[MARKETING MEETUP] Domorodno (nativno) oglaševanje

11.12.2017
Domorodno oglaševanje (native advertising) je še vedno trend v spletnem oglaševanju – ker deluje. Gre za način oglaševanja, ki ga sooblikujejo založniki in oglaševalci skupaj. Iz tega sodelovanja dobimo bistveno boljšo uporabniško izkušnjo in visoko raven interakcije uporabnika z oglasi. Ampak kako in zakaj domorodno oglaševanje deluje? Zakaj ljudje klikajo? Kako se naredi domorodna oglaševalska kampanja? Zadnji torek pred božičem se bo v Ljubljani zbrala skupina mednarodnih strokovnjakov in odgovorila prav na ta vprašanja. V torek, 19. decembra, ob 9. uri vas vabimo na marketing meetup –  na zajtrk, predavanje in pogovor o domorodnem oglaševanju, tokrat nas gostijo v podjetju Zemanta (Celovška 32, Ljubljana). >> PRIJAVA

Tema prvega marketing meetup dogodka bo domorodno oglaševanje. Debatirali bomo z naslednjimi strokovnjaki:
  • Gilad de Vries (SVP Strategy, Outbrain)
  • Todd Sawicki (CEO, Zemanta)
  • Denis Jakin (Digital Marketing Specialist & CEO, W3B)
  • Matevž Fatur (Digital Marketing Specialist, Studio Moderna)
Dogodek bo povezovala Nataša Mithans (Renderspace).


Gilad de Vries je podpredsednik za inovacije in strategijo pri podjetju Outbrain, ki je eno od pionirjev domorodnega oglaševanja. Gilad je pri Outbrainu v preteklosti vodil oddelek za odnose z oglaševalskimi agencijami in oddelek za produktni razvoj.

Todd Sawicki je direktor podjetja Zemanta, ki se je začelo v Ljubljani, kjer ima tudi produktni razvoj. V prejšnjem življenju je bil vodja prodaje pri spletnem portalu ICanHazCheesburger, kjer je največje oglaševalce na svetu naučil, kako se oglašuje skozi fotografije smešnih mačk.

Pogled slovenskega naročnika bo predstavljal Matevž Fatur, ki bo v novem letu za Studio Moderna osvajal domorodno oglaševanje kot naslednji digitalni kanal v njihovem impresivnem portfelju.

Pogled slovenske agencije bo predstavil Denis Jakin, direktor agencije W3B in eden prvih uporabnikov programatičnega domorodnega zakupa pri nas.
   
        


KAJ JE MARKETING MEETUP?
Na dogodke marketing meetup bomo povabili strokovnjake z izbranega področja, ki bodo z udeleženci delili svoje znanje in izkušnje. Srečanja bodo namenjena tistim, ki jih izbrana tema zanima, se z njo ukvarjajo, se želijo vanjo še bolj poglobiti – obenem pa so pripravljeni deliti tudi svoje izkušnje. Namen meetupov je izobraževanje, predvsem pa izmenjava mnenj med udeleženci ter povezovanje izkušenj. Dogodke marketing meetup bomo vedno organizirali v prostorih naših marketinških prijateljev.

Želimo si, da posamezni tematski meetup preraste začetni dogodek in združi skupnost posameznikov, ki jih povezuje skupni interes, skupna tema. Trudili se bomo, da bo ta skupnost živela tudi po dogodku!

Ključne besede:
  • Push in pull oglaševanje.
  • Domorodno oglaševanje kot tehnologija za založnike (publisher technology).
  • Domorodno oglaševanje in uporabniška izkušnja.
  • Domorodno oglaševanje v Sloveniji.
  • Predstavitev primerov iz prakse.
  • Učinkovitost domorodnega oglaševanja.
Ta dogodek je prvi marketing meetup Društva za marketing Slovenije. Meetupi bodo redna neformalna srečanja, želja pa je da prerastejo v skupnost, ki bo temeljila na izmenjavi mnenj in izkušenj.

V našo družbo vas vabimo v torek, 19. decembra, ob 9:00 (prostori podjetja Zemanta, Celovška 32, Ljubljana).












   
   
    

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem