[MARKETING TOPX] Category management - povečanje prodaje z upravljanjem blagovnih skupin

02.10.2017
Večkrat slišimo, da sta marketing in prodaja neizbežno povezani funkciji v vsakem podjetju. Je tako tudi v resnici? Trditev zagotovo drži, a v praksi žal ne dovolj. Ko v celoten prodajni proces dodamo še razumevanje nakupnega procesa potrošnika in trgovčevo upravljanje prodajnih polic, je upravljanje produktov ali storitev, ki so vedno del večje blagovne skupine (kategorije), še toliko težja naloga. Andreja Avberšek (Category Consulting) bo izluščila bistvene prednosti povezanosti funkcij razvoja, marketinga in prodaje ter predstavila celoten proces upravljanja blagovnih skupin (Category Management), s katerim se vsi srečujemo vsak dan. Kot marketingaši, prodajniki in/ali običajni potrošniki. Pričakujemo vas 16. oktobra ob 16. uri (Dimičeva 13, 1000 Ljubljana, Dvorana A). >>PRIJAVA

Izobraževanje Marketing TOPX - Povečanje prodaje z upravljanjem blagovnih skupin smo prvič izvedli aprila lani. Dogodek je bil med udeleženci izjemno dobro sprejet in zelo dobro ocenjen, zato smo se odločili, da izobraževanje v letošnjem letu še enkrat ponovimo. Čeprav je dogodek sicer bolj namenjen tistim, ki se lanskoletnega Marketing TOPX-a niste udeležili, vas seveda vljudno vabimo, da osvežite lanskoletno znanje.

NAUČILI SE BOSTE:
  • Zakaj potrebujemo v marketingu znanja s področja Category Managementa.
  • Zakaj je pri lansiranju izdelka ključno poznavanje procesa Category Managementa.
  • Kako postaviti potrošnika oziroma kupca v ospredje nakupnega procesa.
  • Kako pravilno določiti blagovno skupino in njene podskupine.
  • Kako največji trgovci upravljajo blagovne skupine z vidika celotnega trženjskega spleta.
  • Kako lahko marketingaši s svojim znanjem prispevate k še večji prodaji izdelka.
  • Kako se vživeti v potrošnika in razumeti vlogo prodajne police.
KLJUČNI CILJI IZOBRAŽEVANJA:
  • Razumeti celoten 8-stopenjski proces upravljanja blagovne skupine.
  • Spoznati orodja in metodologije za upravljanje blagovnih skupin.
  • Kako uporabiti znanje učinkovitega upravljanja blagovnih skupin v marketingu, razvoju in prodaji.
  • Kako orodja in metodologije Category Managementa privedejo do uspešnega lansiranja izdelka.
  • Razumeti povezanost funkcij razvoja, marketinga in prodaje v podjetju.
PROGRAM JE NAMENJEN:
  • Prodajnikom, marketingašem in razvojnikom iz B2B in B2C industrij, ki bi želeli izboljšati celoten razvojno-marketinško-prodajni proces z nadgradnjo znanja o upravljanju blagovnih skupin (Category Managementu).
  • Vodjem marketinga, ki želijo pridobiti poglobljeni vpogled v razumevanje trgovčevih metodologij in orodij za upravljanje blagovnih skupin.
  • Vsem, ki želijo svoje znanje obogatiti s teoretičnim in praktičnim znanjem upravljanja blagovnih skupin tako s strani proizvajalcev kot tudi trgovcev.
 





CATEGORY MANAGEMENT – UPRAVLJANJE BLAGOVNIH SKUPIN


1. DEL:  POMEN CATEGORY MANAGEMENTA V PODJETJU
  • Predstavitev povezanosti funkcije marketinga in Category Managementa
  • Povezanost funkcij razvoja, marketinga in prodaje v podjetju
  • Pomen poznavanja Category Managementa pri lansiranju izdelka
  • Kaj poteka celoten proces upravljanja blagovnih skupin
  • Delo v skupinah: Opredelitev kategorije izdelkov in njenih podkategorij

2. DEL:  UPRAVLJANJE KATEGORIJ PRI TRGOVCIH
  • Kako veliki trgovci upravljajo svoje kategorije
  • Kaj narediti, da dobite prodajno polico in svoj prodajni prostor pri trgovcih
  • Kako določiti pravo prodajno ceno izdelka
  • Na kakšen način pripraviti izvrstno predstavitev novega izdelka, da vas trgovci umestijo na svojo prodajno polico
  • Delo v skupinah: Enostaven izris načrta kategorij in podkategorij na prodajni polici

3. DEL:  SPREMLJANJE KAZALNIKOV USPEŠNOSTI 
  • Spremljanje uspešnosti in učinkovitosti blagovne skupine oziroma izdelka znotraj kategorije
  • Pogostost priprave (nove) strategije izdelka / blagovne skupine
  • Kdaj je izdelek uspešen in učinkovit znotraj blagovne skupine
  • Predstavitev primerov iz prakse



4. DEL:  ODPRTE TEME - POSREDOVANE S STRANI UDELEŽENCEV
  • Odgovori na odprte teme / vprašanja v uvodu na dogodek oz. posredovano pred samim dogodkomZaključek: pregled ključnih sporočil in idej / kaj lahko storite jutri v vašem podjetju





PRIJAVE
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.






Andreja Avberšek (Category Consulting) je od leta 2013 samostojna svetovalka na področju upravljanja blagovnih skupin. Svetovalno delo opravlja tako pri trgovcih kot tudi proizvajalcih zelo različnih blagovnih skupin. Različnim podjetjem svetuje pri pripravi dolgoročnih strategij ter pri razvoju in lansiranju novih izdelkov. Pred tem je sedem let nabirala bogate izkušnje v Poslovnem sistemu Mercator na različnih vodilnih funkcijah, povezanih z upravljanjem blagovnih skupin. Zadnje leto je v Mercatorju zasedala funkcijo direktorice vseh blagovnih skupin market programa. Po poklicu je univerzitetna diplomirana ekonomistka z zaključenim študijem na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem