavo na Akademijo za mlade marketinške talente smo podaljšali do petka, 10. marca 2017. >>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Data driven marketing (Mitja Pirc, Uroš Cvetko)

02.03.2017
Naslednje izobraževanje Marketing TOPX: data driven marketing bomo posvetili podatkom v marketingu. Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) bosta predstavila, zakaj je pomembno, da je marketing voden na podlagi podatkov, kakšne poslovne izzive lahko rešujemo na podlagi podatkov, kakšne kompetence so za to potrebne in kako lahko z uporabo napredne podatkovne analitike iz podatkov pridobivamo vrednost. Pričakujemo vas v ponedeljek, 13. marca, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). Prijavite se >>

[22. SMK] Marketing FeedForward*

28.02.2017
Še 89 dni nas loči od 22. Slovenske marketinške konference, ki potekala 30. in 31. maja v Portorožu. Letošnja konferenca bo marketinški vodnik v prihodnost. Slišali bomo konkretne in inovativne primere, kako lahko že naslednji dan izboljšamo svoje delo v pisarni. *Ne feedback - feedforward gleda naprej k svoji naslednji nalogi, je konstruktivni vodnik, kako se izboljšati. 
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 124
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem