[B2B MARKETING] Čisto praktična uvedba CRM sistema

30.01.2017
Učinkovito marketinško analitiko si težko predstavljamo brez delujočega CRM sistema, kjer se nahajajo vsi relevantni podatki o našem kupcu. Dokaj dobro razumemo, kako bi morala zadeva delovati. Kako pa do tja priti? Vabimo vas na prvo letošnje srečanje s področja B2B marketinga, ki bo v četrtek, 2. februarja ob 18:00 v dvorani G (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Svoje izkušnje bo z nami delil mag. Mario Ivankovič, vodja marketinga v uspešni slovenski multinacionalki Skupina SIJ, ki združuje 25 družb po vsem svetu. Lansko leto so se lotili uvedbe sodobnega CRM sistema - za začetek v “samo” petih družbah jeklarske divizije. >> PRIJAVA

Srečanje bo potekalo v obliki sproščene debate, kjer bo g. Ivankovič z nami delil neprecenljivo znanje, ki ga je pridobil v zadnjem letu. Slišali bomo:

  • zakaj se je SIJ sploh odločil za uvedbo CRM,
  • kako pomembna je bila vloga marketinga pri projektu,
  • kako je videti projekt uvedbe novega sistema v multinacionalki,
  • koliko truda je v resnici potrebno in kdo sodeluje,
  • kako določiti prave dashboarde in kako jih nadgrajevati,
  • kako CRM omogoča načrtovanje marketinških aktivnosti in
  • kakšni so načrti projekta za naprej.
Iz prve roke bomo spoznali izzive, ki jih prinaša postavitev marketinške analitike, s pomočjo izkušenj g. Ivankoviča pa se boste lahko izognili tudi kakšni napaki. Z veseljem bo odgovoril tudi na vaša vprašanja.

Vabljeni vsi člani DMS, ki vas zanima področje B2B marketinga ali pa uvedba poslovnih sistemov, udeležba je za člane DMS brezplačna.





Dogodek organizira Sekcija za B2B marketing.

Mario Ivankovič od konca leta 2014 vodi strateški in operativni marketing v Skupini SIJ. Vodi projekte, kot so vzpostavitev centralizirane marketinške funkcije, vpeljava CRM sistema, oblikovanje in vpeljava produktih blagovnih znamk. Pred tem je bil zaposlen v prodaji Acroni.





   

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem