[MARKETING TOPX] Edinstven akcijski načrt za vaš marketing in prodajo skozi oči kupcev (Primož Hvala)

08.05.2017
Želite celovito izboljšati svoj marketing in prodajo? V maju boste na dogodku Marketing TOPX preverili in izboljšali svoje marketinške in prodajne aktivnosti. Naredili boste svojo analizo odnosa s kupci, pri tem si boste pomagali z orodjem Marketing&Sales Canvas, ki na enem mestu združi marketinške in prodajne aktivnosti v odnosu do kupcev, s ciljem bolje zadovoljiti kupce, biti drugačen od konkurence, dostaviti boljšo vrednost in zaslužiti več. Izobraževanje bo vodil Primož Hvala, v naši družbi pa vas pričakujemo v četrtek, 18. maja ob 16. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA
Leto 2017 ne gre po načrtih oz. želite biti še boljši? Naredili boste svojo analizo odnosa s kupci, pri tem si boste pomagali z orodjem, ki na enem mestu združi marketinške in prodajne aktivnosti v odnosu do kupcev - s ciljem bolje zadovoljiti kupce, biti drugačen od konkurence, dostaviti boljšo vrednost in zaslužiti več. S tem ciljem smo sestavili pristop Marketing&Sales Canvas.

Pristop Marketing&Sales Canvas povezuje prodajo in marketing skozi oči kupcev ter omogoča analizirati in odkriti:
  • Kako bodo naše aktivnosti dejansko rešile probleme naših kupcev.
  • Kako se bomo resnično diferencirali od drugih.
  • Kako dejansko prinašamo vrednost kupcu.
  • Kako lahko maksimiziramo svojo cenovno politiko.
  • Kako skrbimo za večje zadovoljstvo kupcev.
  • Kako prodaja doseže večji izplen v svojem prodajnem lijaku.
Na tokratnem Marketing TOPX-u boste lahko zelo aktivni in konkretni. V treh urah boste naredili celovito analizo svojih marketinških in prodajnih aktivnosti, analizo odnosa z vašimi kupci ter identificirali stvari, ki jih morate naslednji dan v podjetju začeti izboljševati. Koristno za vse, ki želite še izboljšati svoj marketing oz. prodajo in za vse, ki si želite še boljšo drugo polovico leta 2107.

Udeleženci boste v treh urah naredili celovito analizo svojih aktivnosti in identificirali stvari, ki jih morate naslednji dan v podjetju začeti izboljševati.

PRIJAVE


VAŠE KONKRETNO VPRAŠANJE KOT VSTOPNICA NA IZOBRAŽEVANJE

Konkretno vprašanje: ob prijavi na tokratni Marketing TOPX vas naprošamo, da na prijavnici obvezno napišete tudi nekaj konkretnih vprašanj, ki vas znotraj obravnavane teme najbolj zanimajo oz. na kaj konkretno želite, da se fokusiramo z vsebino?
Zakaj? Ker želimo izobraževanje čim bolj prilagoditi vašim pričakovanjem in zagotoviti večjo vključenost udeležencev.

PRIJAVA

Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS. Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV. Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.

MESTA NA DOGODKU SO ŽE ZASEDENA!



Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass … Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem