Novice

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Mitjo Petrovičem

05.04.2018
Na pomladnem marketinškem zajtrku bomo gostili Mitjo Petroviča, predsednika žirije letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala. Vendar pogovor ne bo potekal o žiriranju. Z izkušenim marketingašem se bomo pogovarjali o preteklosti in prihodnosti marketinga in oglaševanja, med drugim pa tudi o tem, kako ustvariti blagovno znamko, ki jo bodo potrošniki sprejeli za svojo. V našo družbo vas vabimo v sredo, 18. aprila, ob 8:00 (Kavarna Sputnik, Tržaška cesta 128, Ljubljana). Dogodek zaradi bolezni našega gosta odpade. O novem terminu vas pravočasno obvestimo, Mitji pa želimo čim hitrejše okrevanje.

[ZA ČLANE DMS] Ugodnosti za člane DMS

29.03.2018
Člani DMS lahko izkoristite številne UGODNOSTI: tokrat lahko izkoristite ugodnejšo ponudbo za udeležbo na Slovenskem oglaševalskem festivalu, na konferenci 4. dnevi prava zasebnosti in svobode izražanja, na konferenci Novi izzivi v plačilnih storitvah in trženju ter na festivalu Forward.

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

27.03.2018
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bo vodila Petra Čadež (Atlantic Grupa). Pričakujemo vas v torek, 10. aprila 2018 ob 16:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] ICO - bi šel ali ne bi šel zraven?

23.03.2018
Prvo pomladno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije bomo namenili temi, za katero nenehno raste zanimanje. Če jo postavimo v kontekst letnega časa, v katerega vstopamo, bi lahko zapisali, da vse okoli nje poganja in cveti. Govorili bomo o ICO-tih (Initial Coin Offering). Program mesečnega srečanja pripravlja Zenel Batagelj. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 26. marca, ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Vsa mesta na dogodku so zapolnjena.

[FANFARA] Prihodnost je razkrita

23.03.2018
11. študentska marketinška konferenca fanfara je letos v Kino Šiška privabila več kot 300 obiskovalcev, ki so v razprodani dvorani prisluhnili strokovnjakom z različnih poslovnih področij, ki so predstavili svoje poglede na prihodnost marketinške stroke. 
Prejšnja
1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 141
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem