[MARKETING TOPX] Edinstvena analiza marketinga in prodaje skozi oči kupcev - dodatni modul

07.09.2017
V mesecu maju smo se na Marketing TOPX-u posvetili analizi marketinga in prodaje skozi oči kupcev. Primož Hvala je pripravil zanimivo in intenzivno predavanje, ki je preraslo v konstruktivno debato. Iz vsebine je ostalo še nekaj odprtih tem, zato smo v začetku jeseni za vse udeležence majskega izobraževanja pripravili dodatni modul. Tudi tokrat ni manjkalo izmenjave mnenj, stališč in pogledov na določene marketinške oziroma prodajne situacije, prijeme, naloge ...
Nadaljevanje Marketing TOPX-a: Analiza marketinga in prodaje skozi oči kupcev je temeljilo na primerih povezovanja marketinga in prodaje, ki so jih udeleženci sami izpostavili kot dobre, slabe, zanimive, unikatne ... Na prvem Marketing TOPX-u se je Primož Hvala nekoliko bolj posvetil »teoriji«, splošnim zakonitostim, tokrat pa je več časa namenil konkretnim primerom udeležencev.

Primož se je dotaknil še ene pomembne teme – prodajnih kanalov. Izpostavil je pomembnost širokega ramišljanja o prodajnih kanalih: "Želel bi, da razširite nabor prodajnih kanalov iz zgolj osnovnih petih kanalov, ki jih imamo večinoma v mislih. Kanalov je danes kolikor želite, če si le upate razmišljati nekoliko izven okvirjev.« Navedel je primer prodaje moških parfumov na avtomatih na postajah podzemne železnice. Ugotovili so, da je to prostor, kjer je večja verjetnost za nastanek problema pri potencialnih strankah (potenje in neprijeten vonj) in s konkretno rešitvijo za ta problem so se strankam približali k samemu izvoru. To obenem pomeni, da so stranke zaradi aktualnosti problema pripravljene plačati več. Podobno je drugo podjetje na železniških postajah na avtomatih za valentinovo prodajalo šopke ...

"Ugotoviti moraš, kdaj obstaja dovolj velika skupina ljudi, ki ima določen problem – za enostavno rešitev tega problema bodo ljudje pripravljeni plačati več." -Primož Hvala

Govorec se je nato posvetil še marketinški oziroma prodajni učinkovitosti, sprožil razpravo o tem, kako nastopati na sejmu in kako se je v zadnjih letih spremenila akvizicija strank. Podrobnejšo reportažo z dogodka boste lahko v naslednjih dneh prebrali v naših Zapisih, kjer boste med drugim lahko izvedeli tudi, kakšen je nauk Primoževe zgodbe o mrtvih ribah ...

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem