[MARKETING TOPX] Edinstvena analiza marketinga in prodaje skozi oči kupcev (Primož Hvala)

18.04.2017
Želite celovito izboljšati svoj marketing in prodajo? V mesecu maju se bomo na dogodku Marketing TOPX ukvarjali z edinstveno analizo marketinga in prodaje skozi oči kupcev. Tokratno izobraževanje bo vodil Primož Hvala, v naši družbi pa vas pričakujemo v četrtek, 18. maja 2017, ob 16. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVA
 
Na tokratnem Marketing TOPX-u boste lahko zelo aktivni, konkretni, dopolnjevali boste svoje marketinške ter prodajne aktivnosti in naredili celovito analizo odnosa z vašimi kupci. Pri tem si boste pomagali z orodjem, ki na enem mestu združi marketinške in prodajne aktivnosti v odnosu do kupcev oziroma celo več kot to.

Marketing&Sales Canvas vam omogoča temeljito preverjati:
  • Vaše aktivnosti dejansko rešujejo probleme in želje vaših kupcev?
  • Se resnično diferencirate od drugih?
  • Resnično prinašate vrednost kupcu?
  • Vaša prodaja resnično dosega maksimalne cene?
Udeleženci boste v treh urah naredili celovito analizo svojih aktivnosti in identificirali stvari, ki jih morate naslednji dan v podjetju začeti izboljševati. Glavni cilj izobraževanja je povezati marketing in prodajo ter identificirati, kako nam lahko prepletanje ter dveh - sicer v praksi pogosto nasprotnih polov - koristi pri doseganju boljših poslovnih rezultatov. Tokratni Marketing TOPX bo koristen za vse, ki želijo še izboljšati svoj marketing oz. prodajo.


VAŠA KONKRETNA VPRAŠANJA
Ob prijavi na tokratni Marketing TOPX vas naprošamo, da na prijavnici napišete tudi nekaj konkretnih vprašanj, ki vas znotraj obravnavane teme najbolj zanimajo oz. na kaj konkretno želite, da se fokusiramo z vsebino?
Zakaj? Ker želimo izobraževanje čim bolj prilagoditi vašim pričakovanjem in zagotoviti večjo vključenost udeležencev. >> PRIJAVA







Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass … Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem