Novice

[AKADEMIJA ZA UPRAVLJANJE PODATKOVNE ANALITIKE] Prva generacija uspešno zaključila z izobraževanjem

26.04.2018
Marketinški trendi nakazujejo, da bo naša stroka vse bolj in bolj temeljila na podatkih, njihovemu upravljanju in analizah. Zato smo v letošnjem letu v Društvu za marketing Slovenije prvič izvedli program Akademije za upravljanje podatkovne analitike. Na njej je 16 udeležencev s pomočjo vrhunskih strokovnjakov nadgrajevalo znanje na različnih področjih podatkovne analitike.

[GDPR V PRAKSI] Ključna področja za zagotavljanje skladnosti

26.04.2018
Na drugem dogodku serije predavanj GDPR v praksi bomo skušali nasloviti najtežja vprašanja na področju upravljanja osebnih podatkov po Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov. V našo družbo smo povabili Rosano Lemut Strle (Odvetniška družba Pirc Musar) in Gregorja Cuzaka (Ascaldera). Pridružite se nam v četrtek, 10. maja, od 16:00 - 18:00 (Triglav LAB, Dunajska 20, Ljubljana). >>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Kako s sodobno poslovno inteligenco (BI) poiskati odgovore na strateška marketinška vprašanja?

23.04.2018
Podatki so danes povsod okoli nas in glavna naloga poslovne inteligence je, da z uporabo različnih orodij, iz vse te množice izlušči informacije, ki nam pomagajo ustvarjati dodano vrednost. Dodano vrednost za naše stranke, ki si želijo čim bolj osebno obravnavo, najboljšo ponudbo in posledično dodano vrednost za naše poslovanje. O vse bolj aktualni marketinški temi bo v sredo, 9. maja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana) predavala Andreja Štirn, direktorica služba za poslovno inteligenco v družbi Petrol. >> PRIJAVA

[GDPR V PRAKSI] Privolitve in soglasja za obdelavo osebnih podatkov

20.04.2018
Številna podjetja se v tem obdobju intenzivno pripravljajo na prihod Evropske uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR). V ta namen smo v Društvu za marketing pripravili serijo izobraževanj, ki smo jih poimenovali "GDPR v praksi". Prvi dogodek bo potekal v torek, 24. aprila, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Matija Jamnik (Odvetniška pisarna Jamnik) bo predaval o privolitvah in soglasjih za obdelavo osebnih podatkov. >>PRIJAVA

[VABILO K SODELOVANJU] Raziskava Mind Wide Open

20.04.2018
Pristop v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije že od leta 2014 izvaja raziskavo Mind Wide Open, ki pod drobnogled postavlja slovensko marketinško okolje in kot taka prispeva k napredku slovenskega marketinga. Ker verjamemo, da ste pomemben soustvarjalec poslovnega in marketinškega sveta v Sloveniji, vas vabimo, da sodelujete v raziskavi Mind Wide Open 2018. Letošnje leto se bomo posvetili raziskovanju poti in načinov, ki jih podjetja ubirajo, da bi odgovorila na spremembe in disrupcije na trgu ter kakšno vlogo pri tem igrajo inoviranje in partnerstva. Vprašalnik lahko izpolnete do petka, 27. aprila. >>RAZISKAVA

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem