[B2B KONFERENCA] Jeseni prva B2B konferenca v Sloveniji

22.08.2017
V Društvu za marketing Slovenije oktobra organiziramo prvo B2B konferenco v Sloveniji. Z dobrimi praksami se nam bodo predstavila uspešna slovenska podjetja, izpostavili pa bomo tudi ključne izzive, s katerimi se srečujemo v B2B marketingu in načine, kako jih preseči. >> VEČ O PROGRAMU IN PRIJAVA
Kako rastejo najboljša B2B podjetja

Tudi mednarodno uspešna slovenska podjetja so se najprej spraševala, kako? Na prvi B2B konferenci se bomo od njih učili in spoznali skrivnosti njihovega uspeha. 11. oktobra se bodo v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani predstavila podjetja, ki ne samo poslušajo, ampak svoje kupce tudi slišijo in z nenehno ambicijo rasti uspevajo v mednarodnem merilu. 

Vsi vemo, da so upešni. Na konferenci bomo izvedeli, zakaj.

Na prvi B2B konferenci bodo svoje izkušnje, kako doseči še boljše finančne rezultate in preboj na mednarodnih trgih, razkrili predstavniki uspešnih slovenskih podjetij:
  • Gorazd Lampič, Mladi manager 2016, soustanovitelj in direktor, Elaphe pogonske tehnologije,
  • Petra Melanšek, direktorica in solastnica podjetja, Vivapen,
  • Janez Öri, direktor za marketing in strategijo, Iskratel,
  • Uroš Cotelj, Business Development Director Domestic Appliances, Knauf Insulation,
  • prof. dr. Andreja Jaklič, FDV, Center za mednarodne odnose,
  • Erna Povh, Product manager, Adria Mobil,
  • Anja Molan, Digital Marketing Manager, NiceLabel,
  • Mirela Kurt, Sales Manager, Bisnode Slovenia.
      
      

Konferenco bomo začeli z mednarodnim govorcem – z nami bo Johann Wrede, Global Vice President of Strategic Marketing, SAP Hybris, ki nam bo približal idejo o transformaciji poslovanja: "Pogosto slišimo, da je transformacija nujna za preživetje in temelj rasti podjetja. Toda, kaj sploh spreminjamo in kaj želimo postati?"

Ključ do predvidljive prihodnosti

Lea Lipovšek, članica UO DMS in vodja B2B sekcije v DMS, poudarja, da bodo na konferenci vrhunski gostje iz uspešnih rastočih podjetij svoje izkušnje in znanje delili s tistimi pogumnimi, ki si želijo rasti: »Marketing je ključni partner, ki lahko direktorju B2B podjetja pomaga na poti do predvidljive prihodnosti v času, ko se je povprečni prodajni cikel podaljšal za kar 22 %.«

Partnerja konference:

Vsebinski partner konference:


Preverite tudi druge vsebine s področja B2B marketinga:

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem