[B2B MARKETING] Vpliv sodobnega B2B marketinga – zunaj in znotraj podjetja

28.04.2017
B2B marketing ima veliko opredelitev, v podjetjih, ki delujejo na medorganizacijskih trgih, lahko deluje kot samostojni oddelek ali pa se njegove aktivnosti razporejene med različne funkcije. Vendar opažamo trend – najuspešnejša podjetja se usmerjajo h kupcu. In tu ima marketing izjemno pomembno vlogo, ki se ne kaže le v vpetosti v prodajne aktivnosti, temveč tudi v tesnem sodelovanju med sodelavci in različnimi oddelki. V pogovoru o pomenu in vplivu marketinga se nam bosta pridružili dve gostji, Martina Gajšek, vodja marketinga v podjetju RLS Merilna tehnika in Mojca Bricelj, svetovalka za marketing v podjetju Danfoss Trata. Vabljeni na majsko srečanje sekcije, ki bo potekalo v sredo, 10. maja ob 17. uri v dvorani G na znani lokaciji na GZS. Vabljeni vsi člani DMS, udeležba je za člane brezplačna. >> PRIJAVA
B2B marketing je zanimiva tema, ki ima veliko opredelitev – kar nekaj podjetij ga v obliki samostojnega oddelka sploh nima ali pa mu pravi drugače. Marketing lahko izvaja pre-sales aktivnosti, je podpora prodaji, enakovreden sogovornik prodaji, lahko vodi prodajo ... vloga marketinga je v podjetjih, ki delujejo na medorganizacijskih (B2B) trgih, zelo raznolika. Vendar opažamo trend – najuspešnejša podjetja se usmerjajo h kupcu. In tu ima marketing izjemno pomembno vlogo, ki se ne kaže le v vpetosti v prodajne aktivnosti, temveč tudi v tesnem sodelovanju med sodelavci in različnimi oddelki.
 
  

V debati o pomenu in vplivu marketinga se nam bosta pridružili Martina Gajšek, vodja marketinga v podjetju RLS Merilna tehnika, in Mojca Bricelj, svetovalka za marketing v podjetju Danfoss Trata. Naslovili bomo vprašanja, kot so: 
  • Katere marketinške aktivnosti najbolje delujejo (in katere ne)?
  • Kako pomembna je inovativnost na vsakem koraku?
  • Kako je lahko e-commerce v B2B svetu uspešen način za pridobivanje leadov?
  • Kako lahko tudi mi pripomoremo k še boljši kulturi podjetja in večji učinkovitosti?

Vabljeni vsi člani DMS, ki vas zanima področje B2B marketinga, primeri uspešnega sodelovanja med prodajo in marketingom, praktični primeri iz sveta podjetij, ki delujejo na medorganizacijskih oz. B2B trgih. Udeležba je za člane DMS brezplačna.





Dogodek organizira Sekcija za B2B marketing.


Martina Gajšek je diplomirana novinarka in japonologinja in od leta 2012 vodja marketinga v podjetju RLS Merilna tehnika d. o. o., kjer razvijajo, izdelujejo in tržijo magnetne dajalnike pomika in zasuka. V podjetju že od leta 2007, sprva kot asistentka v marketingu in prodaji, razvija B2B marketing in komunikacijo z distribucijsko mrežo, njene odgovornosti pa so: strateški razvoj marketinga, spletni marketing, PR, email marketing, sejemski nastopi in oglaševanje. Podjetje RLS je leta 2014 kot prvo na svetu v branži proizvajalcev senzorike vzpostavilo spletno trgovino z magnetnimi senzorji. Trenutno je spletna prodaja na voljo v Ameriki, Kanadi, EU, v 2018 pa bo na voljo tudi na azijskih trgih.



Mojca Bricelj kot del globalnega marketinškega oddelka skrbi za razvoj marketinških orodij in kampanj s poudarkom na digitalnih orodjih, zadnje čase pa se predvsem posveča izboljšanju uporabniške izkušnje, tako za interne uporabnike kot eksterne uporabnike. Je tudi community manager za družbena omrežja segmenta Danfoss Heating.








DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem