[MARKETING MEETUP] Nativno oglaševanje kot učinkovit način distribucije vsebine

02.03.2018
Nativno oglaševanje (native advertising) je še vedno trend v spletnem oglaševanju in eden od zelo učinkovitih načinov distribucije vsebine. Ampak še vedno se okoli nativnega oglaševanja pojavlja veliko odprtih vprašanj, s katerimi se bomo ukvarjali na naslednjem marketing meetupu. V našo družbo smo povabili Denisa Oštirja (direktorja korporativnega komuniciranja v družbi Gorenje), s katerim se bomo pogovarjali o vseh pro's and contra's nativnega oglaševanja. V našo družbo vas vabimo v petek, 9. marca, ob 9:00-10:30 (prostori podjetja Zemanta, Celovška 32, Ljubljana). >> PRIJAVA

Izhodiščne teme pogovora:
  • Kaj je in kaj ni dobro nativno oglaševanje?
  • Kako ga učinkovito izvajati?
  • Kako do dobrih vsebin? Kje najti dobre pisce?
  • Primeri dobrega nativnega oglasa.
  • Kdaj je nativno oglaševanje najbolj učinkovito?
  • Vaša vprašanja!

V našo družbo smo povabili Denisa Oštirja, direktorja korporativnega komuniciranja v družbi Gorenje. Medijski strokovnjak bo predstavil svoje bogate izkušnje, ki jih je pridobival pri delu v podjetju ProPlus, kjer je opravljal vlogo vsebinskega urednika največjega slovenskega spletnega portala 24ur.com in tudi funkcijo digitalnega stratega, ko je skrbel za koordinacijo vseh digitalnih vsebin mreže portalov 24ur.com.

 


Na prvem marketing meetup dogodku o nativnem oglaševanju v decembru 2017 smo z gosti odprli nekaj tem in slišali zanimive razmisleke, kako se lahko danes učinkovito lotevamo nativnega oglaševanja. Zapis z dogodka lahko preberete TUKAJ. A v marketinški skupnosti smo navajeni, da vsak odgovor sproža nadaljnja vprašanja, zato se bomo znova zbrali in skušali domorodno oglaševanje preučiti še iz drugih vidikov.

      

KAJ JE MARKETING MEETUP?
Konkretni odgovori na konkretna vprašanja

Na dogodke marketing meetup povabimo strokovnjake z izbranega področja, ki z udeleženci delijo svoje znanje in izkušnje. Na teh dogodkih poskušamo poiskati konkretne odgovore na zelo konkretna vprašanja. Srečanja so namenjena tistim, ki jih izbrana tema zanima, se z njo ukvarjajo, se želijo vanjo še bolj poglobiti – obenem pa so pripravljeni deliti tudi svoje izkušnje. Namen meetupov je izobraževanje, predvsem pa izmenjava mnenj med udeleženci ter povezovanje izkušenj. Dogodke marketing meetup organiziramo v prostorih naših marketinških prijateljev.

PRIJAVA
 
Prijava na dogodek je za člane DMS brezplačna.

  
  
  
  
   

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem