[DMS ZAPISI] Najbolj brano v prvem polletju 2018

05.07.2018
Naš vsebinski portal Zapisi, ki ga radi poimenujemo tudi knjižnica marketinškega znanja, nenehno dopolnjujemo z novimi zanimivimi in aktualnimi vsebinami. V letošnjem letu smo dodali kopico reportaž, člankov in intervjujev, v nadaljevanju pa preverite, kateri so najbolj brani zapisi v prvem polletju 2018. 

Marketing mora stopiti iz balončka zadovoljstva

V Sloveniji ni veliko managerjev, ki tako zelo živijo marketinško miselnost, kot to pri svojem delu počne Enzo Smrekar. In morda se ravno v tem skriva recept za uspeh blagovnih znamk Droge Kolinska. Vsekakor pa je razgibana poslovna zgodba Enza Smrekarja, ki smo jo poslušali na februarskem marketinškem zajtrku, polna dragocenih nasvetov, kako lahko z marketinško naravnanostjo dosegamo (naj)boljše rezultate.

Blockchain / Web 3.0 / ICO za tržnike

Zenel Batagelj v Zapisu, ki ga je pripravil pred marčevskim mesečnim srečanjem DMS, napoveduje prihod interneta 3.0 in z njim začetek odgovorne in etične uporabe potrošniških podatkov, kar omogoča uporaba blockchain tehnologije. Izkušeni marketingaš je med drugim podrobno predstavil, kaj pomeni koncept ICO podjetij in kakšna je lahko vloga marektinga v tem svetu.



Kaj bo zaznamovalo marketinško leto 2018?

Na prvem mesečnem srečanju v letu 2018 smo se dotaknili dveh vročih tem, ki bosta zaznamovali naše delo v prihodnjih mesecih. Uroš Valant (Valicon) je predstavil nekaj pomembnih korakov, ki jih moramo narediti do maja 2018, ko prihaja "zloglasni" GDPR, Jaka Kladnik (Marand) in Domen Uršič (Hive Project) pa sta v zanimivem pogovoru razložila, kako bo hitrost sprememb v kripto svetu vplivala na življenje marketingašev.


7 napotkov za zakonit in učinkovit direktni marketing

Nova evropska uredba o varstvu osebnih podatkov prinaša vrsto sprememb za podjetja. O uredbi smo se pogovarjali že jeseni 2016 na Dnevu direktnega marektinga, zapis pa smo "oživili" na začetku letošnjega leta. V njemo smo predstavili ključne spremembe po prihodu uredbe, priporočila za zakonito upravljanje zbirk podatkov in konkretne nasvete za učinkovito neposredno komuniciranje s strankami.


Toliko, kot ste vložili v vsebino, vložite tudi v distribucijo

Predavanja Jasne Suhadolc (Virtua PR) so navadno zasedena do zadnjega kotička. Strokovnjakinja za vsebinski marketing namreč na strokoven, a razumljiv način opiše korake do učinkovitega vsebinskega marketinga, vse od začetka načrtovanja do merjenja učinkov. Ključne misli predavateljice smo zbrali v podrobnem zapisu z marčevskega izobraževanja Marketing TOPX.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem