Novice

[SPORTO AWARDS 2016] Kako pripraviti dobro prijavo?

11.10.2016
V lanskem letu smo uvedli novost za prijavitelje nagrad SPORTO Awards, nagrad za najboljše primere na področju sponzorstev in marketinga v športu. Vsi prijavljeni so prejeli povratne informacije žirije v obliki pisnega poročila in enako bo tudi letos. Da bodo vaše prijave najboljše, smo pripravili nekaj točk, s katerimi si lahko pomagate.

[MESEČNO SREČANJE] Vsebinski marketing – »hot topic« ali realni učinki v praksi?

10.10.2016
Oktobrsko mesečno srečanje bo namenjeno vsebinskemu marketingu. O tem področju marketinga se v zadnjih letih veliko govori. Ali je to zgolj še eno »vroče področje« ali pa ima dejanske marketinške in poslovne učinke? Ne bomo govorili, kaj to je, kako se ga lotiti, ampak ali prinaša rezultate oz. kako ga podjetja izvajajo, da imajo od njega poslovne učinke. Srečanje je zanimivo za vse, ki vidijo tudi na področju vsebinskega marketinga priložnost za povečevanje baze kupcev, ugleda znamke, povečanje prodaje … Predstavljeni bodo primeri Lidl Slovenija, Turizem Ljubljana, Zavarovalnica Triglav in Šampionka. Pridite in najdite odgovore, kako v svojem podjetju dobiti več potrošnikov, več sledilcev, večjo vrednost za kupce tudi z vsebinskim marketingom. Pričakujemo vas v ponedeljek, 24. oktobra 2016, ob 18. uriVSA MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ŽE ZASEDENA.

[ŠSDMS] Nov upravni odbor 2016/2017

23.09.2016
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije je dobila nov upravni odbor, ki bo Sekcijo vodil v mandatu 2016/2017. Člani novo-izvoljenega upravnega odbora so: predsednica Nika Frece, vodja marketinga Marko Recek, vodja odnosov s partnerji Nika Todorovski, vodja upravljanja s človeškimi viri Eva Škedelj in vodja projektov Živa Benčina. Člani so že pričeli z delom in si zastavili cilje za prihajajoče leto.

[MESEČNO SREČANJE] Športni marketing – medijska všečnost ali poslovni učinek?

19.09.2016
Septembrsko mesečno srečanje DMS bo namenjeno športnemu marketingu. Govorili bomo o poslovni uspešnosti aktivnosti športnega marketinga. Ali je okoli »športnega marketinga« zgolj medijski blišč ali imamo tudi dejanske poslovne učinke? Primeri nam bodo pokazali, da je športni marketing oz. so marketinške aktivnosti, povezane s športom, lahko zelo poslovno uspešne. Srečanje bo prineslo koristne ideje in razmišljanja vsem, ki želijo v svoj marketing vpeljati ali pa že imajo vpeljano tudi področje športa. Pričakujemo vas v ponedeljek, 26. septembra 2016, ob 18. uri. Prijavite se >>

[DDM] 21. Dan direktnega marketinga

19.09.2016
Nova evropska direktiva o varstvu osebnih podatkov 679/2016, ki je bila sprejeta 25. 5. 2016, prinaša vrsto sprememb in bo poenotila nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov na področju držav članic EU. Kaj to pomeni za poslovanje vašega podjetja? Kako se na spremembe pravočasno pripraviti? Sekcija za direktni marketing in prodajo 6. oktobra 2016 v Ljubljani organizira 21. Dan direktnega marketinga (DDM21), kjer boste na enem mestu izvedeli vse, kar potrebujete za zakonito gradnjo baz podatkov in učinkovito direktno komunikacijo s strankami (direktna pošta, e-pošta, telefon, sms …). VEČ O DOGODKU >>

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem