[MARKETING TOPX] Kako obvladati digitalno okolje? (Andraž Štalec, Iztok Franko)

22.12.2016
Digitalno okolje nas vsak dan navdušuje z novimi razsežnostmi in priložnostmi. Vse to povečuje njegovo kompleksnost in če želi podjetje v tem okolju resnično uspeti, mora razumeti, kako ga obvladati. Na tokratnem Marketing TOPX-u bosta Andraž Štalec (Red Orbit) in Iztok Franko (Vehicle Rent) govorila o razvoju digitalnega okolja in njegovi širini, ključnih stebrih uspeha, obvladovanju digitalnih kanalov, uporabi različnih orodij, osredotočenosti na uporabnika, segmentaciji idr. Pričakujemo vas v četrtek, 12. januarja 2017, od 16:30 do 20:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A). Pred izobraževanjem v branje priporočamo intervju z Andražem Štalcem o obvladovanju digitalnega okolja. VSA MESTA SO ŽE ZASEDENA

PRVI DEL

Andraž Štalec (Red Orbit) bo v uvodu predstavil ključne stebre uspeha in rasti v digitalnem okolju:
  • Kateri so ključni stebri uspeha in rasti v digitalnem okolju
  • Različni poslovni modelI v praksi
  • Osredotočenost na kupca (customer centricity)
  • Uporaba različnih digitalnih kanalov
  • Analitike in obvladovanja podatkov

DRUGI DEL

V drugem delu bo Iztok Franko (Vehicle Rent) predstavil konkreten primer izvedbe digitalne kampanje.
  • Načrtovanje in izvedba digitalnega marketinga na globalnem nivoju.
  • Kako (kot naročnik) interno obvladovati kompleksnost digitalnega okolja.
  • Kako v digitalno marketinško strategijo vključiti različne procese, kanale in orodja
  • Kako poteka usklajevanje z agencijami

Fokus tokratnega izobraževanja Marketing TOPX bo na digitalni strategiji in upravljanju na najvišjem nivoju in ne na upravljanju posameznega kanala oz, prakse.



INTERVJU

Za pripravo na januarski Marketing TOPX v branje priporočamo intervju z Andražem Štalcem o obvladovanju digitalnega okolja >>

PRIJAVE
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Število mest je omejeno in velja po pravilu hitrih prijav.



Andraž Štalec je direktor in soustanovitelj podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, na področju digitalnega marketinga aktiven že od leta 2001. Je redni govornik na različnih domačih in tujih dogodkih (SOF, SEMPL, SMK, Google CEE Varšava, Google Engage Beograd, Fanfara, SKIM, seminarji Akademije Finance in Gospodarske zbornice Slovenije), svetovalec številnim znanim slovenskim in tujim podjetjem, med katerimi so Big Bang, Vzajemna, Abanka, Gorenje, Mobiel, Danone, Unilever, DrogaKolinska, Gorenjska banka in druga. Je avtor več kot 100 člankov s področja digitalnega marketinga. Je diplomant Fakulteta za računalništvo in informatiko (2006). Je tudi dobitnik priznanja Najpodjetniška ideja leta 2009 in priznanja Start-up Slovenije 2010.

Iztok Franko je svoj poklicno pot začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki, Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga. Od takrat marketinga, predvsem pa digitala, ni več zapustil.  Trenutno se s spletno rent a car platformo vehicle-rent.com, ki je del skupine Car Target, navdušuje nad izzivom, kako uspeti na globalnem trgu v "travel" industriji. Je ljubitelj analitike, zgodovine in windsurfinga.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem