Novice

[PRESEŽKI PRVEGA POLLETJA DMS] Najbolj brano, najbolje ocenjeno in najbolj obiskano

10.07.2017
Poletni meseci pomenijo prelomnico. Za nami je prvi del leta, pred nami pa navadno delavno zelo pestra jesen, ki prinaša nove izzive. Med poletnim odmorom se zato pogosto ozremo nazaj in preverimo, kako uspešni smo bili v prvem delu leta, kaj smo storili dobro in kaj moramo izboljšati. Ekipa DMS je za vas na enem mestu zbrala ključne poudarke polletja, najbolj brane vsebine, najbolje ocenjena predavanja in tista, ki so vas v množičnem številu privabila na izboraževanja Marketing TOPX. Preverite presežke prvega polletja v DMS!

[POLETNO BRANJE] Kaj priporočajo člani DMS?

04.07.2017
Še razmišljate o tem, katere knjige prebrati med poletnim dopustom? Če med priporočili za poletno branje članov UO DMS niste našli literature po vašem okusu, potem preverite, kaj v branje priporočajo člani Društva za marketing Slovenije. Med izbranimi deli se je znova znašlo nekaj izjemne strokovne in tudi nekoliko lažje literature. Uživajte v poletnem branju!

[POLETNO BRANJE] Kaj priporoča upravni odbor DMS?

29.06.2017
Poletje je čas, ko si lahko vzamemo nekaj oddiha in napolnimo baterije pred prihajajočimi izzivi. Če je vaša obvezna popotnica na plažo dobra knjiga, potem boste v nadaljevanju našli nekaj odličnih nasvetov za poletno branje. Člane upravnega odbora DMS smo namreč povprašali o tem, katere knjige in druge pisane ali govorjene vsebine so se jim v zadnjem obdobju najbolj vtisnile v spomin. Verjamemo, da boste v njihovem izboru našli nekaj zase. Želimo vam užitkov polno poletno branje! Za vas se trudi ekipa DMS.

[MWO 2017] Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?

19.06.2017
Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije predstavlja izsledke kvantitativne raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2017 med 112 slovenskimi marketinškimi direktorji.  Med drugim je raziskava pokazala, da se marketing zaveda pomebnosti osredotočnosti na kupca, a da kljub velikemu številu podatkov, kupcev še vedno ne poznajo tako dobro, kot bi si želeli. Raziskava je bila premierno predstavljena na 22. Slovenski marketinški konferenci (SMK), tu pa objavljamo celotno poročilo raziskave.

[MARKETING TOPX] Kako ustvarjati dodano vrednost?

05.06.2017
Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX: Kako ustvarjati dodano vrednost? se bomo ukvarjali s tem, kako s kreativnostjo in medsebojnim sodelovanjem izdelati poslovni model, ki temelji na podlagi naših idej in bo prinašal dobre poslovne rezultate. Z različnimi metodami kreativnega razmišljanja in inoviranja se bomo lotili izziva, kako ustvariti nov izdelek ali storitev z dodano vrednostjo. Rešitve za izziv, kako priti do ideje z dodano vrednostjo in jo nato realizirati bomo iskali s pomočjo mag. Nastje Mulej, mednarodne predavateljice, svetovalke in licencirane trenerke. V naši družbi vas pričakujemo v petek, 16. junija 2017, ob 8:30-12:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana E - medetaža). >> PRIJAVA
Prejšnja
1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 130
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem