[DMS NA POTI] Kje se skrivajo skrivnosti uspeha Adrie Mobil?

30.11.2017
Člani DMS smo se tudi letos odpravili na obisk k enemu izmed zmagovalcev nagrade marketinška odličnost, ki jo podeljujemo podjetjem in v svojem celotnem delovanju udejanjajo marketinško miselnost. V zadnjih novembrskih dneh smo obiskali novomeško podjetje Adria Mobil.
Podjetje Adria Mobil v zadnjih letih beleži odlične prodajne rezultate, veča svoje kapacitete in število zaposlenih. So tako zelo uspešni, da trenutne kapacitete ne omogočajo zadostitvi vseh naročil za njihove avtodome, prikolice in počitniške hišice. DMS-jevce je po ogledu proizvodnje pozdravila generalna direktorica Adrie Mobil Sonja Gole, ki je poudarila, da uspeh Adrie Mobil temelji ravno na postavljanju marketinške miselnosti na osrednje mesto v podjetju.

V nadaljevanju je zbrane nagovoril Matjaž Grm, direktor prodaje in trženja v Adrii Mobil ter član upravnega odbora DMS, ki je predstavil impresivne številke ter zarisal natančno razdelano strukturo podjetja, s katero stranke vodijo po celotni nakupni poti in zanjo skrbijo tudi v poprodajnih procesih. Podrobneje so posamezne funkcije v podjetju predstavili Erna Povh, produktni vodja, Neil Morley, direktor marketinga, Marko Plazar, direktor prodaje, in Robert Surina, vodja poprodajnih aktivnosti. Dobili smo podroben vpogled v osrčje podjetja in dobili potrditev, da v Adrii Mobil nič ni prepuščeno naključju. Še posebej nam v mislih odzvanja zaključna misel Marka Plazarja: "Ne ločujte marketinga in prodaje, marketing in prodaja sta eno."


Navdihujočo predstavitev delovanja podjetja sta zaokrožila direktorja agencij, ki že vrsto let uspešno sodelujeta s podjetjem. Rik Resnik (Enigma) je predstavil več kot 20 let trajajoče sodelovanje, skozi katerega sta naročnik in agencija skupaj potovala skozi uspehe in padce, poudarja pa, da tako dolgega sodelovanja ni mogoče doseči brez medsebojnega zaupanja, dobrih osebnih odnosov in transparentnosti. Agencija Enigma skrbi za vizualne komunikacije in celotno sejemsko podobo podjetja. Miha Klinar (Gigodesign) pa z Adrio Mobil sodeluje na področju dizajna novih produktov. Predstavil je nekaj izboljšav, ki Adrio Mobil ločijo od konkurence. "V industriji z minimalno diferenciacijo med posameznimi produkti je skrivnost v detajlih in vračanju k zdravemu razumu, enostavnim oblikam, brez pretiranega okrasja, ki se je na počitniških vozilih pojavilo v zadnjih letih," razkriva Miha Klinar.

Podrobnejšo vsebino predavanj bomo v kratkem objavili v naši knjižnici marketinškega znanja - Zapisi.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem