[DMS ZAPISI] Najbolj brano v letu 2017

11.01.2018
V minulem letu je v naši knjižnici marketinškega znanja Zapisi znova nastalo ogromno zanimive in uporabne vsebine. Na enem mestu smo zbrali tiste zapise, ki ste jih v letu 2017 najraje prebirali. Najbolj so vas zanimale teme povezane s športnim marketingom, marketingom prihodnosti, vsebinskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk.

Sponzorjem je vedno manj pomembna nalepka na dresu ... 

... materam po svetu pa ne pomeni prav nič. Kje se torej skriva recept za poslovni uspeh športnih zgodb? S strokovnjakom za športni marketing Tomažem Ambrožičem (SportMediaFocus) smo se pogovarjali o spremembah v športnem marketingu, trendih, ki se pojavljajo v tujini in prihajajo v Slovenijo ter odnosu med gospodarskimi in športnimi subjekti, ki ustvarja sijajne zgodbe, te pa dodobra presegajo klasično pojmovanje sponzorstva. 

Marketingaš prihodnosti je vse drugo kot organizator dogodkov

V pogovoru z direktorjem podjetja SAP Slovenija Gregorjem Potočarjem smo gledali v prihodnost. V prihodnost, na katero se moramo pripraviti danes. Zanimiv pogovor o sodelovanju med prodajo in marketingom, digitalizaciji, nalogah marketingašev in razmislek o tem, kako pomemben dejavnik za odličen marketing postajajo podatki in njihovo upravljanje.


Odgovonost kot znak samospoštovanja

Dr. med. Željko Ćurić razmišlja o tem, kako pomembno je v sodobnem svetu delovati odgovorno, s čimer postavljamo temelje tega, da nas ljudje dojemajo kot avtoriteto. V nagovoru članov DMS je izpostavil, kako v skupini ljudi uveljavljamo svojo moč in katere lastnosti ljudje pričakujejo pri vodji svoje skupine.

Ne z blagovno znamko, ukvarjati se moramo z našimi potrošniki

Spremembe. Kako pogosto slišimo (marketingaši) to besedo? A navadite se, v prihodnje jo bomo še več. Petra Čadež se je na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX poglobila v spremembe pri upravljanju blagovnih znamk. In ravno to je področje, ki so ga spremembe popolnoma obrnile na glavo. Krmilo so predale v druge roke, blagovne znamke vodijo potrošniki. Ali lahko marketingaši vodimo njih?

Dobre zgodbe se dotaknejo kupcev, v njih zbudijo čustva, ustvarjajo zaupanje do naše blagovne znamke in povečajo njeno prepoznavnost. A pogosto pozabimo, da je predpogoj tega procesa zagotavljanje slišnosti oziroma vidnosti naših zgodb. Jasna Suhadolc (Virtua PR), Mirnes Jusufović (Wave Group), Fedja Hvastija (Advisera) in Luka Stanovnik (Bright visuals) so na majskem mesečnem srečanju govorili o tem, kako ustvariti dobre zgodbe in kako poskrbeti, da so tudi slišane.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem