Novice

[PO DOGODKU - BUSSINES MODEL GENERATION] Ne pišite, ampak rišite

08.12.2017
Na zaključnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2017 je Jaka Kladnik (Marand) predaval o tem, kako pomembno je imeti na strateških internih sestankih ves čas pred sabo naše jasno zarisane poslovne modele, na podlagi katerih se lažje odločamo o naslednjih korakih.

[PO DOGODKU - ETIČNI IZZIVI NA SPLETU] S svojim delom moramo biti zgled ostalim

04.12.2017
Društvo za marketing Slovenije spodbuja sodelovanje stroke in izmenjavo dobrih praks, zato smo se v začetku decembra ponovno povezali s Slovensko oglaševalsko zbornico in skupaj organizirali dogodek z naslovom Etični izzivi na spletu. V naši družbi smo gostili Ines Markovčič (Mladina), Matjaža Butaro (Grey Ljubljana), Domna Saviča (Državljan D) in Mateja Praprotnika (Radio Slovenija). Pogovor je vodila Nataša Smirnov (Httpool).

[DMS NA POTI] Kje se skrivajo skrivnosti uspeha Adrie Mobil?

30.11.2017
Člani DMS smo se tudi letos odpravili na obisk k enemu izmed zmagovalcev nagrade marketinška odličnost, ki jo podeljujemo podjetjem in v svojem celotnem delovanju udejanjajo marketinško miselnost. V zadnjih novembrskih dneh smo obiskali novomeško podjetje Adria Mobil.

[MARKETING TOPX] Business model generation (Jaka Kladnik)

29.11.2017
Na zaključnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2017 se bomo pogovarjali o tem, kako s pomočjo poslovnih modelov marketing postavimo na vodilno mesto v podjetju. Primere uspešnih praks in odličnih orodij za upravljanje s poslovnimi modeli bo razkril Jaka Kladnik (Marand). S predavateljem se boste lahko pogovarjali tudi o vaših konkretnih primerih. Vsi, ki želite, da marketing postane vodilna vloga v podjetju, lepo vabljeni 7. decembra ob 16:30 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) na letošnje zaključno izobraževanje Marketing TOPX. >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] 4x4 pospeški za leto 2018

28.11.2017
Na zaključnem mesečnem srečanju smo dobili 4x4 pospeške za leto 2018. Vsak izmed predavateljev je na svoj način predstavil tiste trende, modele, misli, načela, knjige, orodja, ki jih po njihovem mnenju potrebujemo za dodatni pospešek v letu 2018. V naši dužbi so bili Andraž Zorko (Valicon), Sašo Palčič (Madwise), Rok Stritar (Oksip) in Špela Žorž (Grey Ljubljana).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem