[MARKETING TOPX] Data driven marketing (Mitja Pirc, Uroš Cvetko)

02.03.2017
Naslednje izobraževanje Marketing TOPX: data driven marketing bomo posvetili podatkom v marketingu. Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) bosta predstavila, zakaj je pomembno, da je marketing voden na podlagi podatkov, kakšne poslovne izzive lahko rešujemo na podlagi podatkov, kakšne kompetence so za to potrebne in kako lahko z uporabo napredne podatkovne analitike iz podatkov pridobivamo vrednost. Pričakujemo vas v ponedeljek, 13. marca, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). Prijavite se >>

Dr. Mitja Pirc, direktor Indigo Consulting in predsednik upravnega odbora DMS: »Podatkovna analitika je ključna za sodobni marketing – omogoča boljše razumevanje kupcev, optimalnejšo komunikacijo, boljši in hitrejši razvoj izdelkov in storitev in optimizacijo vrednostne verige.«


Na dogodku se bomo posvetili naslednjim področjem:
  • Data driven marketing
  • Podatki: viri in pravni vidiki
  • Marketinške tehnologije in orodja
  • Poslovno poročanje
  • Analitika in modeliranje
  • Analitični / BI tim: organizacija in kompetence
  • Izvajanja analitičnih iniciativ in procesi
  • Data driven kultura in upravljanje sprememb






DATA DRIVEN MARKETING 

1. DEL: DATA DRIVEN MARKETING
  • Data driven marketing: kaj je data driven marketing? Kakšne poslovne izzive rešujemo? Kdo to počne v podjetjih?
  • Podatki: viri in pravni vidiki: kaj vse so podatkovni viri (eksterni in interni)? Kakovost in organizacija podatkov? Lastništvo nad podatki? Pravni vidiki rabe podatkov?
  • Marketinške tehnologije in orodja. Sklopi marketinških orodij? Kaj, kako in zakaj izbrati?
  • Poslovno poročanje: kako delimo analize in poročila po podjetje? Dinamika in obseg poročil?

2. DEL: ANALITIKA 
  • Analitika in modeliranje: različne analitične metode in njihova raba? Ad-hoc vs operativni modeli? Izvedba analiz?
  • Analitični / BI tim: kako se organizirati in kakšne kompetence potrebujemo? Velikost tima?
  • Izvajanja analitičnih iniciativ in procesi: Kako v podjetju organizirati procese, kako določiti prioritete?
  • Data driven kultura in upravljanje sprememb. Kdo vodi spremembe v kulture? Potreben čas in faze v spremembah?

PO VZETEK IN ZAKLJUČEK
  • Odgovori na odprte teme / vprašanja v uvodu na dogodek 
  • Zaključek: pregled ključnih sporočil in idej / kaj lahko storite jutri v vašem podjetju



PRIJAVE

Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS. Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV. Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.





 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem